تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | به چه قرارداد روحی پایبند هستید؟ با انتخاب یک فیل کشف کنید

در حال حاضر به چه قرارداد روحی پایبند هستید؟ یک تصویر را انتخاب کنید تا متوجه شوید!

کدخبر : 13030
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی:قرارداد روح توافقی است بین دو روح که قبل از تجسم در این سیاره توافق کردند تا برای اهداف خاصی ملاقات کنند.

هر یک از ما با روح هایی که در زندگی خود با آنها روبرو می شویم قراردادهای مختلفی داریم. هر چالش یا موهبتی هدفی برای تکامل معنوی هر دو طرف دارد.

وقتی به عقب برمی‌گردیم و به جای آن روی تصویر بزرگ‌تر تمرکز می‌کنیم، این پتانسیل را داریم که جنبه‌هایی از روح خود را التیام دهیم، به موجودی حتی قوی‌تر در سطح روح تبدیل شویم و به رضایت شخصی در زندگی خود دست یابیم.

برای کشف اینکه در حال حاضر کدام موضوع قرارداد روح را تجربه می کنید، اژدهایی را انتخاب کنید که بیشتر با شما طنین انداز می شود.

1. ترس / عدم آگاهی 

آیا تا به حال متوجه شده اید که دائماً سعی می کنید از دیگران جلوتر بمانید و وقتی پول اضافی در حساب بانکی خود دارید، یک هزینه غافلگیرکننده پیش می آید و بالشتک مالی شما از بین می رود؟

با گذشت زمان، شما شروع به تعجب می کنید که آیا هرگز جلوتر خواهید رفت و همیشه منتظر بدتر شدن اوضاع هستید.

نکته کلیدی در اینجا این است که اجازه ندهید ترس شما از "نداشتن کافی" مانع رهایی از این محدودیت های مالی شود.

سوال این است: «آیا این تجربیات به این دلیل اتفاق می‌افتند که قرار نیست شما فراوان باشید یا این که مشروط به این باورهای قوی هستید که هر بار که به جلو حرکت می‌کنید، چیزی پیش می‌آید و چیزی را که تلاش زیادی برای رسیدن به آن انجام می‌دهید، از بین می‌برد؟

قرارداد روح شما در مورد تکامل عدم آگاهی شما است. شما ممکن است در محیطی بزرگ شده باشید که در آن شرایط سختی بود و به اندازه کافی برای گذراندن وجود داشت.

به خود قول جدیدی بدهید که بیشتر در تفکر مشارکت خواهید داشت و ذهن خود را طوری آموزش دهید که افکاری را که برای شما مفید نیستند، بیرون نریزد.

می توانید به آرامی از نظر مالی بیرون بیایید، اما برای پردازش آنچه می گویید و فکر می کنید، تلاش زیادی از شما می خواهد، اما می توان آن را انجام داد.

2. اعتماد به نفس/هویت

آیا احساس ناراحتی می کنید وقتی تمام توجهات روی شماست؟

آیا اغلب متوجه می شوید که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می دهید؟

آیا ممکن است شما ناخودآگاه این کارها را انجام دهید زیرا هویت شما به شدت با تایید دیگران مرتبط است؟

قرارداد روح و/یا مأموریت شما این است که کشف کنید که به عنوان یک فرد چه کسی هستید و هدایای خود را پرورش دهید و با جهان به اشتراک بگذارید.

بله، حمایت از دیگران خوب و مهم است، با این حال، شما اغلب نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می دهید.

شما گاهی اوقات بدون اینکه آنها حتی از شما کمک بخواهند به دیگران کمک می کنید و همین افراد شما را ناامید می کنند زیرا از ابتدا به دنبال کمک شما نبودند. هویت شما به آنچه دیگران درباره شما فکر می کنند گره خورده است.

از برخی جهات، شما محکوم به ناامیدی و جذب افرادی هستید که ممکن است از طبیعت سخاوتمندانه شما سوء استفاده کنند.

از امروز شروع کنید، هر روز را با مانتراها یا جملات تاکیدی سالم شروع کنید که شما را تشویق می کند از هر روز بهترین استفاده را ببرید و قدرت شخصی خود را به طور کامل تشخیص دهید.

می توانید نگاهی به علایق و مهارت های خود بیندازید و ضمن وقت گذاشتن برای آنها، با آغوش باز از آنها استقبال کنید. وظیفه شما این است که کاملاً خودتان باشید، اهداف خود را در اولویت قرار دهید و ذهن مراقب بقیه خواهد بود. گام آخر این است که در برابر میل به مادر شدن و غذا دادن به همه مقاومت کنید و آن انرژی محبت آمیز را به درون هدایت کنید.

3. رها شدن / رها کردن / ترس از تغییر 

آیا بیش از حد لازم در روابط و موقعیت ها می مانید؟

آیا گاهی اوقات خود را در روابط ناسالم و وابسته به هم از نظر شخصی و حرفه ای می بینید؟

ممکن است قرارداد روح شما این باشد که با رها شدن دست و پنجه نرم کنید و ترس از تنهایی را ابراز کنید.

اینطور نیست که از مسمومیت و موقعیت‌های خاصی که به نفع شما نیستند بی‌اطلاع باشید، فقط این است که از تغییر می‌ترسید، عادت‌های ریشه‌ای دارید و در موقعیت‌های ناسالم قرار می‌گیرید بهتر از تنها بودن است.

توصیه ای که در اینجا به شما کمک می کند این است که به درون خود بروید و روی ارتباط خود با منبع کار کنید.

اگر به درون بروید، متوجه خواهید شد که هر آنچه را که نیاز دارید دارید و فردی قوی هستید که بخشی از یک روح باشکوه است که بیش از اندازه عاقل است.

همچنین ممکن است مفید باشد که بدانید ترس از رها شدن از کجا شروع شده است. شاید قبلاً متوجه شده باشید که ترس شما از رها کردن از چه زمانی شروع شده است.

اکنون زمان مناسبی است که این زخم را التیام بخشید و یاد بگیرید موقعیت هایی را با اعتماد به نفس و صداقت دوباره زندگی کنید که می دانید به نفع شما نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: