تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک عکس ببین تو سال جدید چقدر پول و پله جمع میکنی

تست شخصیت شناسی رابطه شما و پول را انجام دهید.

کدخبر : 14524
سایت سرگرمی روز :

پول چیست؟ سکه ها، تکه های کاغذ، نمادها تضمین های بی جان توانایی های ما هستند. با این حال می توان گفت که هر کدام از ما رابطه خاصی با پول داریم. برخی آنها را دوست دارند، برخی دیگر از آنها متنفرند، برخی دیگر آنها را تحقیر می کنند و برخی دیگر به آنها تعظیم می کنند. اینکه چقدر داریم بستگی به نگرش ما نسبت به پول دارد. موافق نیستم؟ سعی کنید در این تست شخصیت شناسی موفق شوید! شما یاد خواهید گرفت که رابطه شما با پول چیست. شاید این به شما کمک کند چیزی در زندگی خود تغییر دهید.

به تصاویر نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که به نظر شما رابطه شما با پول را توصیف می کند.

تصویر 1.

نگرش شما نسبت به پول را می توان خودجوش توصیف کرد. شما درآمد نسبی دارید، برای همه چیزهای اساسی کافی دارید، اما پول کافی ندارید. به محض اینکه مقداری در کیف پول خود احساس کردید، مطمئناً هزینه های غیرمنتظره ظاهر می شود. شما عادت به برنامه ریزی هزینه های خود ندارید، بنابراین “یا خالی هستید یا پر.” شما باید دوره های سواد مالی را بگذرانید تا راه های موثری برای مدیریت امور مالی خود بیابید. برای خود اهداف مشخصی تعیین کنید که ارزش خرج کردن را دارند. اگر ناگهان می خواهید چیزی بخرید، مکث کنید و به خودتان گوش دهید: “آیا واقعا به این نیاز دارید؟” گزینه دیگر: درآمد و هزینه های خود را پیگیری کنید و هر ماه مقدار معینی را “در ذخیره” بگذارید. برنامه ریزی هوشمند به شما کمک می کند تا احساس اعتماد به نفس و امنیت داشته باشید.

تصویر 2.

نگرش شما نسبت به پول را می توان آگاهانه و منطقی نامید. شما درآمد و هزینه های خود را به خوبی می شناسید، می دانید چگونه اهداف اصلی را انتخاب کنید که باید برای آنها پول خرج کنید. شما اقتصادی و صرفه جویی هستید، آخر عمر خود را صرف یک آرزوی تصادفی نخواهید کرد. شما همیشه برای یک روز بارانی رزرو دارید. اما این ویژگی‌های مثبت یک جنبه منفی نیز دارند: می‌توانید نیازهای خود را از ترس بدون بودجه محدود کنید. این می تواند به خست تبدیل شود. شما تمایلی به جدا شدن از پول ندارید، که می تواند در سرمایه گذاری در یک تجارت جدید مشکلاتی ایجاد کند. یاد بگیرید که به امور مالی بیش از آنچه که دارند اهمیت ندهید. به خودتان اجازه دهید هر از گاهی از هزینه های کوچک لذت ببرید. پول یک فرصت است نه یک هدف.

تصویر 3 .

می توان گفت پول را دوست ندارید. به عبارت دقیق تر، شما کمی در مورد آنها فکر می کنید و به تجمع آنها اهمیت نمی دهید. به همین دلیل است که معمولا آنها را ندارید. اما روش زندگی ما این است که ما به پول نیاز داریم. فکر کنید: چه توانایی ها، دانش و مهارت های شما می تواند درآمدزایی کند؟ آیا در حرفه خود کاملاً شناخته شده اید؟ یا شاید ارزش این را داشته باشد که با رئیس خود در مورد افزایش حقوق خود صحبت کنید؟ هیچ کس شما را مجبور نمی کند که تمام تلاش خود را برای انباشت سرمایه انجام دهید. اما هر بزرگسال باید با اطمینان به آینده نگاه کند و سطح خاصی از راحتی داشته باشد. کمبود پول برای عزت نفس شما بهترین نیست. به خود و کارتان احترام بگذارید. و برنامه ریزی کنید.

تصویر 4.

شما با پول با احترام رفتار می کنید زیرا برای فرصت هایی که به شما می دهد ارزش قائل هستید . شما عاشق راحتی هستید، برای ثبات مالی ارزش قائل هستید و از برنامه ریزی و تعیین اهداف لذت می برید. اما گاهی اوقات این اهداف شما را مجبور به گرفتن وام یا قرض می کنند. ممکن است تاثیر زیادی بر زندگی شما نداشته باشد، اما شما را در حال نگه داشتن شما نگه می دارد. درآمد و مخارج خود را بسنجید و به آنچه مهمتر است فکر کنید: پس انداز برای آینده یا بدهکاری برای چیزی که امروز معنی دار به نظر می رسد؟

تصویر 5 .

شما فردی منطقی و عاقل هستید. شما می دانید که چگونه در پول خود صرفه جویی کنید و یک “بالشتک ایمنی” ایجاد کنید. شما به معجزات و مانا از بهشت ​​اعتقاد ندارید، می دانید که رفاه آینده شما به امروز بستگی دارد. شما کاملا مقرون به صرفه هستید، می توانید نیازهای خود را برای مدتی محدود کنید، و دوست ندارید از چیزها جدا شوید. همه این مهارت ها مفید هستند، اما مطمئن شوید که به یک اختلال رفتاری – سندرم پلیوشکین تبدیل نمی شوند. گاهی اوقات ارزش آن را دارد که یک ممیزی انجام دهید و چیزهایی را که چندین سال به آن نیاز ندارید دور بریزید. به چیزها وابسته نشوید و خود را از “روزهای بارانی” نترسانید. اگر می خواهید پس انداز کنید، بهتر است چیز خوبی بخرید.

تصویر 6 .

برای شما، پول فقط وسیله ای برای خودشناسی است. شما به خوبی می دانید که از کجا و چگونه می توانید درآمد کسب کنید، جریان های مالی را به طرز ماهرانه ای مدیریت کنید، اما هیچ چیز مهم و ارزشمندی را فدای پس انداز نخواهید کرد. شما خواسته های زیادی دارید که از آنها کوتاهی نخواهید کرد. می توانید آخرین پول خود را به یک دوست بدهید یا آن را در امور خیریه خرج کنید. اما عزیزان شما همیشه مهربانی و سخاوت شما را درک نمی کنند. یاد بگیرید که هزینه های خود را نه تنها از دیدگاه خود، بلکه با در نظر گرفتن نیازهای خانواده خود نیز بسنجید.

 

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: