روانشناسی رابطه | رفتار شناسی عاطفی

روانشناسی رابطه | چرا اونی که دوسش دارم دوسم نداشتش ؟ چرا رفتمو تنهام گذاشتش؟

اکنون می توانید دریابید که چرا برخی افراد ممکن است شما را دوست نداشته باشند بدون اینکه شما حتی متوجه شوید. ستاره ها راهنمایی می کنند.

کدخبر : 18159
سایت سرگرمی روز :

فروردین ماه

شما زندگی را عاشقانه دوست دارید. شما دائما در حال حرکت هستید، چیزهای جدید را امتحان می کنید و ماجراهای جدیدی را آغاز می کنید. این دلیل اصلی دوست نداشتن شماست، زیرا با وجود اینکه قدر شما را می دانند، اما به شما حسادت می کنند.

اردیبهشت ماه

بسیاری از مردم می دانند که شما شخصیتی فوق العاده با اعتماد به نفس و پایدار هستید. در عین حال، شما همچنین دوست دارید تصویر جالبی در مورد خود داشته باشید، که باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید و این دقیقاً همان چیزی است که باعث می شود افراد خاصی شما را دوست نداشته باشند.

خرداد ماه

با وجود اینکه شما شخصیتی مهربان و حبابی هستید که از شروع مکالمه با هر کسی خوشحال می شوید، اما می توانید از خود متنفر شوید. این افراد فکر می کنند که شما برای همیشه خودتان را بازی می کنید و نمی دانند که این طبیعت دوگانه شماست که می تواند چنین تصوری را در شما ایجاد کند.

تیر ماه

تمایل دارید درونگرا و خجالتی باشید. شما می توانید بی سر و صدا اطرافیان خود را مشاهده کنید و رفتار آنها را در خودتان تحلیل کنید. مردم دوست ندارند که شما به راحتی از طریق آنها ببینید.

مرداد ماه

شما به دلیل بی پروایی و خلاقیت خود شناخته شده اید. عزم شما همان چیزی است که معمولاً باعث می شود مردم از شما متنفر باشند. در زمان بیکاری، متنفران همه نسبت به آنچه شما هستید حسادت می کنند، زیرا آنها این را برای خود می خواهند.

شهریور ماه

آنها از شما متنفرند زیرا می توانید کنترل کاملی بر خود اعمال کنید و با اهداف خود هماهنگی کامل داشته باشید. شما کسی هستید که هیچ کس دیگری نمی تواند تبدیل شود.

مهر ماه

شما بیش از حد مشتاق و دوستانه هستید، به همین دلیل است که مردم به خصوص دوست دارند با شما باشند. در عین حال، برای آنها ناامید کننده است که دائماً در کانون توجه شما قرار دارد و این باعث می شود آنها احساس غفلت کنند.

آبان ماه

شما فردی پرشور، سخت کوش و مصمم هستید و همچنین بسیار مرموز هستید. بسیاری از مردم نمی دانند چه چهره ای را نشان خواهید داد و به دلیل نوسانات خلقی شما برای برخی افراد سخت است که از شما متنفر نباشند.

آذر ماه

شما این توانایی را دارید که دائماً خوشبین تر و بامزه تر از اطرافیان خود باشید. این به طور طبیعی برای شما پیش می آید. شما می توانید مردم را متقاعد کنید که به جنبه های روشن تر زندگی نگاه کنند و در افسردگی فرو نروند.

دی ماه

شما ویژگی های شخصیتی دارید که دیگران مرتباً سعی می کنند آن ها را به دست آورند، مانند صبر، خویشتن داری و استقامت. حتی وقتی مردم قدر این ویژگی‌ها را می‌دانند، وقتی عصبانی می‌شوید، ناامن می‌شوید و به خود شک دارید، احساس بهتری پیدا می‌کنند.

بهمن ماه

شما به این معروف هستید که تحت تأثیر چیزهای بد و جاسوسی دیگران قرار نمی گیرید. این یک ویژگی شخصیتی است که همه دوست دارند داشته باشند. به دلیل استقلال و منحصر به فرد بودنتان، بیشتر از آنچه فکر می کنید مردم را ناامید می کنید.

اسفند ماه

نوع شفقت و حساسیت ظریفی که در آن استاد هستید، تنها بخشی از چیزهایی است که دارید. مردم قدردان این ویژگی ها هستند، اما به شما حسادت می کنند و سعی می کنند شما را اذیت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: