وام | وام قرض الحسنه

وام بلاعوض برای این افراد با اقساط بلند مدت | وام قرض الحسنه 60 میلیونی + شرایط دریافت و لینک ثبت نام

محمدصادق معتمدیان دوشنبه شب در گفتگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: بر اساس تصمیم دولت و موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مهمترین اولویت در مناطق زلزله‌زده خوی، بازسازی و مقاوم سازی در حداقل زمان است.

کدخبر : 119
سایت سرگرمی روز :

وی افزود: در اثر زلزله هشتم بهمن در شهرستان خوی در مجموع ۱۳ هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی و پنج هزار و ۵۰۰ واحد دامی دچار خسارت شده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی شهریور روستایی تخریب کامل شده است.

۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض برای واحدهای تخریبی در زلزله خوی

معتمدیان اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی نیز بین ۲۰ تا ۸۰ درصد دچار خسارت شده و پنج هزار و ۵۰۰ واحد دامی نیز در مناطق روستایی تخریب شده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیئت دولت برای واحدهای مسکونی تخریب شده هر کدام ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و برای واحدهای تعمیری نیز ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده که با موافقت و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی بسرعت در اختیار مالکان این واحدها قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: برای واحدهای تخریب شده مناطق روستایی هر کدام ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و برای واحدهای تخریب شده مناطق شهری نیز ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی از سوی دولت در نظر گرفته شده که برای تسریع در شروع عملیات بازسازی پرداخت خواهد شد.

معتمدیان یادآور شد: برای ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی شهریور روستایی تعمیری نیز هر کدام ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، برای بازسازی واحدهای دامی نیز هر کدام پرداخت ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی دولت مصوب شده است.

وام‌های دریافتی مردم خوی به مدت ۶ ماه امهال می‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت همچنین مصوب کرده به جهت کمک به مردم آسیب دیده از زلزله شهرستان خوی، همه وام‌های دریافتی مردم از بانک‌ها به مدت ۶ ماه امهال شود.

وی اظهار کرد: همچنین براساس ارزیابی‌های انجام شده حدود سه هزار واحد مسکونی نیز در بخش وسایل و لوازم خانگی خسارت دیده‌اند که دولت برای این منظور هم کمک بلاعوض و تسهیلات در نظر گرفته که در زمان مقتضی میزان آن به اطلاع مردم می‌رسد.

معتمدیان با بیان اینکه اسکان اضطراری در منطقه تمام شده و اکنون موضوع اسکان موقت در دستور کار است، افزود: مراحل ساخت واحدهای مسکونی تخریبی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده و بنیاد مسکن استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان بعنوان معین در ابن کار مشارکت دارند.

به گفته وی، در حوزه فضاهای آموزشی در شهرستان خوی حدود ۸۵ مدرسه با ۲۴۴ کلاس درس دچار خسارت شده و تعدادی ازاین مدارس تخریب شده‌اند که دولت برای این منظور هم ۲۴۰ میلیارد تومان به جهت بازسازی تعمیر مدارس اختصاص داده است.

استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: بنا داریم از ظرفیت نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آستان قدس رضوی برای مشارکت در بازسازی مناطق زلزله‌زده با توجه به اعلام موافقت این نهادها، بیشتر استفاده کنیم.

۵۲ درصد واحدهای مسکونی روستایی و شهری خوی مقاوم سازی شده است

معتمدیان تاکید کرد: با توجه به اینکه مقاوم سازی اماکن مسکونی از مهمترین راهکارها برای مقابله با حوادث غیرمترقبه همچون زلزله است و خوی یکی از مناطق زلزله خیز محسوب می‌شود باید همه توان خود را برای این منظور بکار گیریم.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۲ درصد واحدهای مسکونی مناطق روستایی و شهری این شهرستان مقاوم سازی شده که در زلزله‌های اخیر کمترین آسیب را آیت واحدها دیده‌اند لذا باید در بحث مقاوم سازی برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

استاندار آذربایجان غربی از توجه دولت به رفع مشکلات مردم زلزله‌زده شهرستان خوی و بازدید میدانی رئیس جمهور، معاون اول و وزاری کشور، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و فرمانده سپاه و دیگر مسئولان ارشد کشوری از این مناطق قدردانی کرد./مهر

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • بهنام
    1

    برای مغازم میخوام

  • ناشناس
    0

    باسلام من سه تا بچه دارم مستاجرهستم درآمدمون کمه .یک وام خواستم بیشترباشه بهتر .ولی قسطش کم باشه چون قسط داریم.اجاره هم میدیم

  • ناشناس
    0

    باعرض سلام پدر سه بچه هستم به دیسک کمردچارشدم بیکارم زندگیمون سخت شده یه جای پیدانمیشه به دادم برسه؟

  • سلام فهیمه خانی
    0

    من زنی مطلقه سرپرست دارای سه فرزند اخری سادات هست سه ماه کرایه خانه م مانده صاحب خانه خاسته خالی کنم خانه رو پول پیشم ۲۰تومن نمیتونم خانه بگیرم درخاست وام دارم ممنون

  • حسن گلابی هستم
    0

    سلام مستاجر پول پیش ندارم صاحب خانه جوابم کرده

  • ناشناس
    0

    سلام وام بلاعوض بهم ندادن داراسه فرزندم مستاجرم خانه ام نیمه سازمانده بلاعوض بهمون بدین تابتونم درست کنم

  • ناشناس
    0

    مستاجرم صاحب خونه مون گفته خونه خالی کنیم یک وامی بهم بدین خونه م نیمه سازتابتونم درست کنم برم خونه خودما

  • مصطفی رضایی
    0

    سلام بنده کابینت کار حرفه ای هستم ولی بدلیل ضعف مالی قادر به راه اندازی یک کارگاه نمیباشم لذاازشما خواهشمندم یک وام کم درصد به من بدهید تا کارم را اندازی کنم

  • مصطفی
    1

    سلام بنده نابارورهستم وهزینه درمان رو ندارم یک وام میخوام برای درمان ناباروری