تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک سنگ گران قیمت انتخاب کن تا بگم روحت به چه چیزی احتیاج داره

لحظه ای به شش سنگی که در زیر می بینید نگاه کنید. بدون اینکه زیاد در مورد آن فکر کنید، یک سنگ انتخاب کنید. از انتخاب رنگ مورد علاقه خود پرهیز کنید، با رنگی که در این لحظه بیشتر به سمت آن کشیده شده اید بروید.

کدخبر : 15073
سایت سرگرمی روز :

برای یافتن حقایق جالب در مورد شخصیت خود، سنگی را انتخاب کنید

1. اگر Opalite را انتخاب کنید…

اوپالیت ظریف و در عین حال بسیار پرانرژی است. برای مدیتیشن ایده آل است. اپالیت ارتباطات را در همه سطوح، به ویژه در سطح معنوی، بهبود می بخشد.

شما فقط در زندگی از هیاهوی تمدن آزادی می خواهید. شما احساس می کنید که نیاز دارید ارتباط خود را قطع کنید و در جایی آرامش پیدا کنید که در آن حواس و افکار درونی شما برتر باشد.

اگر این سنگ را انتخاب کنید، نشان می دهد که طوفان ها را پشت سر گذاشته اید و اکنون برای تجربه بسیار قوی تر و عاقل تر هستید. با این حال شما جای زخم را می پوشید اما این چیزی است که نیازی به ماندگاری ندارد. مانند پلاک روی سنگ، قابل شستشو است. شما موجودی حساس و لطیف هستید و محافظت برای شما لازم بوده و برای شما لازم است.

2. اگر مالاکیت را انتخاب کنید…

مالاکیت نماد سبز شفابخش عمیق طبیعت است و نمایانگر زیبایی ذاتی گل ها، درختان، ریشه ها و گیاهان است.

سنگ دگرگونی است که به فرد در تغییر شرایط کمک می کند و رشد معنوی را فراهم می کند. این نشان می دهد که تغییرات عمده زندگی در افق شماست.

بسیاری از تغییرات ماهیت معنوی خواهند داشت. همچنین ممکن است تغییراتی را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید. این زمان خوبی برای در نظر گرفتن انتخاب هایی است که در طرح بزرگ زندگی انجام داده اید. قرار گرفتن در کنار افراد منفی گرا برایتان سخت است و باید زمان خود را با کسانی که منفی گرا هستند محدود کنید تا از طبیعت ظریف خود محافظت کنید. مواظب باشید خود را خیلی لاغر نکنید و از زیاده روی به مردم رنجیده و سخت نشوید.

یاد بگیرید هر چند وقت یکبار «نه» بگویید. این بدان معنا نیست که شما از ارسال آن پرتو زیبای نور به مردم دست بردارید، فقط از نیازهای خود آگاه باشید و برای خود حد و مرز تعیین کنید.

شما نیز مهم هستید و باید توجه داشته باشید که دریافت به همان اندازه مهم است - تعادل کلید اصلی است.

3. اگر سان استون را انتخاب کنید…

اگر سان استون را انتخاب کنید

امتحان سنگ های قیمتی را انتخاب کنید

سنگ خورشید یک سنگ فراوان است. استقلال و اصالت را تشویق می کند، در آشکارسازی استعدادها الهام بخش است و شهرت و رفاه غیرمنتظره را به خود جلب می کند.

این یک کریستال عالی "موفقیت خوب" برای مسابقات است. اگر احساس می‌کردید که جذب آن شده‌اید، به ما می‌گوید که همیشه خوش‌بین هستید.

آینده برای شما روشن است. هنگام حرکت رو به جلو، مطمئن شوید که زمان زیادی را صرف جذب گرمای شفابخش خورشید کنید.

حالت آفتابی خود را از دست ندهید! شما دوست دارید همه چیز در دنیای شما درست باشد، ساده، متعادل یا چیزهای دیگر، از استرس یا نگرانی رنج می برید. شما از ساختار، روال، سازماندهی، نوشتن فهرست کارها سود خواهید برد. اما بدانید که لازم نیست همه چیز همیشه عالی باشد. یاد بگیرید که با جریان زندگی پیش بروید.

4. اگر ابسیدین ماهون را انتخاب کنید…

ابسیدین یک سنگ زمین است اما حاوی عنصر آتشین نیز می باشد.

این برای تقویت قدرت لازم برای ایستادن بر اعتقادات خود در برابر هر دشمنی مفید است. اگر به سمت این سنگ کشیده می‌شوید، ناخودآگاه شما سعی می‌کند بگوید که وقت آن رسیده است که عادت‌ها و روال‌های قدیمی را ترک کنید و زندگی جدیدی بسازید.

به یاد داشته باشید که چقدر خوش شانس هستید و چقدر از همه چیز سپاسگزار هستید و اجازه ندهید حسادت در ذهن شما رخنه کند.

شما برای کمال تلاش می‌کنید که وقتی احساس می‌کنید که اندازه‌گیری نمی‌کنید، منجر به ناامیدی می‌شود. بدانید که به اندازه کافی خوب هستید، چه باور داشته باشید یا نه. شاید به تلاش برای برتری به جای کمال نگاه کنید زیرا برتری راحت‌تر قابل دستیابی است و باعث نمی‌شود احساس کنید به اندازه کافی خوب نیستید.

5. اگر هاولایت را انتخاب کنید…

Howlite یک ابزار عالی برای داشتن در طول مدیتیشن است زیرا می تواند به شما کمک کند ذهن خود را متمرکز کنید. می تواند آرامش ذهن را تقویت کند و هر نوع فکری که حواس پرت می کند را از بین ببرد.

این به شما کمک می کند تا از استرس و اضطراب خود خلاص شوید زیرا هاولیت همچنین یک سنگ آرام بخش قوی است. اگر جذب این سنگ شده اید، ذهن خود را برای پیام هایی از طرف دیگر باز نگه دارید.

این پیام ها ممکن است از سوی موجودات ماورایی یا از اقوام و عزیزان گذشته باشد. یک دفترچه رویایی داشته باشید و از رویاها یا همزمانی آن آگاه باشید. اگر این سنگ را انتخاب کردید، نشان می دهد که وقت آن رسیده است که چیزی را که دیگر به شما خدمتی نمی کند رها کنید.

شما احساس می کنید پلنگ نمی تواند لکه هایش را تغییر دهد، اما من التماس می کنم که متفاوت باشم. اگر واقعاً ذهن خود را به آن معطوف کنید، می توانید تغییر کنید. این انتخابی است که فقط شما می توانید انجام دهید - هیچ کس نمی تواند آن را برای شما انجام دهد.

حتی اگر احساس می کنید که زندگی برای شما یک توپ منحنی پرتاب کرده است و این سهم شما در زندگی است، قدرت خود را به شخص دیگری ندهید. وقتی به دیگران اجازه می‌دهید که فرمانروایی زندگی شما را در دست بگیرند، به آنها قدرت می‌دهید تا زندگی شما را بسازند. در عوض، سلطنت را به دست بگیرید و زندگی مورد نظر خود را بسازید.

6. اگر جاسپر دالماسی را انتخاب کنید…

جاسپر دالماسی به هماهنگ کردن احساسات کمک می کند و به حفظ آرامش حتی در سخت ترین شرایط کمک می کند.

جاسپر دالماسی قطعه ای فوق العاده برای استفاده در زمانی است که می خواهید اعمال و تصمیمات گذشته را مرور و تأمل کنید، بنابراین اگر موقعیت مشابهی وجود داشته باشد، آماده انتخاب آگاهانه تری خواهید بود. این سنگ نشان می دهد که شما سرگرمی دوست هستید و باید نمایش را در زندگی خود زنده نگه دارید.

به دنبال ماجراهای جدید باشید و دوستان جدیدی پیدا کنید. خوش گذرانی روز را برای شما پیروز خواهد کرد. شما باید برخی از باورهای محدود کننده را بر اساس تجربیات دوران کودکی کنار بگذارید. شما باید دردهای گذشته را رها کنید و ببخشید تا بتوانید ادامه دهید و واقعاً زندگی را بسازید که لیاقتش را دارید.

شما نیاز دارید که صحبت کنید یا قبلاً صحبت کرده اید، اما به جای آن که از یک مکان عشق آمده باشد، کلمات از محل آسیب، عصبانیت، غم و ناامیدی آمده اند.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • فاطمه گلزاری
    0

    یک

  • ناشناس
    0

    سلام شماره ی (1)

  • ناشناس
    0

    ‌⏺️

  • آرش
    0

    الکیه

  • ناشناس
    0

    سلام شماره ۵

  • ایوب
    0

    سلام شماره ۵

  • ناشناس
    0

    عالی بود

  • ناشناس
    1

    شماره ۲

  • حامد تبریزی
    0

    سبز ۲

  • رضا
    0

    شما از قانون۳۶۹تسلا استفاده می‌کنید من همیشه۳رو انتخاب می‌کنم اینا همش دروغه خودت سرنوشت‌ خودتو رقم ميزنی

  • Z
    0

    ۲

  • آرینا
    0

    سنگ شماره ی ۱

  • ناشناس
    0

    شماره 5

  • برابادی
    0

    ۵

  • ناشناس
    0

    سلام باقدر می‌توانیم حساب باز کنم

  • حوریه حق پرست
    0

    اللهم عجل لولیک‌الفرج

  • Z
    0

    بابا قوری چه خاصیتی داره

  • امیرعلی قنبری
    0

    شماره ی (۲)

  • امیرعلی
    1

    سلام خوب گفت 222
    البته درست!!!
    شفابخش مراقب🌹

  • ناشناس
    0

    سلام اقایاخانم عزیز من ب این نوع سرگرمی،فال،تست شخصیت.. ایمان دارم وکارشما بسیارزیبا،دقیق،راستگوودرست است نمره شمااز۲۰بیسته...

  • ناشناس
    0

    شماره 1





  • ناشناس
    0

    چه.حرفهای.درستی

  • ناشناس
    0

    5

  • Mojtaba
    0

    سبز چون از همه قشنگتره

  • ناشناس
    0

    سلام من شماره ۲