یه عمر اشتباهی نون فریز میکردیم | بیا اینجا بهت بگم چطوری نون فریز کنی

فریز و منجمد کردن نان و مواد غذایی به دلایل زیادی یک انتخاب هوشمندانه است. وقتی نان را به درستی منجمد کنید می توانید تازگی آن را حفظ کنید. در واقع، می تواند ماه ها دوام بیاورد. این نکته درباره نان های خانگی عالی یا هر نوع دیگری که از فروشگاه تهیه کرده اید صدق می کند.

کدخبر : 14817
سایت سرگرمی روز :

آیا می توانید نان را فریز کنید؟

کاملا! کارشناسان ما بهترین روش برای انجماد نان را به اشتراک می گذارند تا همیشه از تازگی آن لذت ببرید. شما نان تازه داشته اید. شما تمام تلاش خود را کرده آید تا نان تازه داشته باشید آخرین چیزی که با آن مواجه می شوید این است یک نان قبل از اینکه بتوانید آن را با دوستان و خانواده بخورید کهنه شود. نان فقط دو یا سه روز دوام می آورد بعد از آن شروع به بیات شدن می کند یا حتی کپک می زند. هنگامی که نیاز دارید نان تا حد ممکن دوام داشته باشد به فریزر بروید. آیا می توانید نان را فریز کنید؟ پاسخ مثبت است!

چگونه نان تست را فریز کنیم؟

منجمد کردن مواد غذایی به دلایل زیادی یک انتخاب هوشمندانه است. وقتی نان را به درستی منجمد کنید می توانید تازگی آن را حفظ کنید. در واقع، می تواند ماه ها دوام بیاورد. این نکته درباره نان های خانگی عالی یا هر نوع دیگری که از فروشگاه تهیه کرده اید صدق می کند.

 مرحله 1: نان خود را آماده کنید

در صورت پخت، اجازه دهید نان شما کاملا خنک شود. این کار از خیس شدن یا کپک زدن آن جلوگیری می کند. هر نان را در بسته بندی پلاستیکی بگذارید. سپس آن را در فویل یا کاغذ فریزر بپیچید. بسته بندی دوگانه سلاح مخفی شما برای طراوت است.

نکته آشپزخانه آزمایشی: نان خود را قبل از انجماد برش دهید تا بتوانید هر بار فقط برش هایی را که می خواهید استفاده کنید جدا کنید، نه اینکه مجبور باشید کل نان را گرم کنید. اگر یک تابه قدیمی دارید می‌توانید از آن استفاده کنید.

مرحله 2: آن را در فریزر قرار دهید

همیشه قبل از انجماد، تاریخ را روی نان خود بنویسید. بهتر است در عرض شش ماه از نان منجمد استفاده کنید. ممکن است ببینید که نان در فریزر سوخته باشد.

نان را در توستر بگذارید

منجمد کردن مخصوصاً برای تهیه نان تست عالی است. می توانید به سادگی برش های یخ زده را از فریزر بردارید و در توستر بریزید. با این حال، ممکن است مجبور شوید تنظیمات توستر خود را کمی بالاتر از حالتی که نان معمولی برشته می‌کردید، بچرخانید. همچنین می‌توانید نان یخ‌زده‌ای را که می‌خواهید از آن استفاده کنید بیرون بیاورید و آن را یک شب روی میز قرار دهید. باید برای صبحانه روز بعد آماده باشد! اگر متوجه شدید که نان یخ زده شما مدت زمان خود را در فریزر سپری کرده است، نگران نباشید. نانی که کمی خشک یا کهنه باشد، نان تست فرانسوی ، پودینگ نان و کروتون را درست می کند. اسراف نکنید.

سخن آخر

فریز کردن نان درست است یا نه، و بهترین روش فریز کردن نان برای نگهداری طولانی مدت آن و روش یخ زدایی نان فریز شده را در این مطلب سلام دنیا به شما آموزش دادیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: