وام قرض‌الحسنه | وام قرض‌الحسنه فوری

وام قرض الحسنه 150 میلیون تومانی برای این افراد | وام قرض الحسنه با سود مناسب + جزئیات

مبلغ وام مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ مشخص شده و به ازای هر نفر حداکثر تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام اعطا می‌شود. مثلاً اگر کسب و کاری راه انداخته‌اید که سه نفر در آن شاغل هستند، تا ۴۵۰ میلیون تومان امکان دریافت وام خواهید داشت. سقف وام مشاغل خانگی هم ۴ میلیارد تومان برای مشاغل با تعداد نیروی کار بالاست.

کدخبر : 8679
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه یا همان وام بدون سود، یک نوع وام است که بانک‌ها یا سازمان‌های مالی اعطا می‌کنند. در این نوع وام، به جای دسترسی به سود برای خود، بانک‌ها تنها مبلغ وام را به شما اعطا می‌کنند و معمولاً برای بازپرداخت آن مهلت زمانی مشخصی تعیین می‌شود. متقاضیان وام قرض الحسنه برای استفاده از این خدمت باید شرایط مشخصی را ملاک کنند و بسته به سیاست‌های هر بانک یا سازمان مالی، ممکن است حداقل درآمد، پروژه‌ی مشخص و سایر معیارهایی مورد نیاز باشد.

 بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی توسط مشاغل مستقل خانگی، یک ضامن کفایت می‌کند.

 کسب و کارهای خانگی به عنوان یکی از روش‌های موثر برای اشتغالزایی شناخته می‌شوند و در بسیاری از کشورهای دنیا به منبعی مهم برای درآمدزایی خانوارها تبدیل شده‌اند. این کسب و کارها با ایجاد اشتغال و درآمد، به افزایش رفاه و بهبود شرایط زندگی خانواده‌ها کمک می‌کنند.

 امسال بودجه‌ای به مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان از سوی بانک مرکزی برای ایجاد مشاغل خانگی اختصاص یافته است که نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است. طبق آمارها، ۱۵ تا ۲۳ درصد اشتغال در کشورهای توسعه یافته به مشاغل خانگی اختصاص دارد و در ایران نیز در چند سال اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه این نوع اشتغال انجام شده است.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اعلام کرد که تسهیلات مشاغل خانگی توسط ۸ بانک عامل به بیش از ۱۲ هزار نفر اعطا شده است.

بانک مرکزی در امسال بودجه مناسبی برای توسعه مشاغل خانگی اختصاص داده و مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات را در اختیار وزارت کار قرار داده است. این تسهیلات با کارمزد ۴ درصد توسط بانک‌های عامل به صاحبان کسب و کارهای خانگی پرداخت می‌شود.

هدف تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سال ۱۴۰۲، ایجاد ۱۵۰ هزار فرصت شغلی در بخش اشتغال خانگی است و از مجموع یک میلیون فرصت شغلی پیش‌بینی شده، ۱۵ درصد به مشاغل خانگی اختصاص خواهد یافت.

 همچنین تفاهم‌نامه‌های متعددی با بانک‌ها برای توسعه مشاغل خانگی منعقد شده است و تعداد رشته‌های مشاغل خانگی به بیش از ۶۰۰ رشته شغلی رسیده است. برای تسهیل فروش و عرضه محصولات خانگی به صورت آنلاین، نماد اینماد توسط وزارت صمت در نظر گرفته شده است.

 

منبع: صد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    با عرض سلام من می خواهم پروش قارچ بدهم آیا به من تعلق می‌گیرد سیدجمیل شهابی هستم درضمن بنده ایسارگر م

  • موسی صادقی
    0

    وام 150تومانی