فال راز | فال راز فردا

فال راز فردا 23 خرداد ماه | فال راز شما برای فردا چه چیزی را فاش میکند؟

فال راز خود را در سایت سرگرمی روز بصورت دقیق و درست و روزانه بخوانید.

کدخبر : 18270
سایت سرگرمی روز :

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

من به قدرت و تواناییهای خود ایمان دارم. من احساس قدرت، سرعت و حرکت می کنم. به خود اعتماد دارم و موفق می شوم، اعتماد به نفس من مرا جذاب و محبوب می کند.

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

همه دولتمندان منظم هستند؛ و نظم نخستین قانون کائنات است.

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

فرزانگان باستان در هزاران سال پیش ما را به شکرگزاری سفارش کرده اند. دینی نیست که به شکرگزاری اهمیت نداده باشد. همه حکیمان و ناجیان جهان در آموزه های خود کاربرد شکرگزاری را نشان داده اند. یقینا برای همین است که انیشتن روزی هزار بار می گفت: شُکر!

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

انسان، نخست شکست یا موفقیت، و غم یا شادی خود را در صحنه خیال می بیند. آنگاه، شکست یا موفقیت، و غم یا شادی او عینیت می یابد.

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

هر موقع از روز و هر وقت که یادتان افتاد، بگویید : من شاد هستم.

اگر دوست داشتید روزی هزار بار بگویید. مرتب بگویید، ولی هر کلمه را آرام ادا کنید و تاکیدی یکسان روی هر کلمه داشته باشید. وقتی دارید آرام آرام آن ها را تکرار می کنید، معنای هر کلمه را حس کنید و تا می توانید در درون خود احساس شادی کنید. این احساس را هر روز ایجاد کنید. احساس شادی تان در درون باید بیشتر از واکنش تان به شرایط در بیرون باشد. در این صورت، شرایط بیرون را تغییر خواهید داد. شادی، شادی را جذب می کند.

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

جمله تاکیدی را باید بارها و بارها تکرار کرد. گاه ساعت ها در یک وهله: خاموش یا به صدای بلند. آرام، اما با عزمی جزم.

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

تن به یمن کلام، و در پرتو بینش روشن می تواند دگرگون، و بازآفرینی شود؛ و بیماری را یکسر از صفحه هشیاری بزداید. انسان آگاه از ماوراءالطبیعه می داند که بیماری در ذهن ریشه دارد؛ و برای شفای تن، نخست باید روح را شفا داد. و روح، همان ذهن نیمه هشیار است که باید از تفکر نادرست رهانیده شود.

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

اگر در ارتعاشات تان نیاز به پول حس شود، همین طور نیاز به پول را جذب خواهید کرد. باید راهی پیدا کنید که در همین بی پولی، همین الان خوشحال باشید، همین الان احساس خوبی داشته باشید، و همین الان شاد باشید، زیرا وقتی هم که پول دارید، همین حس ها را احساس می کنید. پول خوشبختی نمی آورد؛ ولی خوشبختی پول می آورد!

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

ضمیر ناخودآگاه ما از حساسیت فراوانی نسبت به تلقین برخوردار است و قدرت استدلال و انتخاب و توانایی سنجش و تفکر را ندارد ، بنابراین هر پیامی به آن بدهیم به صورت یک باور آن را در خود ذخیره می کند و بالاخره این باورها را در زندگی ما به عینیت درمی آورد !

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

تمام مدت ما مشغول فرستادن افکاری با شدت کم یا بیش هستیم، و نتایج آن ها را نیز برداشت می کنیم. نه تنها امواج فکری مان بر خودمان و دیگران تاثیر می گذارند، بلکه دارای نیروی کشش نیز هستند؛ افکار ما موقعیت ها، افراد، اقبال، و هر آن چه که با ماهیت فکر غالب ذهن ما همخوانی داشته باشد را جذب می کنند.

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

 فال راز ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

هر آرزویی - خواه به زبان آمده و خواه نهفته در دل - یک استدعا است. و چه بسیار، همه ی ما از برآورده شدن ناگهانی آرزویی حیرت کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: