تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی عاطفی

تست شخصیت شناسی | یک تصویر انتخاب کن تا بگم زندگی قراره چه درسی بهت بده

یک چیز مهم این است که بدانم کجا می خواهم بروم. اگر همه چیز آنطور که دوست دارید پیش نرود و به یکباره روی همه چیز تمرکز کنید، احساس می کنید که بی نظمی در افکار شما به وجود می آید که نمی دانید از کجا شروع کنید.

کدخبر : 13286
سایت سرگرمی روز :

فقط روی یک چیز تمرکز کنید که می خواهید و می خواهید به آن برسید. آرزوی خیلی چیزها به طور همزمان می تواند باعث شود روی هیچ کدام تمرکز نکنید و در نهایت هیچ کاری را امتحان نکنید،لازم نیست این همه قدم را همزمان بردارید، آیا بسیاری از چیزها برای شما اشتباه پیش می رود؟ خوب قبول کن و آگاه باش که انسان خالق است و باز هم می توانی به چیزهایی دست پیدا کنی اما کم کم. به تمام جنبه هایی که برای شما اشتباه است فکر کنید و به درون خود گوش دهید. دوست دارید کدام یک را در کوتاه مدت بهبود ببخشید کدام یک باعث می شود شادی شما دوباره فعال شود؟

به این سوالات با قلب خود پاسخ دهید نه با دلیل. در آنجا پاسخ چگونگی بازیابی شادی را خواهید یافت. هر آدمی یک دنیاست. یکی ممکن است اولویت داشته باشد دوستان خوبی داشته باشد که با آنها واقعاً از سرگرمی های خود لذت ببرند، دیگران چیزی که بیشتر از همه آنها می خواهند یافتن یک شریک است و غیره ...

تصویری ای که دوست دارید انتخاب کنید و پیام شگفت انگیزی را که برای شما به ارمغان می آورد کشف کنید.

توجه: تصاویر از سمت چپ به راست شماره گذاری شده اند

1.- نوسازی

زندگی به شما فرصت جدیدی می دهد

پس از آموختن درس های زندگی، زمان های تجدید فرا می رسد. شاید برخی از تجربیات در طول مسیر به آن اندازه که شما دوست دارید به خاطر بسپارید رضایت بخش نبوده باشد. مطمئن باشید که این تجربیات به شما فرصتی برای تصحیح اشتباهاتی که مرتکب شده اید، ارائه کرده است. احتمالاً بیشتر اوقات باور داشته‌اید که کاری که انجام می‌دهید بهترین بوده است... مدتی از آن تجربیات گذشته است، برخی ممکن است شما را فقیر کرده باشند، اما مطمئناً بسیاری دیگر شما را غنی کرده‌اند.

هنگامی که کارت تجدید در گسترش ظاهر می شود، نشان می دهد که زمان آن فرا رسیده است که هوای تازه وارد زندگی مان شود و جای خود را به بذر تجدید بدهیم تا در درون ما جوانه بزند به معنای تجدید خود از درونی ترین ها. احساسات ما

زمان آن فرا رسیده است که زخم های گذشته را پاک کنیم و قلبمان را برای تجربه های جدید و تازه آماده کنیم.

جوانان درون ما در لحظه ای که تجدید به طور کامل وارد زندگی ما شود به میل زندگی می پیوندند.

مشاوره:

زمان آن فرا رسیده است که به انرژی های تجدید که در خانه ما را زده اند توجه کنیم. به ما یادآوری می کند که نباید به گذشته بچسبیم. اعلام می کند که زندگی جدیدی برای ما آماده می شود. آنچه همیشه از اعماق وجودمان آرزویش را داشتیم اکنون در دسترس ماست... درهای تجدید را برای دریافت پاداش عشق باز کن.

2- سرگرمی

" زندگی باید پر از تجربیات شدید و رضایت بخش باشد"

زندگی از تجربیات مختلف و شدید تشکیل شده است: ما غنی‌سازی درونی را از طریق این مظاهر و زمان فوق‌العاده‌ای که به درونی‌سازی، به روح خود، برای یافتن خود و نزدیک شدن به عشق جهانی اختصاص می‌دهیم، می‌شناسیم. کارت سرگرمی نشان می دهد که زمانی که برای پرورش درون خود اختصاص داده ایم نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته است. آرامش در درون ما باقی می ماند و هارمونی بخشی از جوهر خود ماست، به ما آزادی روح می دهد و باعث می شود عشق را با تمام وجود احساس کنیم.

باطن شما شکوفا می شود و زمان تزکیه بدن شما فرا رسیده است که نیاز به توجه دارد تا روح با زیبایی و عظمت تقویت شود. وقت آن رسیده که بخشی از زمان خود را به تفریح ​​اختصاص دهید. فرشتگان به شما یادآوری می کنند که شما این امتیاز را دارید که در انسانیت زندگی کنید، که خوش شانس هستید که احساس می کنید.

انسان ها از طریق تجربیاتی که آنها را سرشار از شادی می کند غنی می شوند: گذراندن یک روز در کوهستان، قدم زدن در ساحل، قدم زدن در شهر و دیدن خلاقیت در ویترین مغازه ها که خیابان ها را زینت می دهند. از زندگی کردن لذت ببر

مشاوره:

لحظه باز شدن و گسترش. زمانی که به خود اختصاص می‌دهید شروع به نتیجه می‌دهد و شما را به سمت آزادی روح و نیاز به توجهی که بدن شما شایسته آن است هدایت می‌کند. از یک حمام شیرین لذت ببرید و احساس کنید انرژی خورشید پوست شما را نوازش می کند، فرشته سرگرمی به جلسه شما می آید تا فرصت شگفت انگیزی را برای زندگی در سیاره زمین به شما نشان دهد.

3- بی احتیاطی

" خودمان را از انسدادهایی که ما را از دستیابی به هدفمان باز می دارد، رها کنیم."

شما خود را در لحظه ای از خستگی و سردرگمی می بینید. در این شرایط خود را در بن بست می بینید. تلاش شما هیچ نتیجه ای ندارد، زیرا در این لحظه راه حلی پیدا نمی کنید. پس از صرف بیشتر وقت و انرژی خود برای حل مشکلات خود، در همان مکان باقی می مانید.

زمان آرامش فرا رسیده است و درک می کنیم که هیچ شرایطی، مهم نیست که چقدر سنگین به نظر می رسد، ایستا نیست. زمان مزیت نرم شدن و محو شدن مشکلات را به ما می دهد، مهم نیست که چقدر بزرگ به نظر می رسند. این ما هستیم که شرایطی را که زندگی ما را احاطه کرده بزرگ یا کوچک می کنیم.

وقتی کارت Carefree در اسپرد ظاهر می‌شود، اعلام می‌کند که از همان لحظه که در آن قرار گرفتید، از بالا برای رهایی خود کمک دارید. برای این لازم است که نگرش شما شیرین و شاد باشد. فرشتگان در کنار شما هستند تا به شما کمک کنند. درهای قلب خود را باز کنید و اعتماد کنید که کمال به زندگی شما می آید.

مشاوره:

زمان آن فرا رسیده است که دیگر نگران مشکلات خود نباشید. فرشته بی خیال به دیدار شما می آید و به شما کمک می کند خود را از فشاری که تحت آن هستید رها کنید. اگر شما نگران نباشید، فرشتگان قادر خواهند بود عمل کنند. بدین ترتیب انسدادهایی که اکنون وجود دارد برطرف می شود و وضعیت هموار می شود و می توانید به راه حل رضایت بخشی برای مشکل برسید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: