طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک نماد انتخاب کن تا مسیر و مرحله بعدی زندگیت رو بهت نشون بدم

با عبور از مراحل مختلف زندگی، شخصیت ما دستخوش تغییرات پایدار بسیاری می شود. این بخشی از تجربه انسانی است و هیچ یک از ما نمی‌توانیم از آن اجتناب کنیم، حتی اگر تلاش کنیم. حالا وقت اینکه یک نماد انتخاب کنید:

کدخبر : 15197
سایت سرگرمی روز :

نماد 1

ناپخته ترین در بین تمام مراحل مختلف زندگی، ویژگی هایی که معمولاً در افرادی که در حال حاضر مرحله ورزشکار را سپری می کنند یافت می شود، خود وسواسی و خودشیفتگی است.

این زمانی است که مردم بیش از حد نگران ظاهر و اندام خود هستند و چیزهای دیگر اهمیتی ندارد.

افراد در این مرحله به دلیل ناپختگی خود به گونه ای زندگی می کنند که انگار جهان به دور آنها و فقط آنها می چرخد. آنها نسبت به مبارزات دیگران نابینا هستند و از آنجایی که این مرحله نیز یک مرحله خودخواهانه است، واقعاً اهمیتی برای دانستن در مورد آن ندارند.

از قضا، اگرچه خودشیفتگی یکی از ویژگی های کلیدی این چهره است، انتقاد از خود و عدم عزت نفس نیز همینطور است. اگرچه آنها دو افراطی هستند، اما در مرحله ورزشکار دست به دست هم می دهند.

 آنها دائماً به ظاهر خود فکر می کنند و اینکه آیا در روشی که برای معرفی خود انتخاب کرده اند اشتباهی مرتکب شده اند یا خیر.

معمولاً افراد در سنین نوجوانی در این مرحله گیر می‌کنند، اما این در مورد کسانی که توسط افراد خودشیفته بزرگ شده‌اند نیز صادق است. اولی بیشتر به خود وسواس دارد اما دومی بیش از حد مستعد انتقاد از خود است.

نماد 2

با رها شدن از مرحله ورزشی، مردم به طور کلی به مرحله رزمنده می روند.

در این مرحله بلوغ بیشتری وجود دارد زیرا یاد می‌گیرند که مسئول عواقب اعمال خود هستند و همچنین مسئولیت خود را در قبال افراد اطراف خود تشخیص می‌دهند.

نماد بالا برای مرحله جنگجوی زندگی نشان دهنده آغاز یادگیری است.

ما یاد می گیریم دانشی را که افتخار دریافت آن را داشته ایم به کار ببریم و از آن برای بهبود خود و دنیای اطرافمان استفاده کنیم. برخی از درس ها ممکن است خشن باشند اما در عین حال ضروری هستند.

موفقیت، جاه طلبی ها و انگیزه برای تحقق اهداف نیز مشخصه این مرحله است.

این مرحله جنگجو برای هیچ چیزی نامیده نمی شود زیرا ما یاد می گیریم که به تمام معنا جنگنده شویم. ما شروع به محدود کردن اهداف خود در این سیاره و راه ها و ابزارهای دستیابی به آن هدف می کنیم.

به تدریج برنامه های ما برای آینده شروع به متبلور شدن می کند و رشد شخصی بزرگی را تجربه می کنیم. انگیزه لازم برای فشار دادن بیشتر به خود برای مشاهده این برنامه ها در این مرحله نیز یافت می شود و خردی که یاد می گیرید بعداً ارزشمند خواهد بود.

نماد 3

مرحله اعلامی که باعث می‌شود ما اکنون با جهش به بلوغ برویم، شما را بسیار فراتر از دو مرحله قبلی می‌برد و هضم این همه تغییر در یک حرکت دشوار است.

این مرحله ای از زندگی است که قرار است شما فرزندان خود را به دنیا بیاورید.

در مرحله قبل، یاد گرفتید که مسئولیت خود و دیگران را بپذیرید، بنابراین اکنون زمان مناسبی است که مراقبت از زندگی دیگری به شما سپرده شود. ممکن است ترسناک باشد اما زمان بسیار هیجان انگیزی نیز هست.

این مرحله بیشتر از بچه دار شدن و تربیت درست آنها باعث می شود به آنچه برای آنها باقی می گذارید فکر کنید. به اهمیت باقی گذاشتن میراثی که می توانند به آن افتخار کنند پی خواهید برد.

بنابراین زمان مناسبی است که تمام دستاوردهای گذشته خود را بررسی کنید و اینکه چگونه بر زندگی شما و به ویژه زندگی افرادی که به آنها اهمیت می دهید تأثیر گذاشته اند.

در حالی که می‌خواهید فرزندانتان اعتباری برای شما باشند، همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که شما از آن نوع والدینی هستید که می‌توانند به خودشان افتخار کنند و آماده هستید تا تغییرات لازم را برای تحقق آن انجام دهید.

نماد 4

رسیدن به آخرین مرحله برای تجربه در این زندگی، مرحله روح است.

ما اکنون به این درک می‌رسیم که چیزهای بیشتری در جهان وجود دارد تا چیزهایی که در این دنیای مادی پیدا کرده‌ایم. در حالی که ثروت، روابط، اشیاء زیبا و موفقیت‌ها همه مهم بوده‌اند، معنویت شما بر هر چیز دیگری اولویت دارد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، ارتباط خود را با کیهان احساس می کنید.

یگانگی ما با روح فراگیر به آرامی در آگاهی ما گسترش می یابد و ما متوجه می شویم که ما فقط موجوداتی انرژی هستیم که در فضا سفر می کنند. همانطور که از انرژی ساخته شده است، زندگی نیز نه آغازی دارد و نه پایانی. مهم نیست، سفر باید ادامه پیدا کند.

هنگامی که وارد آرامش عمیق روح شدید، زندگی شما بر تاباندن نور خود در تاریک ترین مکان ها و ارائه تغذیه و شفقت بدون انتظار چیزی متمرکز خواهد شد.

متوجه خواهید شد که برای آموزش و راهنمایی دیگران دست درازی می‌کنید تا آنها نیز بتوانند وارد این مرحله شوند که شما از آن لذت می‌برید. این یک پایان است اما شروعی جدید و شاد است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: