تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک گل انتخاب کن تا بگم طلسم قدرتت چیه

احتمالاً می دانید که نگاه عصبانی می تواند به سلامتی، روابط و رفاه شما آسیب برساند. این یک نیروی تاریک است که می تواند انرژی شما را خراب کند و منجر به اتفاقات منفی در زندگی شما شود. اما نترسید عزیزان من، من می دانم چگونه به شما کمک کنم!

کدخبر : 17881
سایت سرگرمی روز :

برای ساختن این طلسم قدرتمند، ما فقط به مواد ساده ای نیاز داریم که می توانید در باغ خود یا در نزدیکترین بازار پیدا کنید. یکی از سه گزینه پیشنهادی من را انتخاب کنید و اکسیر جادویی هماهنگی و رفاه خود را بسازید.

تصویر1:

گل ها چند گل زیبا جمع کنید که به نظر شما نماد هماهنگی و رفاه هستند. اینها می توانند گل رز، گل صد تومانی، اسطوخودوس یا هر گل دیگری باشد که شما ترجیح می دهید. آن را در یک کاسه آب تمیز قرار دهید و بگذارید در یک مکان آفتابی تمام روز بماند. شب توطئه ای را که در زیر خواهم داد را بخوانید و این آب را بنوشید تا از نگاه شیطانی محافظت کنید و هماهنگی و رفاه را به زندگی شما بیاورید.

تصویر 2:

گل در یک فنجان یک فنجان از گل های زیبا را انتخاب کنید که به نظر شما نماد هماهنگی و رفاه است. چندین گل را که قبلا جمع آوری کرده اید در آن قرار دهید و آنها را با آب تمیز پر کنید. فنجان را تمام روز در مکانی آفتابی بگذارید. عصر، توطئه ای را که در زیر خواهم داد بخوانید و این آب را بنوشید تا خود را از نگاه شیطانی محافظت کنید و هماهنگی و رفاه را به زندگی خود بیاورید.

تصویر3:

گل در کوزه یک شیشه شیشه ای زیبا را انتخاب کنید که به نظر شما نمادی از هماهنگی و تجمل است. چندین گل را که قبلا جمع آوری کرده اید در آن قرار دهید و آنها را با آب تمیز پر کنید. درب شیشه را با درب ببندید و بگذارید تمام روز در مکانی آفتابی باشد. عصر، توطئه ای را که در زیر خواهم داد بخوانید و این آب را بنوشید تا خود را از نگاه شیطانی محافظت کنید و هماهنگی و رفاه را به زندگی خود بیاورید.

توطئه از دیدگاه شیطانی از هماهنگی و رفاه:

"مادر زمین، اسرار خود را برای من فاش کن، به من نیرو بده، به من گل بده، لحظه هایی را که با دستانم جمع کرده ام، به من بده، و باشد که مرا از نگاه شیطانی حفظ کنی.

باشد که این گل ها برای من هماهنگی به ارمغان بیاورد و روحم را پر از نور کند. بگذار رفاه را به زندگی من جذب کنند، بگذار اکسیر جادویی من شوند.

من به قدرت این گلها ایمان دارم، به قدرت جادو و توطئه ایمان دارم. از تو سپاسگزارم، زمین مادر، برای عشق و هدایای تو.»

پس از نوشیدن این آب جادویی، احساس خواهید کرد که چگونه انرژی شما شروع به افزایش می کند، چگونه خلق و خوی شما بهبود می یابد، چگونه هماهنگی و رفاه وارد زندگی شما می شود. به یاد داشته باشید، عزیزان من، جادو در اطراف ما است و ما خودمان می توانیم با استفاده از دانش و تشریفات مخفی، سرنوشت خود را بسازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: