تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | چه چیزی شادی شما را گرفته است؟

همه ما انتظاراتی داریم. برخی بیشتر دارند، برخی کمتر. انتظارات ناروا باعث ناامیدی و افزایش احساس نارضایتی می شود.

کدخبر : 14245
سایت سرگرمی روز :

امروز این تست شخصیت شناسی به شما اشاره می کند که انتظارات از زندگی در کدام حوزه بیشتر تداخل دارند. از کلاژ تصویری را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می کند.

تصویر 1. شریک.

شما انتظارات زیادی از شریک زندگی خود دارید که از شخص واقعی جدا شده است. در اینجا گزینه این است که لیست الزامات خود را برای یک فرد خاص تجدید نظر کنید یا به دنبال نامزد مناسب تری برای لیست موجود باشید. 

تصویر 2. آینده.

بسیاری از فانتزی ها به آینده هدایت می شوند. سعی می کنید از زمان حال بگذرید و بسیاری از لحظات را دست کم بگیرید.

سعی کنید بیشتر روی اتفاقی که الان برایتان می افتد تمرکز کنید. در مورد آنچه قبلاً به دست آورده اید. در مورد چیزهای خوبی که در زمان حال برای شما اتفاق می افتد. 

تصویر 3. محیط زیست.

مردم منبع ناامیدی شما هستند. آنها تلاش می کنند متفاوت از آنچه شما دوست دارید رفتار کنند. شما به سرعت مجذوب می شوید و گاهی اوقات نیز به سرعت ایمان خود را به دوپاها از دست می دهید.

تمام این طوفانی که در درون شما می گذرد بسیار خسته کننده است. سعی کنید اطرافیان خود را از موضع خنثی "در نظر بگیرید"، در این صورت شانس بیشتری برای لذت بردن از شگفتی های دلپذیر و تجربه موارد ناخوشایند خواهید داشت. 

تصویر 4. فعالیت کارگری.

در نهایت همه چیز کاملاً با آنچه فکر می کردیم و می خواستیم متفاوت بود. تنش و خستگی زیادی جمع شده است.

سعی کنید اولویت های خود را به درستی تعیین کنید و شاید حتی به تغییر شرکت یا مسیر در حوزه فعالیت خود فکر کنید. 

تصویر 5. خود شما.

روزی روزگاری همه چیز کاملاً متفاوت به نظر می رسید. بسیاری از انتظارات شما از خودتان محقق نشده است. زندگی خود را بر اساس آنچه قبلاً به دست آورده اید مرور کنید.

بله، چیزی به حقیقت نپیوست، اما چیزهای زیادی نیز وجود دارد که به خاطر آنها سزاوار تحسین و قدردانی، اول از همه، از جانب خودتان هستید. 

تصویر 6. داستان زندگی.

الگوی زندگی شما آن چیزی نیست که انتظار داشتید. من این احساس را دارم که نباید این اتفاق برای من می افتاد.

متأسفانه اتفاقات بد برای افراد خوب می افتد. برای حرکت رو به جلو و ایجاد داستانی که می خواهید، باید بخشی را که قبلا برای شما اتفاق افتاده است، بپذیرید. 

تصویر 7. والدین.

هر یک از ما در مورد والدین خود چیزی برای گفتن به روان درمانگر داریم. آنها همانی هستند که هستند. آنچه داده نشد دیگر داده نخواهد شد. وقت آن است که توقعات والدین خود را کنار بگذارید، دیگر امیدی به دریافت چیزی که هرگز نمی توانند از آن ها داشته باشید را نداشته باشید و بر اساس خودتان به آینده نگاه کنید. 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: