تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

با این تست شخصیت شناسی افکار تاریک ناخودآگاه خود را کشف کنید

یک کارت از تست شخصیت شناسی را به طور مستقیم انتخاب کنید!

کدخبر : 14379
سایت سرگرمی روز :

خوشحالم که شما را در گوشه باطنی خود می بینم. امروز برای شما یک تست شخصیت شناسی جادویی و غیرعادی آماده کرده ام که اسرار آینده را برای شما فاش می کند. یکی از کارت ها را انتخاب کنید و شگفتی را که زندگی برای شما آماده کرده است کشف کنید.

تست شخصیت شناسی

اگر A را انتخاب کرده اید

حرص شما خیلی زیاد است و همیشه امیدوار هستید که توجه و توجه همه را به خود جلب کنید

به طور ناخودآگاه، همیشه امیدوار هستید که کسی واقعاً به شما اهمیت دهد و روی شما تمرکز کند. چیزی که شما از آن می ترسید ترس از این است که دیگران به شما اهمیت ندهند. این باعث می شود که شما احساس تنهایی و ناراحتی زیادی کنید.

اگر B را انتخاب کرده اید

به نظر می رسد که شما رابطه خوبی با خانواده خود ندارید

شاید دوست ندارید زندگی فعلی شما خیلی آرام و محدود باشد و احساسات جدید و محرک بیشتری می خواهید . یا فضای خانه باعث می شود احساس استرس کنید و آزادی خود را از دست بدهید. بنابراین، در ضمیر ناخودآگاه خود، همیشه مشتاق شورش و مخالفت با آنچه اقوام و آشنایانتان می‌خواهند هستید، و این تنها راه ذهنی شما برای «رهایی از غم» است.

اگر C را انتخاب کرده اید

شاید در زندگی کمی احساس تنهایی کنید

با شخصیت درونگرا و محافظه کار خود و عدم توجه زیاد دیگران، همیشه در ناخودآگاه خود تخیلات یا رویاهایی دارید که روزی محو خواهید شد. شما می خواهید که مردم به شما توجه کنند، به شما اهمیت دهند، با شما همدردی کنند و شما را دوست داشته باشند، اما از اینکه نمی توانید توجه خود را جلب کنید، شرم دارید. بنابراین، شما تمایل دارید که خود را مبهم کنید و نامرئی شوید.

اگر D را انتخاب کرده اید

چیزی که دل شما آرزویش را دارد یک فضای زندگی مستقل و آزاد است

در حال حاضر به نظر می رسد از نفوذها و محدودیت های اعمال شده توسط دیگران ناراضی هستید. ناخودآگاه، شما می خواهید که آنها به طور موقت “وجود نداشته باشند”، فقط به این دلیل که خودتان نمی دانید چگونه آزادی خود را به دست آورید. این کارت نشان دهنده تمایل شما به استقلال است.

 

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: