تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | عامل خوشبختی و موفقیتت تو سال جدید چیه؟

سال نو شروع می ود، آرزوها انجام شد، برنامه ریزی شد، ما الهام گرفته ایم و پر از امید. چگونه می توانید بفهمید که دقیقا چه چیزی منجر به موفقیت در این سال می شود؟ من یک تست شخصیت شناسی کوتاه را در اختیار شما قرار می دهم که به این سوال پاسخ می دهد.

کدخبر : 14530
سایت سرگرمی روز :

این تست شخصیت شناسی در مورد آنچه برای رسیدن به موفقیت در سال آینده مهم است صحبت می کند. به چه منابع و کیفیت هایی نیاز خواهید داشت؟ یا چگونه باید پیش برویم؟

 

شما قبلاً این را در اعماق خود می دانید. یک تست با تصاویر به شما کمک می کند تا آن را به شکل قابل درک درآورید و شروع به اعمال آن در زندگی کنید. اگر آماده اید قدمی به سوی موفقیت خود بردارید، به دستورالعمل ها ادامه دهید .برای اینکه پاسخ تا حد امکان دقیق باشد، پیشنهاد می کنم کمی آن را تغییر دهید:

1. سعی کنید آرام باشید، بدن و تنفس خود را احساس کنید. شما الان اینجا هستید.

2. به زندگی خود و اهدافی که برای رسیدن به آنها در این سال اهمیت دارد فکر کنید. بهتر است به موفقیت انتزاعی فکر نکنید، بلکه به یک کار خاص، نتیجه، تغییرات در بخشی از زندگی فکر کنید.

به طور ذهنی این سوال را فرموله کنید “چه چیزی من را به موفقیت در این تجارت سوق می دهد؟” یا “برای موفقیت در این زمینه چه چیزی لازم است؟”

3. در ادامه شش تصویر را خواهید یافت. همانطور که در مورد سوال خود فکر می کنید، به آنها نگاه کنید و موردی را که توجه شما را جلب می کند انتخاب کنید. با نگاه کردن به آن، یک واکنش درونی را احساس خواهید کرد.

گاهی اوقات خوانندگان هنگام انتخاب تصاویر از منطق استفاده می کنند و سعی می کنند معنی را از قبل حدس بزنند. این کار نباید انجام شود زیرا نتیجه نادرست خواهد بود. نکته این است که از ناخودآگاه پاسخ بگیرید، بنابراین باید نه عقلانی، بلکه بر اساس احساسات خود انتخاب کنید.

برای هر هدف یا زمینه ای از زندگی، یک تصویر را انتخاب کنید.

اگر نتوانستید یک عکس را انتخاب کنید، گزینه شما اینجا نیست.

به طور مستقیم یک عکس را انتخاب کنید

پس از آن، می توانید در مورد این فکر کنید:

– این پاسخ چقدر به شما نزدیک است؟

– آیا استفاده از این توصیه برای شما آسان است؟ اگر بله، از کجا شروع می کنید؟ اگر نه، پس چه چیزی شما را از انجام این کار باز می دارد؟

– برای رسیدن به هدف خود به چه منابع دیگری نیاز دارید؟

ستاره

 

اگر تصویری با ستاره را دوست دارید، به این معنی است که برای دستیابی به موفقیت به تغییر ذهنی نیاز دارید. ممکن است – اما، ما در مورد نگرش ها یا باورهایی صحبت می کنیم که حرکت شما را به جلو محدود می کند. یا در مورد تجربیات منفی گذشته که بر زمان حال تأثیر می گذارد. اما، به طور کلی، نکته این است که برای دستیابی به موفقیت، شما باید به فردی تبدیل شوید که این امکان برای او وجود دارد. فکر کنید این شخصی که به آنچه شما برای آن تلاش می کنید به چه شکلی است؟ او چگونه فکر می کند، چگونه عمل می کند، چه مهارت ها و دانشی دارد، چه ویژگی هایی او را به سمت موفقیت سوق می دهد؟ همچنین ستاره می گوید که هنگام دستیابی به هدف خود باید به حوزه معنوی خود توجه کنید.

بال

اگر تصویری با بال انتخاب می کنید، به این معنی است که خلاقیت و توانایی ها شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. این فقط در مورد استعدادهای مرتبط با هنر نیست. خلاقیت قبل از هر چیز در مورد ایجاد، الهام، رویکرد غیر استاندارد به یک کار است. خلاق باشید، مبتکر باشید، کارهایی را انجام دهید که قبلاً اتفاق نیفتاده است – این کار شما را برای مدت طولانی منتظر موفقیت نخواهد کرد. اگر خود را فردی خلاق نمی‌دانید، به یاد بیاورید که در چه لحظاتی احساس می‌کنید در یک حالت جریان هستید، زمانی که همه چیز و به تنهایی کار می‌کند؟ چه زمانی آنقدر اسیر ایده ای می شوید که قطعاً می خواهید آن را در زندگی پیاده کنید؟ این نیز در مورد خلاقیت است. به خود اجازه دهید از چشم یک کودک به دنیا نگاه کند، فانتزی و همه چیز کار خواهد کرد

اتوبوس

اگر تصویر اتوبوس را دوست دارید، این بدان معناست که مسیر شما برای موفقیت در این سال از طریق زندگی عمومی نهفته است. شما باید بیشتر در میان مردم ظاهر شوید و در مورد خودتان اعلام کنید. اگر قبلاً از این امر اجتناب شده یا از آن اجتناب کرده اید، اکنون بدانید که ارتباط چیزی است که شما را به سمت موفقیت سوق می دهد. این ممکن است باعث ناراحتی یا تفاوت در انواع مختلف شود. در چنین حالتی، می توانید حجم ارائه خود را در جهان تنظیم کنید و این کار را به تدریج انجام دهید. بسیار عالی است اگر پروژه هایی را بیابید که واقعاً شما را مشتعل می کنند و افراد همفکر را در اطراف خود متحد می کنند. سپس زندگی اجتماعی راحت و پر از منابع خواهد بود. علاقه و رویای خود را دنبال کنید و همه چیز درست می شود

باران

اگر تصویری از باران را دوست دارید، به این معنی است که برای دستیابی به موفقیت، باید تنش بیش از حدی را که در هدف شما قطع شده است، حذف کنید. توانایی ریلکس کردن، رها کردن موقعیت و تمرکز نکردن روی نتیجه به شما کمک می کند. تعادل بین میل برای دستیابی به هدف و جهت داخلی مهم است که هیچ چیز نمی تواند انجام شود. این نگرش صحیح نسبت به آن است که به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید: “برای رسیدن به این مهم مهم است و من تلاش های لازم را انجام خواهم داد، اما اگر این اتفاق نیفتد، جهان خراب نخواهد شد یا نتیجه با تصور متفاوت خواهد بود.” به هر حال، اغلب انتظار از یک نتیجه خاص است که باعث ایجاد تنش و تداخل در عملکرد مؤثر می شود

چشم

اگر با یک چشم روی عکس توقف کنید، این به معنای حساسیت است، توجه به آنچه در اطراف اتفاق می افتد، و توانایی شنیدن خود شما را به موفقیت می رساند. چیز جدیدی یاد بگیرید، این دانش را از طریق خودتان منتقل کنید و تصمیم بگیرید. مهم است که بر اساس احساسات خود استوار شوید، حتی اگر نتوانید آن را به صورت منطقی توضیح دهید. به هر دو نگاه کنید، به حساسیت خود اعتماد کنید و عمل کنید – این دستور العمل برای موفقیت شما است. ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما حساسیت، مانند هر مهارتی، می تواند توسعه یابد. سعی کنید هر از چند گاهی بر روی احساسات و احساسات خود تمرکز کنید و بر اساس آنها عمل کنید

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: