تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دید تا بگم اولویت و خط قرمز زندگیت چیه

به تصویر نگاه کن. اولین چیزی که روی آن دیدید چه بود؟

کدخبر : 14242
سایت سرگرمی روز :

هر فردی دیدگاه خاص خود را نسبت به زندگی دارد که در قالب اصول زندگی تدوین شده است. آنها نگرش را نسبت به هر چیزی که اتفاق می افتد تعیین می کنند، اساس یک جهان بینی هستند، بر رفتار فرد و روابط او با دیگران تأثیر می گذارند.پس با تست شخصیت شناسی سرگرمی روز همراه باشید.

هر فرد منحصر به فرد است و نگرش او به زندگی نیز منحصر به فرد است، اما با کمک تکنیک های فرافکنی می توان تعیین کرد که کدام اصول برای یک فرد خاص تعیین کننده است.

لطفا در نظرات به من اطلاع دهید که آیا این به نظر شما می رسد یا نه.

نتایج تست شخصیت شناسی:

رودخانه

اصل زندگی شما: "فردا بهتر از دیروز خواهد بود."   شما مستعد رویاها و خیالات، پروازهای فکری و تلاش رو به جلو هستید. شما جذب زندگی روزمره خسته کننده و جزئیات روزمره نمی شوید. شما با امید به آینده زندگی می کنید، رویای تحقق شگفت انگیز آرزوها و ایمان به یک "فردا" شگفت انگیز.

بنابراین، اغلب فرصت ها را از دست می دهید و متوجه انباشت مشکلات روزمره نمی شوید. فراموش نکنید که "امروز" وجود دارد و شما باید تا حد امکان کامل آن را زندگی کنید. و رویاها و خیالات خود را به سمت خلاقیت هدایت کنید.

کتاب ها 

اصل زندگی شما: "در همه چیز می خواهم به اصل اصلی برسم." شما همیشه نیاز به درک، تجزیه و تحلیل، کشف چیزها دارید. شما فقط به عقیده خود اعتماد دارید، تمایل ندارید روح خود را به روی اولین فردی که ملاقات می کنید باز کنید و همیشه هوشیار و مراقب هستید.

بنابراین، شما دایره دوستان زیادی ندارید، اما آنها افرادی همفکر و مورد اعتماد هستند. و با این حال، گاهی اوقات به خود اجازه اقدامات خودجوش و نگاهی سبک به موقعیت را بدهید، در غیر این صورت در معرض این خطر قرار می‌گیرید که به عنوان یک بی حوصله شناخته شوید و چیزی جالب را از دست بدهید.

جنگل

اصل زندگی شما: "اما من نظر دیگری دارم." شما فردی با دیدگاه غیر استاندارد به زندگی، خلاق و بدیع هستید. شما در مورد هر چیزی دیدگاه خود را دارید که در انتقال آن به دیگران عجله دارید. همه شما را درک نمی کنند و برخی می ترسند. اما شما می دانید چگونه آینده را ببینید، ایده بسازید و دیگران را مجذوب خود کنید. نکته اصلی این است که شما قدرت و صبر کافی برای به پایان رساندن کاری را که شروع کرده اید دارید. به خودتان ایمان داشته باشید، به دنبال افراد همفکر باشید و می توانید به موفقیت های زیادی برسید.

چراغ پایه دار

اصل زندگی شما: "امروز خنده ندارد." شما دائماً به مشکلات و کارهای حل نشده فکر می کنید و استراحت و سرگرمی را «به بعد» موکول می کنید. شما فاقد شادی و درخشندگی تأثیرات هستید. شما اغلب در خلق و خوی بدی هستید و مشکلات جزئی گاهی اوقات شما را برای مدت طولانی ناآرام می کند.

درک کنید که انرژی باید دائماً دوباره پر شود، در غیر این صورت طولانی نخواهد بود. همانطور که برای کار خود برنامه ریزی می کنید، تعطیلات خود را نیز جدی بگیرید. به خودتان اجازه دهید گاهی اوقات کمی تنبل باشید، فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید یا کتاب بخوانید، قدم بزنید یا با دوستانتان گپ بزنید.

صندلی، میز

اصل زندگی شما: "انسان موجودی اجتماعی است." شما دوست دارید و می دانید چگونه ارتباط برقرار کنید، یک زبان مشترک با هر شخصی پیدا کنید و می توانید روح هر شرکتی شوید. شما دلسوز و مهربان هستید، همیشه به کمک خواهید آمد، حتی یک غریبه.

از نظر برخی افراد بی‌اهمیت یا سطحی به نظر می‌رسید، اما این تصور معمولاً با احترام و میل به دوست‌یابی جایگزین می‌شود. شما می توانید کارهای زیادی برای دیگران انجام دهید، اما خودتان، نیازها و اهدافتان را فراموش نکنید.

 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: