روانشناسی شخصیت | روانشناسی شخصیت ماه ها

روانشناسی شخصیت | متولدین این ماه ها به حیوانات بیشتر از شریک عاطفیشون اهمیت میدن

همانطور که فیلسوف معروف پلوتارک زمانی گفت: حیوانی که مردم از همنشینی آن لذت می برند، موظف است صدای خود را به گوش نرساند.

کدخبر : 10331
سایت سرگرمی روز :

در واقع، همه ما آن پیوند غیرقابل انکار و خاص را بین انسان ها و حیوانات خانگی خود دیده یا تجربه کرده ایم. گاهی اوقات، به نظر می رسد که حتی روابط عاشقانه ما را تحت الشعاع قرار می دهد. اما آیا ممکن است که علائم زودیاک ما در این امر نقش داشته باشند؟ آیا علائم خاصی در واقع می توانند حیوانات خانگی خود را بیشتر از شریک زندگی خود دوست داشته باشند؟

زمانی که به این سوال جذاب می پردازیم، لحظه ای فکر کنید. با من همراه باشید تا دوستداران آسمانی زودیاک را بررسی کنیم و شاید درک عمیق تری از روابط خود با حیوانات خانگی محبوبتان به دست آورید. به یاد داشته باشید، همانطور که مولانا بسیار شیوا بیان کرده است، جهان بیرون از شما نیست. به درون خود نگاه کن؛ هرچیزی که میخوای همین الان هستی

1. حوت: اقیانوسی از محبت ( اسفندماه(

جای تعجب نیست که یک علامت آب مانند ماهی ها چنین محبت عمیقی را برای حیوانات خانگی محبوب خود داشته باشد. این علامت حساس اغلب نیازهای حیوان خانگی خود را بالاتر از نیازهای خود قرار می دهد و همیشه مایل به ارائه راحتی و همراهی است. پیوند صاحب حیوان خانگی ماهی با حیوانات خانگی خود اغلب از جنبه فیزیکی به چیزی معنوی فراتر می رود.

غیر معمول نیست که ماهی ها احساسات حیوان خانگی خود را حس کنند یا حتی با آنها ارتباط روانی داشته باشند. این پیوند معنوی باعث می شود که رابطه آنها با حیوانات خانگی عمیق تر شود، حتی گاهی اوقات عمیق تر از روابط آنها با شرکای انسانی خود. با این حال، یادآوری این نکته ضروری است که هر موجودی سزاوار عشق است، و اگرچه ماهی ها ممکن است گاهی به حیوانات خانگی خود نزدیک تر به نظر برسند، اما همیشه به این معنی نیست که آنها همنشینان انسانی خود را کمتر دوست دارند.

2. سرطان: مراقب پرورش دهنده(تیرماه)

یکی دیگر از نشانه های آب، سرطان، به دلیل طبیعت پرورش دهنده خود شناخته شده است. آنها مادران زودیاک هستند و همیشه از افراد نیازمند از جمله حیوانات خانگی خود مراقبت می کنند. در واقع، سرطان ها اغلب با حیوانات خانگی خود به گونه ای رفتار می کنند که گویی فرزندان خودشان هستند و آنها را با مراقبت و محبت تجلیل می کنند. جای تعجب نیست که حیوانات خانگی آنها جایگاه ویژه ای در قلب آنها دارند.

با این حال، به همان اندازه که آنها بچه های خزدار خود را دوست دارند، مهم است که سرطان از شریک انسانی خود غافل نشود. باید تعادلی پیدا کرد که در آن هم حیوانات خانگی و هم شریک زندگی احساس دوست داشتن و قدردانی کنند.

3. برج ثور: ثابت و استوار(اردیبهشت )

برج ثور که توسط زهره، سیاره عشق اداره می شود، به خاطر طبیعت دوست داشتنی و ملایم خود شناخته می شوند. این نشانه های زمینی اغلب پیوندهای عمیق و تزلزل ناپذیری با حیوانات خانگی خود ایجاد می کنند. حیوانات خانگی آنها احساس ثبات و زمینه عاطفی را برای آنها فراهم می کند که چیزهای کمی می توانند.

سگ، گربه، پرنده یا حتی خزنده، حیوان خانگی آنها بازتابی از شخصیت ثابت و سرسخت آنهاست. با این حال، ضروری است که ثورها اجازه ندهند عشق آنها به حیوانات خانگی شان روابط عاشقانه آنها را تحت الشعاع قرار دهد. به هر حال، عشق به اشتراک گذاری و مراقبت در همه اشکال است.

4. عقرب: شدید و پرشور(آبان ماه(

عقرب، یکی دیگر از نشانه های آب، پیوندهای شدیدی با کسانی که دوستشان دارند برقرار می کند و حیوانات خانگی آنها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اغلب دیده می شود که با حیوانات خانگی خود به گونه ای رفتار می کنند که گویی دیگران مهم آنها هستند - با اشتیاق، وفاداری و فداکاری تزلزل ناپذیر.

اما بسیار مهم است که به یاد داشته باشیم در حالی که حیوانات خانگی ما بخش مهمی از زندگی ما هستند، مهم است که از شرکای انسانی خود غافل نشویم. یک رابطه عاشقانه قوی و سالم نیاز به توجه، محبت و احترام متقابل دارد.

در پایان، در حالی که می‌تواند پیوند عمیق‌تری بین برخی از علائم زودیاک و حیوانات خانگی آنها وجود داشته باشد، مهم است که به یاد داشته باشیم که عشق یک زبان جهانی است، زبانی که از همه موانع فراتر می‌رود. عشقی که ما به حیوانات خانگی خود داریم منحصر به فرد و خاص است، همانطور که عشقی که با شرکای انسانی خود به اشتراک می گذاریم.

اما همانطور که اغلب می گوییم، علائم زودیاک یک راهنما هستند، نه انجیل. هر فردی منحصر به فرد است و روابط آنها متفاوت است. بنابراین، در حالی که ممکن است خود را در نحوه عشق ورزیدن به حیوانات خانگی توسط علامت زودیاک خود مشاهده کنید، به یاد داشته باشید که تعادل را در زندگی و روابط خود حفظ کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • فروردین
    0

    من فقط از دیدن گربه وسگهای ملوس زیبا لذت می‌برم هیچ حیوانی نگهداری نمیکنم و دوست ندارم کسی به حیوانات آسیب 🥴☺️ برسانند



  • لطفا اسلاحش کنید 🤣
    0

    من اسفندیم و متنفرم از ماهی ها ماهی که می بینم میارم بالا

  • A
    2

    من تیر ماهیم و اصلا هم حیوانات رو به شریک زندگیم ترجیح نمیدم و بشدت با این مطالب که نوشته شده مخالفم😒

  • نازنین
    2

    آذر ماه

  • علی گودرزی
    3

    بابای من اسفندی هست ولی از ماهی متنفره،، خودم هم اردیبهشتی هستم و کلا از نگهداری حیوانات خوشم نمیاد چون اونا باید آزاد باشند بی زبون هستن، سگ و گربه و امثال اینا هم دست نمی‌زنم بهشون عمرا ما انسانیم اشرف مخلوقات هستیم اصلا در شأن یک انسان نیست که سگ و گربه بغل کنه و اونو ببوسه

  • فاطمه
    10

    خیلی عالی بود

  • ناشناس
    3

    اینجا میگه من ماهی را دوست دارم ولی من از ماهی متنفر هستم من فقط سگ یا طوطی هارا دوست دارم
    ♥️

  • ناشناس
    1

    خوب من عاشق گربه هستم همینطور سگ پش مالو

  • نازی
    1

    من تیر ماهی‌ام اما از حیوانات به شدت متنفرم

  • ناشناس
    2

    من بهمن ماهی هستم واقعا حیوانات رو دوست دارم اما تو این مطالب کوچیک ترین اشاره ای ب بهمن ماهی ها نشده پس اصلا جالب نبود بای

  • الی
    2

    کلا این اشتباست همه گفتن اصن از حیوانات خوششون نمیاد و منی ک بهمن ام و عشق حیوانات اسمم نو لیست نبووووود🙌

  • ناشناس
    0

    آذر ماه

  • ناشناس
    0

    خداروشکر فقط تو زمینه حیوانات اشرف مخلوقات بودنش فعال شده

  • Mohammadreza Khavari
    0

    من تیر ماه هستم

  • ..
    0

    تمام حیوانات را دوست دارم
    آشق نگه داری شونم
    به نظرم حیوانات خیلی خیلی بهتر از شریک زندگی هستند
    فروردین هستم

  • ناشناس
    0

    من خردادم ولی خرداد ننوشته.

  • ناشناس
    0

    من بهمن ماهی هستم....... حیوانات به شریک عاطفیم ترجیح میدم..... کلا حیوانات خط قرمز من هستن...