فال روز | فال روز فردا

فال روزانه 13 فروردین ماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

فال و طالع بینی فردای خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 15022
سایت سرگرمی روز :

فال روزانه فردا (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این مقاله مشاهده کنید:

 

فال امروز متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... امروز به معنویات علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید درباره این مسائل بیشتر بدانید. مطالعه از منابع معتبر در این خصوص و نیز کمک گرفتن از اهل فن می‌تواند شما در سیر آشنایی صحیح با آنها یاری کند. البته از آنجایی که شما فردی منطقی و واقع‌گرا هستید، به زودی از این موضوعات خسته می‌شوید و به روال عادی زندگی خودتان باز خواهید گشت.

فال امروز متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... امروز زمان خوبی برای خانه نشینی و تماشای تلویزیون نیست، پس وسایلتان را جمع کنید و به بیرون بروید. در مسیر تان یکی از دوستانتان را میبینید که خبر خوبی به شما می‌دهد که روحیه تان بهتر خواهد شد. اگر می‌خواهید تغییری در زندگی تان بدهید خیلی سخت نگیرید، تغییر دکوراسیون یا حتی مدل موی تان میتواند تاثیر زیادی در روحیه تان داشته باشد. سعی کنید با اتفاقات کوچک و خوش لحظات شادی در زندگی‌تان بسازید.

فال امروز متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... بدون شک راستگویی یکی از بهترین صفات هر انسان می‌تواند باشد اما گاهی در این صداقت زیاده روی می‌کنید که به ضررتان تمام می‌شود. گاهی لازم است در زندگی سیاستمدارانه رفتار کنید تا به خودتان آسیبی نرسد. منظور این نیست که حرف ناصحیح یا دروغ بزنید بلکه گاهی باید از بیان مطالبی در کنار دیگران بپرهیزید. خبرهایی که امروز به گوشتان می‌رسد را سعی کنید از منابع موثق پیگیری کنید چون ممکن است ناصحیح باشند.

فال امروز متولدین تیر

تیرماهی عزیز... امروز خلاقیتتان فوران کرده است. از این افکار نو و بی‌نظیر می‌توانید در محیط کار استفاده کنید. شاید خودتان هم باورتان نشود که نتیجه قابل توجهی در آینده خواهد داشت. دقت کنید که احتیاط را نیز چاشنی کارتان قرار دهید و هیچ موقع بی‌گدار به آب نزنید. به نفعتان هست که امروز جواب عشق‌تان را سریع و به موقع بدهید وگرنه با عواقب سنگینی روبرو خواهید شد.

فال امروز متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... ممکن است در یک گروهی که در آن عضوید که می‌تواند گروه کاری باشد، به خاطر عدم هماهنگی بحث و مشاجره بالا بگیرد. شما به دنبال تحقق اهداف خود هستید اما به راحتی نمی‌توانید برای اطرافیانتان دلایل منطقی ارائه داده و آنها را قانع کنید. وضعیت برایتان ناراحت کننده خواهد بود. در این شرایط برای رهایی از احساس سرخوردگی بهتر است موقعیت را برای آرام شدن یا به قصد پیاده‌روی ترک کنید.

فال امروز متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... روزهای سخت و دشواری را پشت سر گذاشته‌اید. خودتان هم می‌دانید که بعد از هر سختی آسانی فرا خواهد رسید، کافی است که صبر و تحملتان را کمی افزایش دهید. هیچ مانعی نمی‌تواند شما را از پای در بیاورید. آنچنان قوی و مصمم پای در مسیر گذاشته‌اید که خودتان هم تصور این همه انرژی و توانایی را نداشتید. شاید برخی از اطرافیانتان به شما حسادت کنند که بهترین کار بی محلی به رفتارشان است.

فال امروز متولدین مهر

مهرماهی عزیز... شما فرد خوش قولی هستید و انتظار دارید که دیگران هم در تقابل با شما همین گونه رفتار کنند. اگر امروز با عشق‌تان یا یک شریک تجاری قرار ملاقات دارید، خودتان را برای تاخیر آماده کنید. عصبانی نشده و با خونسردی کامل با طرفتان برخورد کنید، این رفتار شما باعث می‌شود که دیگران هم رفتارشان را اصلاح نمایند. امروز به طور کلی همه کارهایتان به کندی و با تاخیر فراوان انجام می‌گیرد سعی کنید که امروز را به خوبی پشت سر گذارید تا این روند کند هم پایان پذیرد.

فال امروز متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... امروز با افرادی آشنا می‌شوید که در آینده شما تاثیر گذار خواهند بود. سعی کنید که سنجیده و باهوش در مقابله‌شان رفتار کنید. چگونگی برخورد شما با این افراد در رفتارشان با شما منعکس خواهد شد. در تلاش هستید که در فعالیت‌های خیرخواهانه شرکت کنید، این که به فکر دیگران هستید بسیار کار پسندیده‌ای است ولی نه اینکه مجبور باشید خود را قربانی کنید.

فال امروز متولدین آذر

آذرماهی عزیز... این امکان وجود دارد که یک فرد مهم در زندگی شما، بر روی اعصاب‌تان راه برود. سعی کنید عجولانه واکنش نشان ندهید، چراکه اثرات منفی متعددی بر روحیه شما خواهد گذاشت. این جو سنگین باعث می‌شود تا بر ناراحتی شما افزوده شود. برای بررسی اطلاعات فراوانی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، نمی‌توانید منطقی باشید. تمرکز برای شما دشوار خواهد بود؛ در چنین شرایطی تنها به ندای درونی خود گوش دهید.

فال امروز متولدین دی

دی ماهی عزیز... دوباره دچار تردید شده‌اید؛ این بار در احساساتتان. مطمئن باشید زمان همه چیز را حل خواهد کرد و نگرانی‌ها و تردیدهایتان از بین خواهد رفت. شما فردی احساساتی هستید و آگاهی از مشکلات دیگران به سرعت شما را ناراحت و پریشان می‌کند. بهتر است از اخبار بد دوری کنید و خود را درگیر مسائل و مشکلات دیگران نکنید مگر اینکه کاری از دستتان بربیاید. این روزها برای مجردها زمان خوبی است که برای ایجاد یک رابطه عاطفی اقدام کنند.

فال امروز متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... مهارت کنترل احساسات امروز زیاد به کارتان می‌آید. ممکن است عصبی شوید و اگر نتوانید بر احساسات خود مسلط باشید نتایج خوبی برایتان در پی نخواهد داشت. توانایی حفظ آرامش در هر شرایطی نشانه توانمندی  و قدرت در یک فرد است. سعی کنید نگرش مثبت خود به مسائل را حفظ کنید. تفکر مثبت به شما برای قدم گذاشتن در مسیر اهدافتان نیرو و انگیزه می‌دهد.

فال امروز متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... این امکان دارد که فکر کنید یکی از نزدیکان شما رفتار خود را نسبت به شما تغییر داده است، اما بدانید که در اشتباه هستید، چراکه همه انسان‌ها با مشغله‌های زیادی رو به رو هستند و شاید این فرد هم نگران آینده شغلی و خانوادگی خودش است. بهتر است به جای دوری از این فرد، با او صحبت کنید و کمک کنید تا از این وضعیت بیرون بیاید. او را از نگرانی خارج کنید و به او مشورت بدهید و هم دلی کنید. اما او را قضاوت نکنید! اما این مسئله را به یاد داشته باشید که نباید تمام وقت و انرژی خود را فقط برای کمک کردن به دیگران درنظر بگیرید، بهتر است به شادی و رفاه خود نیز اهمیت زیادی بدهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علی
    0

    ممنون ازاینکه او را می‌بینم بدن لرزه دارم واظطراب