طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی هفتگی | متولدین این ماه های سال این هفته به ثروت و سلامتی میرسند

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا برخی از هفته ها به آرامی می گذرند در حالی که برخی دیگر مملو از چالش هستند؟ پاسخ ها، همانطور که اغلب انجام می دهند، در میان ستارگان نهفته است. زمان آن فرا رسیده است که به نشانه های زودیاک خود بپردازیم و کشف کنیم که کدام یک از ما در این هفته به کامیابی رسیده است.

کدخبر : 8691
سایت سرگرمی روز :

من شما را تشویق می کنم که ذهن و قلب خود را باز کنید، اجازه دهید اجرام آسمانی شما را در سفر راهنمایی کنند. همانطور که ستاره شناس بزرگ گالیله زمانی گفت: خورشید، با تمام آن سیاراتی که به دور آن می چرخند و به آن وابسته هستند، هنوز هم می تواند یک خوشه انگور بسازد، گویی هیچ چیز دیگری در جهان برای انجام دادن ندارد.

آیا علامت شما جزو خوش شانس های این هفته است؟ آیا آماده‌اید تا رفاهی که جهان برای شما در نظر گرفته است را در آغوش بگیرید؟ بیایید درست شیرجه بزنیم و بفهمیم.

همانطور که ما این سفر آسمانی را انجام می دهیم، سخنان رالف والدو امرسون را به خاطر بسپارید، تنها کسی که قرار است تبدیل شوید، شخصی است که تصمیم دارید باشید.

بیایید با عشق و نور، راه رسیدن به خود واقعی خود را از طریق حکمت ستارگان روشن کنیم.

1. برج حمل(متولدین فروردین ماه )

برج حمل، آتشین های من، این هفته کیهان برای شما انرژی و انگیزه می آورد. اکنون زمان آن است که به قدرت خود قدم بگذارید و خواسته های خود را آشکار کنید. چه در حوزه عشق، کار یا رشد شخصی، کیهان برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان توطئه می کند.

همچنین ممکن است در این هفته احساس تکانشی داشته باشید، اما به یاد داشته باشید، صبر یک فضیلت است. در حوزه روابط، در کارها عجله نکنید. اجازه دهید عشق و ارتباط به طور طبیعی آشکار شود.

2. ثور(اردیبهشت)

برج ثور، این هفته همه چیز در مورد عشق به خود و سلامت عاطفی است. ستارگان پیشنهاد می کنند که باید برای مراقبت واقعی از خود وقت بگذارید. چه یک روز آبگرم باشد، چه مدیتیشن، یا صرفاً زمانی که با افکار خود خلوت کنید، این مراقبت از خود روحیه شما را جوان می کند و اهداف شما را بیشتر می کند.

در جبهه روابط، صبر و طبیعت پایدار شما ممکن است مورد آزمایش قرار گیرد، اما ثابت قدم بمانید. همانطور که مایا آنجلو زمانی گفت، عشق هیچ مانعی نمی شناسد، از موانع می پرد، از حصارها می پرد، به دیوارها نفوذ می کند تا پر از امید به مقصد برسد.

3. جوزا ( خردادماه)

جوزا، وقت شماست که در حوزه روابط بدرخشید. انتظار هماهنگی و تعادل در روابط شخصی و حرفه ای خود را داشته باشید. اگر مجرد هستید، تعجب نکنید اگر متوجه شدید که جذب شخصی غیرمنتظره شده اید.

در مورد سلامت عاطفی، بسیار مهم است که پایه ای قوی برای تعادل ذهنی و عاطفی ایجاد کنید. بگذارید طبیعت دوگانه شما قدرت شما باشد، نه ضعف شما.

4. سرطان(تیرماه)

سرطان، این هفته شما توسط کیهان تشویق می شوید که از منطقه راحتی خود خارج شوید. از پوسته سخت خرچنگ برای محافظت از خود استفاده کنید، همانطور که شجاعانه با دنیای بیرون روبرو می شوید.

از نظر روابط، مهم است که به یاد داشته باشید که عشق گاهی اوقات می تواند کار سختی باشد، اما همیشه ارزش آن را دارد. روابط معتبر نیاز به خود واقعی دارند، بنابراین از نشان دادن چهره واقعی خود نترسید.

5. لئو (مردادماه)

لئو، ستارگان در این هفته به نفع شما هستند. طبیعت قوی و آتشین شما با فرصت هایی برای رشد خود و توانمندسازی پاداش داده می شود. اما به یاد داشته باشید، با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی نیز به همراه دارد.

آتش جاه طلبی را روشن نگه دارید، اما از سوزاندن شمع در هر دو طرف احتیاط کنید. در مسائل قلبی، سخنان حکیمانه اسکار وایلد را به یاد بیاورید که دوست داشته شدن، فقیر است؟ بگذارید این هفته عشق چراغ راهنمای شما باشد.

همانطور که ما این سفر کیهانی را به پایان می بریم، به یاد داشته باشید که جهان راه مرموزی دارد که ما را به سرنوشت خود هدایت می کند. ستاره ها ممکن است ما را راهنمایی کنند، اما در نهایت، ما خالق سرنوشت خود هستیم. و مانند همیشه، به یاد داشته باشید که این راهنمایی های نجومی را با مقداری نمک انجام دهید، زیرا برای سرگرمی و روشنگری است، نه پیش بینی.

منبع: Knothouseyarns.com
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: