فال روزانه | فال روز

فال روزانه 26 آذر ماه | فال امروز چه برنامه ای برای شما چیده است؟

اگر یک فال روزانه بگیرید ممکن است چیزهای خوب و چیزهای بدی برای شما مشخص شود پس با سایت سرگرمی روز همراه شوید.

کدخبر : 9820
سایت سرگرمی روز :

 فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید

فال روزانه 26 آذر متولدین فروردین ماه

مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. عشقی محبوبی را در دل دارید اما عشق خود را به دلدار ابراز نکرده‌اید، امروز زمان خوبی برای ابراز عشق نیست و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. تصمیم‌های مالی را به آینده موکول کنید و امروز دست از هرگونه معامله‌ای بکشید. اتفاق ناخوشایندی در محل‌‌کار یا منزل انتظار شما را می‌کشد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب اطراف خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید تا آب در دل کسی تکان نخورد. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

فال روزانه 26 آذر متولدین اردیبهشت ماه

امروز یک تماس یا پیام عجیب و غریب و غیر منتظره دریافت خواهید کرد. شاید ندانید فرستنده ی آن کیست و یا اطلاعاتی که از طریق آن دریافت می کنید چندان قابل اعتماد به نظر نرسند. شنیده هایتان حتی اگر دروغ نباشند هم به احتمال زیاد کمی اغراق شده باشند. اگر موضوع برایتان مهم است پیش از هر گونه قضاوت و نتیجه گیری در مورد آن تحقیق و بررسی کنید و تا از صحت آنها اطمینان کامل پیدا نکرده اید با کسی در موردشان صحبت نکنید. ریشه ی حسادت را در خودتان بخشکانید تا طعم شیرین زندگی را بچشید. سعی کنید اوقات فراغت خود را با سرگرمی مورد علاقه و تازه ای پر کنید تا کمتر احساس یکنواختی کنید.از کسی که نام دوست روی خود گذاشته ولی در حقیقت دشمن است دوری کنید. از یکی از نزدیکان خود کمی دلخور هستید. برای رفع این تکدر شما قدم پیش بگذارید. این کار از بزرگی شما کم نمیکند.

فال روزانه 26 آذر متولدین خرداد ماه

فال روز تولد: شما شخصی فعال، باهوش، منطقی، منظم و بسیار شجاع هستید اما علیرغم تمام این ویژگی های مثبتی که دارید خیلی وقت ها در عملی کردن نقشه ها و برنامه هایتان با مشکل می شوید و دلیل آن هم چیزی نیست جز تنبلی، سهل انگاری و دمدمی مزاجی! کمی در این رفتارهای خود تجدید نظر کنید. امسال تا جایی که می توانید از شروع هر گونه شراکت و فعالیت های مشترک اقتصادی خودداری کنید. شاید پیشنهادهای خیلی وسوسه کننده ای برای شراکت به شما بشود، اما حداقل تا شش ماه آینده باید دست نگه دارید. منافع مالی در نیمه ی دوم این سال جدید از زندگیتان به سراغ شما خواهند آمد. خوشبختانه روابط عاطفی شما در وضعیت خوبی به سر خواهند برد و با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. نگرانی هایی بابت سلامتی والدینتان خواهید داشت که به احتمال زیاد چندان جدی نخواهند بود. ماه های دی، اسفند و شهریور از مهم ترین و پر اتفاق ترین ماه های امسال خواهند بود.

فال روزانه 26 آذر متولدین تیر ماه

آیا احساس می کنید که رفتار یکی از اطرافیانتان با شما تغییر کرده و انگار از شما ناراحت است؟ به احتمال زیاد شما در اشتباه هستید و این شخص بیشتر درگیر افکار نگران کننده در مورد مسائل کاری و آینده ی حرفه ای خودش است. این نگرانی ها احتمالا بی اساس هستند و حرف زدن با شما به این شخص کمک خواه کرد تا از این وضعیت نجات پیدا کند. او را تشویق کنید در مورد نگرانی هایش با شما صحبت کند و سعی کنید او را آرام کنید. به شما پیشنهادهایی میشود که میتواند منشا تغییراتی در زندگیتان باشد در این مورد بی گدار به آب نزنید و همه احتمالات موجود را بررسی کنید ،پولی بدستتان میرسد که بهتر است در خرج کردن آن عجول نباشید بخشی از آن را برای روز مبادا پس انداز کنید. بعد از مدتهای مدید بلاخره خبری از آشنای دور افتاده به گوشتان میرسد که موجب خوشحالیتان میشود

فال روزانه 26 آذر متولدین مرداد ماه

امروز شما مهمان هایی خواهید داشت که در خانه ی شما دور هم جمع می شوند تا به بحث در مورد موضوعی که برای همه ی آنها مهم و جالب است بپردازند. این دورهمی خیلی جذاب و هیجان انگیز خواهد بود و از مصاحبت با این افراد لذت خواهید برد، اما به احتمال زیاد یک نفر در جمع حضور خواهد داشت که به دنبال ایجاد بحث و درگیری است. حواستان به این موضوع باشد و هر گاه دیدید اوضاع دارد به هم می ریزید خیلی سریع بحث را عوض کنید تا یک خاطره ی خوشایند برای همه به یک روز بد تبدیل نشود. در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیز زیادی براتان رخ میدهد و خبرهای مسرت بخشی دریافت خواهید کرد.مسافرانی میهمان شما میشوند که با خود صفا و صمیمیت به همراه می آورند. روزهای خوشی را با آنها سپری میکنید. بهتر است هر چه زودتر به دنبال راه حلی برای مشکل کاری پیش آمده خود باشید. مشکل به سرعت حل نخواهد شد اما پیدا کردن راه حل برای شما غیر ممکن نیست.

فال روزانه 26 آذر متولدین شهریور ماه

امروز هیچ چیزی برای شما لذت بخش تر از تفریح و خوشگذرانی در کنار دوستانتان و آرامشی که از بودن با آنها دریافت می کنید نخواهد بود. با این حال شاید نتوانید از مصاحبت با آنها لذت ببرید و در مورد موضوعاتی که دلتان می خواهید صحبت کنید. بهر حال همین که با هم در مورد مسائل پیش پا افتاده ی روزمره صحبت کنید هم خودش به اندازه ی کافی حالتان را خوب خواهد کرد، لازم نیست حتما در مورد مسائل عمیق و پیچیده ای مثل معنای زندگی حرف بزنید. فعالیت جدیدی را تجربه و امتحان می کنید و به موجب آن ایده های جدیدی به ذهنتان می رسد بسیار پر تلاش و مصمم هستید و همین عزم راسخ پیشرفت های بزرگ کاری برای شما رقم می زند شخصی در اطرافتان روی شما خیلی حساب می کند سعی کنید این احترام و عزت را همیشه برای خودتان حفظ کنید برای تجدید روحیه به دامن طبیعت بروید به زودی به یک مهمان یو محفل دوستانه دعوت می شوید.

فال روزانه 26 آذر متولدین مهر ماه

امروز به احتمال زیاد در استفاده از تجهیزات فنی و الکترونیکی به مشکل برخواهید خورد. شاید شما در زمینه ی استفاده از این تجهیزات اطلاعات و مهارت کافی را داشته باشید، اما در رفع مشکلات فنی آنها تخصص چندانی ندارید. به جای این که خودتان را با سر و کله زدن با آن دیوانه کنید بهتر است از یک نفر از اطرافیانتان که در این زمینه تخصص دارد و یا از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید و خودتان هم در حالی که اوضاع دارد روبراه می شود از روز تعطیلتان لذت ببرید. پروژه مهمی را در ذهن مرور میکنید که هنوز بستر لازم برای اجرای آن فراهم نشده است اما دور از عملی شدن هم نیست عجول نباشید .دوست جدیدی به جمع دوستانتان افزوده میشود که به لحاظ کاری برایتان بسیار مفید است .پس از مدتها اعضای خانواده دور هم جمع خواهید شد .همراه خوبی که بتواند نقش یک همدم را برایتان ایفا کند به این سادگی و بدون تلاش پیدا نمیشود.

فال روزانه 6 2آذر متولدین آبان ماه

یکی از اعضای خانواده و یا گروه دوستانتان بی این که به بقیه چیزی بگوید غیبش زده و تلفن هایش را هم جواب نمی دهد. شما نمی دانید که کجا رفته و این موضوع ممکن است باعث نگرانیتان بشود، اما بهتر است زیاد خودتان را اذیت نکنید چون به احتمال قوی هیچ مشکل خاصی برای این شخص پیش نیامده است و فقط به کمی تنهایی نیاز دارد. به او اجازه بدهید امروز را به حال خودش باشد و نگرانش نباشید، پیش از پایان روز به احتمال زیاد سر و کله اش پیدا خواهد شد. طی روزهای آتی یک فرصت طلایی برایتان حاضر می شود از سفری بر می گردید که بسیار در بهبود روحیه تان موثر بوده حالا زمان مناسب برای سازماندهی امور زندگیتان فرا رسیده شما توانمندی بالایی در شاد کردن و روحیه دادن به افراد دارید اما این روزها خودتان به شدت به حضور شخصی برای کمک نیاز دارید ارزش دوستان نزدیک خود را بشناسید و از محبت کردن نسبت به خانواده نیز غافل نشوید.

فال روزانه 26 آذر متولدین آذر ماه

فراموش کرده‌اید که زندگی در کنار شادی، غم‌های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. در چند روز آینده با موقعیتی چشمگیر روبرو خواهید شد، در نتیجه به نفع شما است که در روزهای آتی به فکر شکار فرصت‌ها باشید. روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود. توجه شما به همسر یا عشق‌زندگی‌تان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

فال روزانه 26 آذر متولدین دی ماه

احساس می‌کنید از همیشه بیشتر انرژی دارید، از این روحیه برای کمک به دیگران استفاده کنید. خودخواهی را کنار بگذارید و از امروز به بعد بیشتر به فکر فرودستان باشید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، این روحیه زمینه دلخوری و ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده و مانند سابق روی حرف‌های شما حساب باز نمی‌کند. در نتیجه در اولین فرصت این روحیه را تغییر دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. دشمنی دارید که در لباس دوست مخفی شده و نقشه‌های شومی برای‌ شما کشیده است. امروز دست این دشمن پیش شما رو می‌شود و از هدف‌های نادرست وی باخبر خواهید شد.

فال روزانه 26  آذر متولدین بهمن ماه

امروز وقت آن فرا رسیده است که خیلی خوب و دقیق به حد و مرزها توجه کنید. شما باید یک مکالمه ی جدی با خودتان داشته باشید و برای کارتان، سلامتیتان، روابط خود با دیگران و به طور خلاصه هر جایی از زندگیتان که لازم می دانید حد و مرزهایی را مشخص کنید. این که بدانید چه وقت «نه» بگویید و به دیگران اجازه ندهید از حدودی که برایشان مشخص کرده اید فراتر نروند در حال حاضر در زندگی شما بسیار مهم و ضروری است. شما حتی باید «نه» گفتن به خودتان را هم یاد بگیرید و بدانید چه وقت هایی باید در برابر نفس خود و خواسته های غیر منطقی آن بایستید. این کار باعث خواهد شد تغییرات مثبت بسیاری را در زندگی خود مشاهده کنید.

فال روزانه 26 آذر متولدین اسفند ماه

روزی که مدت ها انتظارش را می کشید سرانجام فرا رسیده. کاری را که مدت ها پیش آغاز کرده بودید، سرانجام نتیجه می دهد و در رابطه با آن پیشنهادهای خوبی دریافت می کنید. این فرصتی است که به ندرت در زندگی شما پیش می آید پس از آن نهایت استفاده را بکنید. در رابطه عاطفی خود تظاهر می کنید اتفاق خاصی میان شما و شریک زندگی تان رخ نداده، در صورتی که این رفتار رابطه شما را بدتر خواهد کرد. پس تا دیر نشده در مورد آن با شریک زندگی تان صحبت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: