تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک نماد خورشیدی انتخاب کن تا بگم چقدر آدم اصیل و با شخصیتی هستی

ممکن است به طرق مختلف چیزهای زیادی در مورد شخصیت اصلی خود کشف کنید. یک خورشید را انتخاب کنید و این شخصیت شناسی نماد کیمیاگری به شما کمک می کند شخصیت خود را تعیین کنید

کدخبر : 15199
سایت سرگرمی روز :

یک خورشید را به عنوان امتحان نماد خود انتخاب کنید - ببینید نماد کهن الگوی شما به چه معناست

1. خورشید اشراق

این خورشید است که مطابق با نماد یونان باستان، ستاره Vergina است، که بیشتر به عنوان ستاره پادشاهی یونان باستان مقدونیه، سرزمین اسکندر مقدونی شناخته می شود. ستاره Vergina خود خدا هلیوس (خدای خورشید) است.

این خورشید حکمت روح ما را به عنوان یک سلاح قدرتمند در برابر تاریکی نشان می دهد. اگر این نماد خورشید را انتخاب کردید، چیزی که برای آن تلاش می کنید دانش و وضوح است. در زندگی گذشته خود، ممکن است نزدیک پادشاه بزرگی بوده باشید که عاقلانه با او مشورت کرده اید.

گاهی اوقات ممکن است در تصمیمات خود سختگیر باشید، اما اینها با روح عدالت مشخص می شوند. شما در هر صورت یک رهبر طبیعی هستید

2. خورشید پشت ابرها

این خورشید حیا است. اگر چه شما می درخشید، اما او قدرت های خود را به قدر کامل آشکار نمی کند.

اگر این خورشید را به عنوان نماد خود انتخاب کنید، قدرت های بزرگی را در درون خود پنهان کرده اید. شما برای تبدیل شدن به یک فرد عالی همه ویژگی ها را دارید. اما چیزی وجود دارد که مانع پیشرفت شما می شود. با خود صادق باشید و هر مانعی را پس بگیرید تا بتوانید در تمام درخشش خود بدرخشید. ضرب المثل لاتین را به یاد بیاورید: Non-Velat Umbra Diem، که ترجمه آن به "ابرها خورشید را نمی پوشانند".

مطالب مرتبط: یک نماد کیمیاگری را انتخاب کنید: دریابید که روح شما به چه چیزی نیاز دارد

3. خورشید آشوب

یکی از قوی ترین و در عین حال سخت ترین خورشیدها. این خورشید قدرت بی‌نهایت آشفته ما را نشان می‌دهد که متأسفانه نمی‌توان آن‌ها را به راحتی مهار کرد.

آشوب یک قدرت قدرتمند است. می تواند خلاق یا مخرب باشد. هرج و مرج درون خود را در آغوش بگیرید، همانطور که کل کیهان انجام می دهد. ما حاصل هزار نیروی مختلف هستیم. با این نیروها صلح کنید و آنها به شما کمک خواهند کرد. در مورد پتانسیل آن مثبت فکر کنید و یک هدف خوب تعیین کنید تا روی آن متمرکز بمانید.

4. خورشید مقدس

این خورشیدی است که می توان با باطن گرایی و معنویت پیوند داد. همه چیز درون شما از قدرت هماهنگی و تقارن الهی ناشی می شود. زیبایی واقعی همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید. خواندن در مورد فرهنگ های باستانی فعالیتی است که شما دوست دارید. ارتباط با دنیای معنوی برای شما امکان پذیر است.

شما همچنین توانایی تمرین جادو و طلسم را دارید. شما همچنین قدرت های شهود، همدلی یا حتی تله پاتی را در اختیار دارید. این یک سرمایه بزرگ است بدون شک. فقط مراقب باشید از نظر احساسی خیلی شکننده نشوید. ممکن است گاهی اوقات به دلیل طبیعت پاک خود برای دیگران بیش از حد ساده لوح به نظر بیایید. این می تواند شما را آسیب پذیر کند، بنابراین از خود در برابر نیت های بدخواهانه محافظت کنید.

5. خورشید نابودی

این خورشید در خلاف جهت عقربه های ساعت می چرخد. برخلاف علامت ابدیت ارمنی و مشابه اولین ماندالایی که در این مقاله ارائه کردیم، شما یک ویرانگر هستید. این لزوماً یک ویژگی منفی نیست. هنگامی که یک قدرت مخرب راه را برای حذف آنچه باید محو می شود هموار کرده باشد، یک قدرت خلاق می تواند به شیوه ای مؤثرتر عمل کند.

تولد دوباره بدون مرگ وجود ندارد. اما مراقب باشید! قبل از اقدام، باید از هدف خود آگاه باشید. بدون اینکه بتوانید دوباره بسازید خراب نکنید. در بهترین حالت، باید قدرت های خود را با یک خالق، همکار، رفیق یا شریک بودن ترکیب کنید.

6. خورشید آبهای اولیه

این خورشید توهمات است. اگر این نماد خورشید را انتخاب کردید، پس به طرز قابل توجهی ذهن باز هستید و ایده ها و افکار خارق العاده ای دارید. به نظر می رسد همه چیز برای شما امکان پذیر است. این می تواند برای شما و اطرافیانتان بسیار الهام بخش باشد. شما همچنین یک نگرش اروتیک دارید که شما را نسبتاً جذاب می کند.

با این حال، شما اغلب غیرواقع بین یا حتی هذیان می شوید. پس از آن، به دلیل توقعات زیادتان ناامید می شوید. شما همچنین ممکن است تمایل به آزمایش داروهای توهم داشته باشید.

کاری که باید انجام دهید این است که پروژه ای را پیدا کنید که با شما مطابقت داشته باشد. از کار در کنار دریا، گالری یا تئاتر لذت خواهید برد. شما می توانید دنیایی زنده و رنگارنگ در اطراف خود بسازید به شرطی که بدانید زندگی بدون مسئولیت و دشواری نیست.

7. خورشید آفرینش

خورشید آفرینش

برخلاف عدد 5، این خورشید به یک سواستیکا نزدیکتر است که در جهت عقربه های ساعت می چرخد. شما خالقی هستید که در جایی ظاهر می‌شوید که آشوب و فاجعه قبلاً غالب شده بود. شما قدرت خلاقیت فوق العاده ای دارید. شما همچنین وظایف زیادی دارید. شرافت و اخلاق ارزش هایی هستند که شما به آنها احترام می گذارید. گاهی اوقات بیش از حد به وظایف خود پایبند هستید که از خود خود غافل می شوید.

این چیزی است که باید از آن اجتناب کنید تا تمام قدرت خود را به یکباره خرج نکنید. مردم شما را دوست دارند اما گاهی فکر می کنند کمی دور هستید. خانواده و خانه برای شما مهم هستند.

8. خورشید سوزان

این گرم ترین و پرشورترین خورشید است. اگر به سمت این نماد خورشید جذب شده اید، انرژی فوق العاده ای دارید که با این وجود نمی توان به راحتی هدایت کرد. متأسفانه، در بسیاری از موارد، ممکن است بسیاری از انرژی ارزشمند خود را صرف موارد افراطی مانند الکل، قمار، یا داستان های عشق بیهوده کنید. برحذر بودن!

با تمام زیبایی خود، ممکن است مانند فایتون پسر هلیوس که نتوانست ارابه خورشیدی پدرش را براند و زمین را به آتش کشید، خود ویرانگر باشید. طبق روایت دیگری از این افسانه، زئوس او را قبل از اینکه روی زمین ویران کند، کشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • سیدمحمد محمدی
    0

    سلام