خواننده معروف و پرطرفدار کره ای روی آنتن زنده تلوزیون ایران اجرا کرد + ویدیو

وقتی «داوود کیم» خواننده معروف کره‌ای روی آنتن تلویزیون کره‌ای آموزش می‌دهد.

کدخبر : 13921
سایت سرگرمی روز :

داوود کیم خواننده و یوتیوبر اهل کرۀ جنوبی است که بعد از یکی از اجراهایی که در کشور مالزی داشت، با دین اسلام آشنا شد و پس از مدتی اعلام کرد که مسلمان شده است. خود او گفته است که نخستین خاطره‌اش از اسلام ماجرای یازده سپتامبر بوده است. در آن زمان او تحت تاثیر تبلیغات رسانه‌ای دید مثبتی به این نداشته است اما بعدها آشنایی نزدیک و عمیق او با اسلام باعث تغییر دیدگاهش می‌شود.

کیم در سپتامبر سال 2019 در ویدیویی که در کانال یوتیوبش منتشر کرد، اعلام کرد که به دین مبین اسلام مشرف شده است. کیم در سال 2020 بعد از اینکه برای بار دوم به مکۀ مکرمه سفر کرد، گفت: «اسلام به همۀ پرسش‌های من پاسخ داد؛ اینکه چرا آفریده شده‌ام، چرا زندگی می‌کنم و اینکه بعد از این زندگی به کجا خواهم رفت. بنابراین من خیلی خوش‌اقبال بودم که خداوند مرا هدایت کرد».

کیم بعد از تشرف به اسلام نام «داوود» را برای خود برگزید؛ این انتخاب احتمالا بی‌ارتباط با سابقۀ خوانندگی او نبوده است زیرا در روایات اسلامی نقل شده که حضرت داوود (علیه‌السلام) لحن و صدای بسیار خوشی داشتند و در هنگام مناجات و قرائت کلام خداوند، پرندگان با ایشان هم‌آواز می‌شدند.

داوود کیم به تازگی به کشور ایران سفر کرده و در حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام حضور یافته است. ظاهرا او به دعوت برنامۀ تلویزیونی «محفل» به ایران آمده و قرار است در این برنامه حضور پیدا کند. خود داوود در یک استوری اینستاگرامی از اشتیاقش به حضور در این برنامه به همراه حامد شاکرنژاد (قاری برجستۀ ایرانی) نوشته بود.

منبع: خبرگزاری فارس

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: