تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک زن ژاپنی ببینید دیگران شما را چگونه می بینند

نظر ما در مورد خودمان همیشه با آنچه اطرافیانمان درباره ما فکر می کنند منطبق نیست. ما یک چیز را فرض می کنیم و دیگران چیز دیگری می بینند. چگونه بفهمیم دقیقا چیست؟

کدخبر : 14998
سایت سرگرمی روز :

در واقع، ناخودآگاه ما واکنش های دیگران را برای خود می خوانیم، اما همیشه نمی توانیم آنها را رمزگشایی کنیم. سپس تست شخصیت شناسی، بر اساس پردازش تصاویر بصری توسط ناخودآگاه ما، به کمک می آیند.

به تصویر زیر از دختران ژاپنی نگاه کنید و در اسرع وقت بدون فکر کردن، سعی کنید دختری را که بیشتر شما را جذب می کند انتخاب کنید. پس از این می توانید متن تصویر انتخاب شده را شروع کنید

دختری سیاه پوش

از نظر اطرافیان شما معمولاً فردی بسیار محتاط به نظر می رسد، نه چندان دوستانه و حتی خودخواه. اما این فقط یک تصویر است که شما برای آنها پخش می کنید.

در واقع شما آسیب پذیر و حساس هستید، بنابراین سعی می کنید ماهیت مضطرب و آسیب پذیر خود را از دیگران پنهان کنید. کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که شما را بشناسند، احتمالاً شما را تحسین می کنند.

دختری صورتی پوش

از نظر ظاهری، شما یک رهبر قاطع، فردی تسلیم ناپذیر و بسیار مسئولیت پذیر به نظر می رسید. اطرافیان شما معتقدند که شما هیچ نقطه ضعفی ندارید.

با این حال، برخی از کاستی ها در شخصیت شما هنوز وجود دارد، اگرچه سعی می کنید آنها را تبلیغ نکنید: خلق و خوی بسیار انفجاری دارید و هر چیز کوچکی می تواند شما را به حالت عصبانی برساند.

دختری قرمزپوش

از نظر اطرافیان، شما مانند فردی مستعد شفقت به نظر می رسید و قادر به فدا کردن منافع خود به خاطر اهداف دیگران هستید.

در واقع، شما در زندگی خیلی قاطع نیستید و اغلب ترجیح می‌دهید مسئولیت تصمیم‌گیری را به شخص دیگری واگذار کنید و اغلب خواسته‌های خود را نادیده بگیرید. کمی اراده قطعا به شما آسیبی نمی رساند!

دختری زردپوش

اطرافیان شما را به عنوان یک بانوی آهنین می بینند، تقریبا غیرممکن است که او را مجبور کنید از مسیر انتخابی خود منحرف شود. برای آنها شما نمونه ای از فداکاری و اراده هستید.

در واقعیت، وضعیت این است که شما واقعاً یک شخصیت سرسخت دارید، اگرچه این ویژگی همیشه به نفع شما نیست. شما می دانید که چگونه به سرعت مشکلات را حل کنید، فقط به این دلیل که دوست ندارید برای مدت طولانی با آنها سر و کله بزنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: