فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد فردا 20 خرداد ماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال ابجد خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.در ادامه ما سعی کردیم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال ابجد برای پیش بینی فردای شما را قرار دهیم:

کدخبر : 18131
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

این روزها بهترین زمان برای انجام معاملات تجاری است. نگران نباش که در همه زمینه‌های مادی سود خواهی کرد. اگر به دنبال کسب مال حلال باشی تمام کارهای تو روبه راه خواهند شد. سفری که در پیش داری را به تعویق نینداز چرا که از آن سود خواهی برد. با توکل به خدا گره از کار و مشکلاتت برطرف خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ب ب

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

اوضاع اصلا بر وفق مرادتان نیست. نیتی که در سر داری را رها کن. بهتر است صبور باشی تا گشایشی در کارها پدید آید. تلاش بیهوده و دست و پا زدن‌های الکی نتیجه‌ای جز بیشتر فرو رفتن در وضعیت کنونی ندارد. از دروغ دوری کن چرا که عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تنها توکل به خداست که می‌تواند نجت دهنده تو از این احوال نابسامان باشد.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: د آ ج

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

طالع بسیار روشنی داری. به زودی دست به هر چیزی بزنی طلا شده و از آن سود خواهی برد. اینجاست که نباید از یاد خدا و گذشته خود غافل شوی. اگر مسافری داری به زودی خبری نیکو از آن خواهی شنید اگر گمشده‌ای داری پیدا خواهد شد. با توکل به خدا این روزهای خوش را سپری کرده و از آنچه نصیبت می‌گردد به دیگران نیز کمک کن.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ج د د

وضعیت فال: بد

نتیجه فال:

این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را از سرت بیرون کن چرا که سلامتت را به خطر خواهد انداخت. صدمه سختی میخوری که قابل جبران نیست بهتر است در همه امور دست به عصا حرکت کنی و از بی‌گدار به آب زدن بپرهیزی. شروع روزهای خوبی برای پیشبینی می‌گردد ولی پیش از آب باید از این سختی‌ها عبور کنی.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ج ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

به زودی خبر خوشی دریافت خواهی کرد. روزهای سختی تقریبا به پایان رسیده و به آرزوهایی که در ذهن پرورانده بودی نزدیک شده‌ای. اگر پول حرام یا رشوه‌ای به تو پیشنهاد شد از قبول آن بپرهیز. کسب مال حلال می‌تواند موفقیت در آینده را برای تو تضمین نماید. اگر قصد ازدواج کرده‌ای در تصمیمت مصمم باش.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ج ج د

وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:

طالع روشنی برایت پیدا نیست ولی خیلی هم نگران نباش. بالاخره نحسی روزهای اخیر پایان می‌یابد و به مطلوبت خواهی رسید. در مورد موضوعات مختلفی نگران هستی که تنها با صبر و توکل بر خدا برطرف خواهد شد. در خواندن نماز اول وقت کاهلی نکن و رازهایی که در دل داری را به هیچ وجه فاش نکن.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ج آ

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

نیت بسیار بزرگی در سر داری که به آن خواهی رسی. گشایش مالی نسبتا خوبی برایت پیشبینی می‌شود. به تازگی کار جدیدی را آغاز کردی که بی شک در آن موفق خواهی شد. بهتر است نگرانی‌ها و دلشوره‌ها را از سرت بیرون کنی. هر آنچه در فالت دیده می‌شود سراسر خیر و نیکی است. اگر از دوری فردی ناراحت هستی، او را به خودش رها کن. تو کارهای بسیار مهمتری در زندگی داری که باید انجامشان دهی.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب ب

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تنها از خدا کمک بخواه که اوست یاری دهنده بیچارگان. اگر به عهد و قرارت با پروردگار پایبند باشی به همه چیز خواهی رسید. اگر تمرکزت را جمع کنی می‌توانی از پس مشکلات برآیی. شخصی به تو نزدیک شده و قصد تخریبت را با غیبت کردن پیش دیگران دارد، سعی کن از آن شخص فاصله گرفته تا آسیبی به زندگیت وارد نگردد.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب آ

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د ج د

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

مرغ سعادت در خانه شما نشسته و طالع بسیار بسیار روشنی برایتان دیده می‌شود. غم و اندوه را از دل خارج کن چرا که خوشبختی به سمت آن سرازیر شده است. اخیرا احساس تنهایی می‌کنی این تنها به خاطر رفتارهای گذشته توست. اگر نگران وضعیت مالی و پولی هستی مطمئن باش سال جدید بسیار بهتر خواهد بود. کارها بر وفق مراد است و مقصودت خواهی رسی.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: آ ب ج

وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:

طالع روشنی برایت دیده می‌شود. به زودی به هدفی که مشخص کرده‌ای می‌رسی و برای این رسیدن باید شکرگزار خداوند متعال باشی. در انتخاب اطرافیانت دقت کن چرا که افرادی دورو در پی ضربه زدن به تو هستند. اگر باعث رنجش شخصی شده‌ای از او دلجویی کن.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ج ج

وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:

طالعت بسیار روشن است. این روزها هر کاری را که شروع کنی نتیجه آن نیکوست. به زودی به چنان موفقیتی می‌رسی که دیگران به تو حسادت خواهند کرد. اگر گم شده‌ای داری پیدا خواهد شد. اخبار خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که ورق زندگیت را برمی‌گرداند. صبور باش و شتاب در کار را کنار گذار.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: