فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد فردا 15 خرداد ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال ابجد خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.در ادامه ما سعی کردیم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال ابجد برای پیش بینی فردای شما را قرار دهیم:

کدخبر : 17981
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: ب ج د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

اوضاع خوبی داری به شرط اینکه راز دلت را برای نامحرمان بازگو نکنی. عده‌ای منتظر فرصت برای ضربه زدن به تو هستند. بسیار مراقب رفتارت با دیگران باش. نگران پول‌هایی که از دست داده‌ای مباش چرا که با توکل به خدا دوباره بدستشان می‌آوری. مطمئن باش که روزهای بسیار بهتری در انتظارت هست.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب آ ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بزودی به مراد دلت خواهی رسی. ایام خوب و خوشی در راه است. بهتر است با توکل به خدا تشویش و نگرانی را از دل خارج کنی. اگر در این روزها دچار مشکلات مالی شده‌ای به زودی برطرف خواهد شد ولی برای رسیدن به پول بیشتر باید صبور باشی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آآب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

این روزها درگیر بیماری هستی. ناراحت نباش که به زودی سلامتی خود را باز خواهی یافت. معامله‌ای در پیش داری که از آن سود قابل توجهی بدست می‌آوری. راز دلت را پیش خودت نگهدار و برای کسی بیان نکن چرا که گفتن آن باعث بروز مشکلاتی برای تو می‌گردد. فردی از اطرافیانت که به او نیکی کرده‌ای به تو بدی می‌کند ولی خیلی زود از کارش پشیمان شده و عذرخواهی می‌کند. از کارهای ناصواب حذر کن و رو به انجام اعمال نیکو بیاور. از جایی که انتظارش را نداری پول زیادی کسب می‌کنی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب آ د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بر خدا توکل کن و امیدت را از دست مده. به آنچه که برایش فال گرفته‌ای خواهی رسی. به زودی به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه کاری می‌رسی. از جانب بزرگان مورد احترام قرار می‌گیری و سودی دریافت خواهی کرد. امروز روز خوبی برای انجام معاملات تجاری همچون خرید خانه است. اگر در گذشته تصمیمی برای اینکار داشته‌اید آن را عملی کنید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب ج

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

کاری که قصد انجام را داشته و برایش فال گرفته‌اید نتیجه‌ای ندارد. بهتر است از انجام این نیت صرفه‌نظر کرده و وقت خود را صرف راه های بهتر نمایید. به شرط آنکه نیات بد را کنار بگذارید شاید گشایشی در کارها برایتان باز شود. به طور کلی اوضاع انجوری که دلتان می‌خواهد پیش نخواهد رفت.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج د د

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را از سرت بیرون کن چرا که سلامتت را به خطر خواهد انداخت. صدمه سختی میخوری که قابل جبران نیست بهتر است در همه امور دست به عصا حرکت کنی و از بی‌گدار به آب زدن بپرهیزی. شروع روزهای خوبی برای پیشبینی می‌گردد ولی پیش از آب باید از این سختی‌ها عبور کنی.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ب د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ا ج

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

برای آنچه که فال گرفته‌ای باید صبور باشی. صبر و بردباری رمز رسیدن به مرادی است که در دل داری. افرادی در تلاش برای تخریبت هستند نگران نباش که موفق نخواهند شد. خودت را عقل کل می‌دانی و بدون مشورت با دیگران رفتار می‌کنی. بهتر است این رفتار بچه‌گانه را کنار بگذاری تا عاقبت به خیر شوی.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج د آ

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

دست از دعوا و خصومت با دیگران بردار. این همه فتنه و بلا که برپا می‌کنی در آخر دامن خودت را خواهد گرفت. رنجیدن دیگران نتیجه‌ای جز ضرر و بد اقبالی نخواهد داشت. طالع تو آنچنان هم بد نیست ولی این کارهای فتنه انگیز توست که نمی‌گذارد در گشایش و رحمت به رویت باز شود. از خداوند طلب کمک کن تا از این شر رهایی یابی.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج ج آ

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

نیت بسیار بزرگی در سر داری که به آن خواهی رسی. گشایش مالی نسبتا خوبی برایت پیشبینی می‌شود. به تازگی کار جدیدی را آغاز کردی که بی شک در آن موفق خواهی شد. بهتر است نگرانی‌ها و دلشوره‌ها را از سرت بیرون کنی. هر آنچه در فالت دیده می‌شود سراسر خیر و نیکی است. اگر از دوری فردی ناراحت هستی، او را به خودش رها کن. تو کارهای بسیار مهمتری در زندگی داری که باید انجامشان دهی.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

بهتر است دریا دل باشی و دلخوری‌های کوچک و بزرگ را کنار گذاری. درهای رحمت الهی به رویت گشوده خواهند شد و روزی تو افزایش می‌یابد. هرگز در زندگی متکبر و مغرور نباش تا خداوند کارهایت را رو به راه کند. اگر قصد سفر کرده ای آن را انجام بده چرا که برای تو سود و منفعت خواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د د

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

نیتی که برای آن فال گرفته‌ای نتیجه خوبی خواهد داشت. همواره افرادی هستند که به تو حسادت می‌کنند ولی تو باید با بیخیالی از کنار آن‌ها عبور کنی. متاسفانه فردی که به او علاقه دارید ارزشی برایت قائل نیست پس بهتر است او را کنار گذاری. اگر قصد انجام معامله‌ای داری، حتما انجام بده چون سود و منفعت خوبی به تو خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: