تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک چشم انتخاب من تا قدرت ماورایی که ازت محافظت میکنه رو بگم

به تصویری که 9 گزینه چشمی را نشان می دهد نگاه کنید و یکی را که به شما نزدیکتر است انتخاب کنید. زیاد بهش فکر نکن ناخودآگاه شما به شما کمک می کند تا گزینه ای را که به شما نزدیک تر است انتخاب کنید.

کدخبر : 18211
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی با انتخاب چشم

1. شما برای هر چیز جدیدی مشتاق هستید! شما عاشق قرار ملاقات هستید، اما مطلوب است که افراد خودشان وارد زندگی شما شوند. با این حال، شما آماده نیستید که افکار و ایده های خود را با آنها در میان بگذارید. در عین حال، آنها همیشه قادر به کمک هستند. شما همچنین عاشق نوآوری ها و تغییرات مختلف در زندگی هستید. در عین حال، شما خوشحال هستید که تجربه ها و شرایط جدیدی دارید، مهم نیست که چه باشد!

2. شما بیشتر درونگرا هستید. آماده گذراندن زمان زیادی به تنهایی. در عین حال دوست دارید چیزها، علل و پیامدهای مختلف را تجزیه و تحلیل کنید. شما از آن دسته افرادی هستید که زیاد فکر و تحلیل می کنید. با این حال، برای به اشتراک گذاشتن نظرات و اکتشافات خود عجله نکنید.

3. شما قطعاً دوست دارید از بین دیگران متمایز شوید! اگر چشم شماره 3 را انتخاب کردید، پس غیرعادی هستید و آن را پنهان نمی کنید! در عین حال، افکار و اعمال شما به ندرت شبیه به اطرافیانتان است. با این حال، نظر آنها واقعا شما را آزار نمی دهد.

4. به حق می توان شما را یک فرد پنهانکار نامید. در عین حال، شما ثابت نیستید. شما یا پذیرفته نمی شوید یا همان چیزی که هستید پذیرفته می شوید. در عین حال، آنها خود شما را درک نمی کنند. با این حال، آنها عجله ای برای اعتماد به شما ندارند.

5. اگر چشم شماره 5 را انتخاب کردید، پس می توان به شما یک فرد احساساتی خطاب کرد. در عین حال به واقعیت اطراف خود واکنش تندی نشان می دهید. شما می توانید بدون پنهان کردن احساسات خود، آشکارا نارضایتی یا پرخاشگری خود را ابراز کنید. اشک یک راه معمول آرامش برای شما است.

6. شما اغلب به گذشته نگاه می کنید. با وجود اینکه قبولش دارید، باز هم اعتماد به مردم برایتان سخت است! اما شما فردی کاملا قاطع هستید، مشکلات و وظایف فعلی را به خوبی حل می کنید!

7. شما یک مرد با وجدان هستید. شما عادت کرده اید که با خودتان و دیگران هماهنگ باشید! شما را می توان مهربان و باز نامید. اگر چشم شماره 7 را انتخاب کردید، پس دوست دارید به مردم کمک کنید. در عین حال، شما به خوبی درک می کنید که گاهی اوقات کارهای خوب عواقب منفی دارد. با این حال، غیر از این نمی توانید انجام دهید!

8. به حق شما را می توان "باتری" نامید. شما پرانرژی، قاطع هستید، به سرعت سریع زندگی عادت دارید. در عین حال، شما را نمی توان یک فرد کوشا نامید، پروژه های طولانی برای شما دشوار است. اگر تصویر شماره 8 را انتخاب کردید، ممکن است یک رابطه پایدار و طولانی مدت برای شما مناسب نباشد.

9. درک خوبی از افراد، انگیزه ها و اعمال آنها دارید. شما را می توان یک روانشناس متولد شده نامید. در عین حال می توانید توصیه های عملی و مؤثری را ارائه دهید. مردم به شما اعتماد دارند و دانش شما را حس می کنند.

من چشم قهوه ای شماره 9 را انتخاب کردم، با اینکه چشم های آبی دارم، به نظرم جذاب ترین بود و توضیحات در مورد من بود.

به کدام چشم نزدیکتر بودید؟

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: