طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک تصویر انتخاب کن تا بگم چطوری از اتفاقات شوم و بد دور بمونی

خورشید گرفتگی زمانی اتفاق می‌افتد که ماه بین خورشید و زمین قرار می‌گیرد و نور خورشید را مسدود می‌کند و سایه خود را بر روی زمین می‌اندازد. این رویدادها برای قرن ها بشریت را مجذوب خود کرده و منجر به تفاسیر گوناگون در فرهنگ ها و رشته ها شده است.

کدخبر : 17224
سایت سرگرمی روز :

خورشید گرفتگی می تواند نماد شروع های جدید، فرصت هایی برای کنار گذاشتن کلیشه ها و باورهای قدیمی و رفتن به مرحله جدیدی از زندگی باشد.

به تصویر نگاه کنید و کسوفی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

ماه گرفتگی شماره 1

اگر این خسوف را انتخاب کنید، ارزش هایی که انتخاب شما را هدایت می کند نظم و انضباط و همچنین تمام احساسات مرتبط با آنها مانند فداکاری، افتخار و رضایت از اهداف به دست آمده است.

وقتی کاری به شما محول می‌شود، برای انجام آن سخت کار می‌کنید، از هیچ چیز کوتاهی نمی‌کنید و 100% خود را می‌دهید تا ارزش خود را ثابت کنید. واضح است که شما از اطرافیانتان همین انتظار را دارید، به همین دلیل است که گاهی اوقات ممکن است کمی سرد و دور به نظر برسید.

ماه گرفتگی شماره 2

اگر این یک ماه گرفتگی انتخابی است، به این معنی است که غریزه احساسات و انتخاب های شما را هدایت می کند. شما همیشه متوجه نمی‌شوید که چیزی که باعث می‌شود به روش خاصی رفتار کنید - نزدیک شدن به مردم یا دوری از آنها، تصمیم‌گیری یا نگرفتن - حس ششم شماست. احساساتی که تجربه می کنید سرگرم کننده، الهام بخش، لذت بردن از بداهه نوازی و اکتشافات جدید است.

اغلب اوقات، طبیعت غیرقابل پیش بینی شما شما را کمی شلخته و بد خلق می کند. یکی از بدترین عیب های شما این است که بسیاری از کارها را همزمان شروع می کنید و آنها را تمام نمی کنید.

ماه گرفتگی شماره 3

اگر این گزینه را انتخاب کنید، به این معنی است که پتنت هر انتخاب و هر عملی را مشخص می کند. شما همان قلب پاکی را دارید که در دوران کودکی داشتید، و هر کاری که انجام می دهید برای بهتر کردن جهان است.

یکی از بزرگترین ویژگی های شما توانایی شما در شاد کردن مردم با دلداری دادن آنها است، به خصوص زمانی که آنها ناراضی هستند. شما به همه عزیزانتان، به ویژه دوستان قدیمی و اعضای خانواده، درک، حمایت و شادی ارائه می دهید.

فقط یک توصیه: مواظب باشید دیگران از دل خوب و معصومیت شما سوء استفاده نکنند.

ماه گرفتگی شماره 4

اگر این را از همه پیشنهادات دیگر انتخاب کنید، شما فردی بسیار معنوی هستید. ایده آلی که اغلب الهام بخش اعمال شما می شود عدالت است. شما سعی می کنید تا حد امکان درست عمل کنید و تصمیماتی بگیرید که آسیبی به شما وارد نشود. برعکس، آنها می توانند وضعیت را نه تنها برای شما، بلکه برای اطرافیانتان نیز بهبود بخشند.

شما همیشه نیت خوب و احساسات خوبی دارید، اما گاهی اوقات متوجه نمی شوید که اینقدر برای دیگران کار می کنید و زیاد به خودتان فکر نمی کنید. نکته اصلی در زندگی این است که بین آنچه می دهید و آنچه دریافت می کنید تعادل مناسب پیدا کنید. این دقیقاً همان چیزی است که شما تشویق می شوید روی آن کار کنید!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: