فال شیخ بهایی | فال و طالع بینی شیخ بهایی

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 13 اسفند ماه | کلیک کنید و طالعتان را بخوانید

فال شیخ بهایی و طالع بینی درباره فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 13609
سایت سرگرمی روز :

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پر طرفدار در بین ما ایرانیان است. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما عزیزان آماده و تقدیمتان کنیم؛ در ادامه فال خود را میخوانید.

 

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

خیلی برای اتان سخت است که براستراحت خود غلبه کنید.بنابراین از تکان دادن به خودتان شانه خالی می‌کنید. شاید آرزویتان این باشد که تمام لحظات را با شادی و تفریح که شما درآن استاد هستید، بگذرانید اما خیال پردازی شما به واقعیت تبدیل نمی‌شود مگر اینکه خودتان بخواهید که کار کنید و فوراً راحت طلبی را کنار بگذارید. گرچه باید خیلی از خودتان به خاطر این کار خواهش کنید ولی به لذت وقتی که چیزی برای نشان دادن روزتان دارید می‌ارزد.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر فردا شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن به فردی که نیاز به کمک دارد کار اشتباهی نیست، اما اکنون قبول کردن محدودیتهایتان باعث می‌شود که این فرد ناامید نشود.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما می‌توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می‌دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می‌کردید ناامید شوی

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

کمی آرام باشید و عمیق نفس بکشید. فردا باید از تنبلی دست بردارید و وارد عمل شوید. تا می توانید تلاش کنید و کارهای عقب افتاده را انجام دهید. فردا فرصت خوبی برای بهبود اوضاع سلامتی است. مثلا می توانید برنامه تغذیه ای سالم برای خود مشخص کنید یا ورزش را در دستور کار خود بگذارید. اگر در نظر دارید از کار خود بیرون بیایید، فردا زمان مناسبی نیست. با اینکه اطرافیان توجه زیادی به شما دارند اما نباید تصمیمات مهمی در زندگی خود بگیرید. فردا برای قول دادن یا تصمیم گرفتن زمان خوبی نیست.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

اکنون ماه در سومین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و فردا برای شما روز فوق‌العاده‌ای است، برای اینکه یک نفر کاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا خواهد کرد و نشان خواهد داد که این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی‌پرده گویی شما سبب می‌شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید، و کسانی را که دور و بر شما هستند را نیز شگفت‌زده می‌کند.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

فردا از لحاظ عاطفی و عشقی برای شما یکی از بهترین روزهای ماه و یا حتی شاید سال خواهد بود. می توانید به راحتی حرف هایتان را انتخاب کرده و کارهای درست را انجام دهید. اما مواظب باشید که شخص مورد نظرتان نیز احساس مشابهی نسبت به شما داشته باشد وگرنه ممکن است وضعیت خجالت آوری پیش بیاید. حتی اگر از رسم و رسوم قدیمی خسته شده اید، از جر و بحث با خانواده تان درباره عقایدی که دارند خودداری کنید تا مبادا دلخوری پیش بیاید. به این پی خواهید برد که شادی حقیقی شما فقط از طریق داشته هایتان نیست و گاهی از بخشش و هدیه دادن به دیگران خواهد بود. فردا با شاد کردن کسی که دوستش دارید خودتان را نیز خوشحال کنید.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

فردا بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شما فردا نمی‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می‌توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه‌هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

احتیاط برای هر شخصی و در هر مرحله از زندگی که باشد امری اجتناب ناپذیر است. پس به کارهایی که انجام می‌دهید دقت بیشتری داشته باشید و مدعی نباشید چون که تجربه دارید یا سنی از شما گذشته است دیگر در این کارهای خبره شده اید و به کسی نیازی ندارید.

 فال ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

فردا می تواند برای شما روزی باشد که تغییرات عاطفی ای که سالهای گذشته برایتان رخ داده دوباره یاد آوری شود. حتی اگر در مراحل پیشرفتی تکاملی تغییر قطعی ایجاد شد، مثل زمانی که کرم به پروانه می شود، این دگردیسی هنوز هم کامل نیست. در حالیکه کارهایی را قبلاً متوقف کرده بودید دوباره شروع می کنید، از خاطرات خود بهره بگیرید تا این پیشرفت تدریجی را در زمان حال زنده نگه دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: