تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک تصویر کشف کنید در زندگی گذشته چه کسی بوده اید

"مطمئن هستم که هزار بار قبلاً اینجا بوده ام و امیدوارم هزار بار برگردم." - گوته

کدخبر : 16571
سایت سرگرمی روز :

ما اصول تناسخ را در همه جای زندگی رعایت می کنیم: چرخه های طبیعت، روز و شب، حرکت چرخه ای خورشید، زمین، ماه و منظومه شمسی. ما همچنین می بینیم که اصول تناسخ هر روز در اطراف ما منعکس می شود : یک گیاه رشد می کند، می میرد و دانه های خود را آزاد می کند. دانه‌های آن در زمین فرو می‌روند، شروع به جوانه زدن می‌کنند و زندگی جدیدی دوباره متولد می‌شود.

تناسخ یا تولد دوباره انرژی یا زندگی هر روز به اشکال مختلف در اطراف ما رخ می دهد. شاید به همین دلیل است که برای بسیاری از ما تناسخ چیزی شهودی است ، چیزی که با خود طبیعت، جوهر زندگی، طنین انداز می شود. ما همچنین می بینیم که زندگی ما و همه چیز اطراف ما از یک الگوی اساسی پیروی می کند. تغییر، رشد، دگرگونی و تکامل. ما می بینیم که تمام زندگی با پیشرفت ها و سرعت های مختلف از یک فرآیند بلوغ می گذرد . بنابراین، برای بسیاری از ما، فرآیند بلوغ روح از طریق فرآیند تناسخ، به طور غریزی و اساساً درست به نظر می رسد مانند هر فرآیند بلوغ دیگری در زندگی.

تو نظریه تناسخ را قبول داری؟ اگر چنین است، احتمالاً از خود پرسیده اید که در زندگی گذشته چه نوع شخصی یا چه کسی بوده اید. این تست می تواند به شما کمک کند تا در مورد این موضوع بیشتر بدانید.

هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، فقط هر چیزی که با شما طنین انداز می شود.

به 6 تصویر نگاه کنید و تصویری را انتخاب کنید که بیشترین آرامش را به شما می دهد. سعی نکنید حدس بزنید که در مورد هر یک از آنها چه چیزی می توان گفت و آن را بیش از حد منطقی نشان دهید، فقط از شهود خود پیروی کنید.

هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، به پایین بروید و خودتان بفهمید که تفسیر تصویر چیست.

عکسی را انتخاب کنید و دریابید که در زندگی گذشته چه نوع فردی می توانستید باشید:

اگر تصویر 1 را انتخاب کنید:

در زندگی گذشته تا حدودی خود را به عنوان یک پیامبر متمایز کردید. خرد و آگاهی شما به بسیاری از افراد کمک کرد تا مسیرهای مثبتی را در زندگی خود پیدا کنند. شما به قدرت عشق اعتقاد داشتید و بنابراین هیچ نوع تعصبی را در زندگی خود نمی پذیرفتید.

سخاوت یکی از ویژگی های اصلی شما بود و همیشه آن را در زندگی فعلی خود حفظ می کنید. برای استفاده حداکثری از خرد گذشته خود، یاد بگیرید که حس ششم خود را توسعه دهید و از آن استفاده کنید.

اگر تصویر 2 را انتخاب کنید:

شما در گذشته زندگی بسیار متفاوتی داشته اید، توانستید نقش واسطه را در معابر جهانی بازی کنید. کارکرد اصلی شما این بود که افراد را با توجه به رفتارشان در زندگی به ابعاد مختلف تقسیم کنید.

از آنجایی که با روحیات مردم در ارتباط بودید، در زندگی کنونی خود، «هدیه» خواندن اطرافیانتان را دارید. به این ترتیب می توانید سالم ترین شرکت های زندگی خود را انتخاب کنید. شما فقط باید به آزمایشات توجه کنید. وقتی عجله می کنیم تا قبل از ملاقات با افراد برچسب بزنیم، در خطر از دست دادن فرصت ها برای ایجاد ارتباطات قدرتمند هستیم.

اگر تصویر 3 را انتخاب کنید:

شما در زندگی گذشته فردی در هنر بودید. ممکن است آنقدر شناخته شده باشید که آثار شما در سراسر جهان عمومی شده باشد. شما این فرصت را داشته اید که جزئیات منحصر به فرد را در هر چیزی در اطراف خود ببینید و آثاری با زیبایی منحصر به فرد خلق کنید.

این میراث هنری هنوز در شما وجود دارد و اگر خودتان را وقف آن کنید، می توانید این استعداد را در زندگی فعلی خود بیدار کنید.

اگر تصویر 4 را انتخاب کنید:

در زندگی گذشته خود توانایی های زیادی داشتید. مغز شما به سرعت یک کامپیوتر کار کرده است و شما مثل هیچ کس دیگری محاسباتی انجام داده اید و فوراً الگوهای مختلف را تجزیه و تحلیل می کنید.

امروزه هنوز این شیفتگی را نسبت به اعداد و ابزارهای الکترونیکی احساس می کنید. اگر تصمیم بگیرید که تماس خود را دنبال کنید، طبیعتاً سبک زندگی به روی شما باز خواهد شد.

اگر تصویر 5 را انتخاب کنید:

شما در زندگی قبلی خود راهنمای مردم بوده اید. شما ممکن است به عنوان یک معلم کار کرده باشید و دانش خود را با فروتنی به نسل های آینده منتقل کنید.

وقف خود به دانش می تواند در زندگی فعلی شما بسیار مفید باشد، جایی که ما به افرادی نیاز داریم که بخواهند دانش را بدون هیچ علاقه شخصی انتقال دهند. شما این توانایی را دارید که مردم را مجذوب خود کنید و آنها را مجبور کنید به طور خودجوش از توصیه های شما پیروی کنند.

اگر تصویر 6 را انتخاب کنید:

در زندگی گذشته، شما افراد را برای آینده خود آماده کرده اید. شما ممکن است یک فالگیر یا یک شعبده باز بوده باشید که تا حد زیادی از حس ششم خود و چشم انداز آینده خود الهام گرفته اید.

در زندگی فعلی شما، حس ششم شما حتی بیشتر تکامل یافته است و می توانید رویدادها را با دقت بیشتری پیش بینی کنید. حتما این هدیه بسیار نادر را تمرین کنید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. مطمئناً می توانید یک درمانگر معنوی شوید.

بنابراین، نظر شما در مورد این تست چیست؟

در زندگی گذشته خود چه کسی بودید؟

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: