🔥5176

وام فوری 40 میلیونی بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت طولانی

در ۱۰ دقیقه، با پنج کلیک، وام بگیرید.


وام فوری

وام فوری یا همان وام سریع پرداخت، یک نوع وام است که به افراد در مواقع اضطراری و نیاز فوری به مبلغ کمک می‌کند. این نوع وام فوری معمولاً توسط بانک‌ها، موسسات مالی، شرکت‌های تجاری و حتی دولت ارائه می‌شود. در ایران نیز، خدمات وام فوری توسط بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شود.وام فوری معمولاً برای پرداخت هزینه‌های ضروری و ناگهانی مانند هزینه‌های پزشکی، خرید لوازم اساسی، پرداخت قبوض معوقه یا حتی رفع نیازهای روزمره به کار می‌رود. معمولاً مبلغ وام فوری محدود است و بسته به شرایط و سیاست هر بانک یا موسسه مالی ممکن است تغییر کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

 کاربران بلوبانک سامان می‌توانند با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی، بدون نیاز به وثیقه و ضامن، تنها با پنج کلیک در اپلیکیشن بلوبانک تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام «برتر و آسان» نام دارد و مدت بازپرداخت آن ۱۸ ماه است.

این وام به مشتریانی که وام پیشین خود در بلوبانک را به موقع تسویه کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. وام بلو، بدون ضامن و وثیقه و براساس اعتبارسنجی انجام شده (نداشتن بدهی معوق بانکی، نداشتن چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) به کاربران فعال واجد شرایط پرداخت می‌شود.

با مراجعه به بخش «وام» در منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلو، می‌توانید میزان مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن را با توجه به شرایط خود مشخص کنید.

اگر وام پیشین خود را به موقع تسویه کرده باشید، بر اساس میزان فعالیت شما در بلو، بین 10 تا 40 میلیون تومان وام به شما تعلق می‌گیرد که تنها با 5 کلیک و در کمتر از 10 دقیقه به حساب شما واریز می‌شود.

پس از دریافت وام با مراجعه به منوی وام اپلیکیشن، می‌توانید جزئیات مربوط به آن، شامل زمان پرداخت، مبالغ اقساط و… را مشاهده کنید. به صورت پیش‌فرض و در صورت داشتن موجودی، برداشت اقساط به شکل خودکار انجام می‌شود.

سرویس وام از زمستان سال گذشته به قابلیت‌های اپلیکیشن بلو اضافه شده و دریافت آن مورد استقبال کاربران قرار گرفت. وام‌های مختلف بلو بدون ضامن و وثیقه این امکان را در دسترس کاربران می‌گذارد تا نیازهای مالی ضروری خود را ظرف چند دقیقه، به شکل آنلاین و بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای برطرف کنند. در حالی که معمولا دریافت وام از بانک‌ها جزو کارهای زمان‌بر و سخت به شمار می‌رود اما وام بلو در سریع‌ترین زمان ممکن، به شکل آنلاین و بدون نیاز به وثیقه و ضامن به کاربران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وام فوری
وام فوری

مسعود گنجی با اشاره به پرداخت وام‌های دانشجویی گفت: تمام وام‌های دانشجویی پرداخت شده است، فقط وام شهریه باقی مانده که تا پایان ماه جاری (تیرماه ۱۴۰۲) پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام وام‌های تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق فرصت داشتند که امسال حدود ۶۳ هزار نفر برای وام تحصیلی، ۳۰ هزار نفر وام شهریه، ۲۰ هزار نفر وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: وام تحصیلی تا سوم تیرماه و وام ضروری هم تا هفتم تیرماه پرداخت شد، وام شهریه نیز تا آخر تیرماه به حساب دانشگاه‌ها واریز خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: اگر هر دانشجویی درخواست وام ارائه داده و واجد شرایط نیز بوده، ولی وام دریافت نکرده است می‌تواند به دانشگاه خود مراجعه کند تا مشخص شود مشکل کجا بوده و برطرف شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به وام‌های دانشجویی پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: با یکی از بانک‌ها هماهنگی لازم صورت گرفته و دانشجویان علاقه‌مند به حضور در برنامه پیاده روی اربعین حسینی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌توانند وام پنج میلیون تومانی دریافت کنند.

  • مصطفی نوری

    حساب باز کردم کارتش کی میرسه

  • باید برنامه بلو کارت رو دانلود کنید من یک رمز بتون میدم با این وارد بشین ثبت میشه بلو بانک زیر نظر بانک سامان NET621بااین رمز وارد بشین

  • مظفراسکندرنژاد

    بلوبانک چه بانک‌هاست چطوروام بگیرم بازنشسته تامین اجتماعی هستم.

  • راه ثبت نام وافتتاح بلوبانک ازطریق کدوم بانک‌معتبریاموسسه قابل اجراست

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید