تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | مرد ایده آلت رو انتخاب کن تا خصوصیات مرد زندگی آیندتو بگم

چه تیپ مردی را دوست دارید، تصویر به شما خواهد گفت که واقعاً چگونه هستید؟

کدخبر : 14202
سایت سرگرمی روز :

هر زن سلیقه خاص خود را در مورد جنس مخالف دارد. هیچ انسان یکسان و ایده آلی وجود ندارد. انواع مختلف مردان برای زنان مختلف جذابیت دارند.با این تست شخصیت شناسی همراه باشید.

انتخاب، به عنوان یک قاعده، ناخودآگاه از تعداد زیادی از مردان رخ می دهد. اگر به نوع خاصی از مردان ترجیح می دهید، تست امروز ما می تواند چیزهای زیادی در مورد شما به شما بگوید. به عنوان مثال، چه نوع شخصیتی دارید، چه نوع شخصیتی را در زندگی روزمره ترجیح می دهید و چه نقشی را برای خود در زمان رابطه محفوظ می دارید.

عکس 4 تا از معروف ترین بازیگران را نشان می دهد. اینها برای اکثر زنان بت هستند. شما باید فقط 1 شخصیتی را انتخاب کنید که به وضوح بیشتر با شما طنین انداز می شود.

انتخاب انجام شده است و اکنون می توانید تعیین کنید که چه نوع مردانی را بیشتر دوست دارید.

ریچارد گیر

برای شما زیبایی مرد هوش و فداکاری است. منتخب شما باید این ویژگی ها را داشته باشد. ترجیح می دهید به آرامی شریک زندگی خود را انتخاب کنید. تغییر مکرر مردان آهنگ شما نیست. تا زمانی که مطمئن نباشید که به یک مرد می توان اعتماد کرد، به یکدیگر نزدیک نخواهید شد.

هر مردی قادر به تسخیر شما نیست. اما کسی که موفق به انجام این کار شود می تواند خود را خوش شانس بداند. شما یار وفادار او برای زندگی خواهید شد. شما می دانید که چگونه مردان را برای دستیابی به شاهکارهای بزرگ و کسب ثروت مالی بزرگ تشویق کنید.

برد پیت 

فقط مثبت ترین چیزها را می توان در مورد شما گفت. زنی باهوش که می داند چگونه کارهای خانه را انجام دهد و بچه ها را درست تربیت کند. با این حال، با وجود همه شایستگی های خود، مردان اشتباهی را انتخاب می کنید. به احتمال زیاد، آنها را ناز می‌کنید و آنها به سبک زندگی خوب عادت می‌کنند.

با گذشت زمان، مراقبت های بی پایان شما را بدیهی می دانند و دیگر شما را غافلگیر نمی کنند. شما فردی جذاب و رمانتیک هستید که شایسته حمایت مردان شایسته هستید. تو گنج هستی، این روزها مثل تو کم هستند. شما باید در دیدگاه خود در مورد مردان تجدید نظر کنید.

آلن دلون

شما لعنتی جذاب و کاریزماتیک هستید. شما ظاهر درخشان و شخصیتی قوی دارید. در جوانی مردان ضعیف تر از خود را دوست داشتید و بنابراین زندگی شما آنطور که انتظار می رفت پیشرفت نکرد. پس از رنج بردن از افراد ضعیف، تصمیم گرفتید نقش خود را تغییر دهید.

اکنون باید فردی شایسته و مسئول پیدا کنید که از نظر شخصیتی قوی تر از شما باشد. علاوه بر این، شما باید شبیه او باشید و به یک سمت نگاه کنید. او باید بتواند تمام مشکلات شما را بدون اینکه روی شانه های شما بگذارد حل کند.

ویاچسلاو تیخونوف

لاریسا دولینا آهنگی در مورد آب و هوای خانه می خواند. بنابراین، شما همان "آب و هوا" هستید که می دانید چگونه یک فضای خانوادگی صمیمانه ایجاد کنید.

شما خونگرم و ملایم هستید، از مشاجره در خانه خوشتان نمی آید و می دانید چگونه از آنها دوری کنید. حل مشکلات بدون درگیری نقطه قوت شخصیت شماست. شما مرد مناسبی را انتخاب کردید زیرا با او احساس امنیت می کنید، انگار پشت دیوار. شما او را درک می کنید و تمام سوء تفاهم ها را می بخشید.

اما هرگز خیانت را نبخش. حتی اگر این اتفاق بیفتد و همچنان کنار هم بمانید، مدام این عمل بی پروا را به او یادآوری می کنید.

 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: