کد مطلب: 29291

فروش فوری خودرو| فروش فوری خودرو امروز

آغاز فروش فوری خودرو از دم قسط برای همه مردم | بشتابید و فرصت را از دست ندهید | خرید خودروی پرطرفدار؛ تحویل آنی و فقط با 300 میلیون تومان

طرح جدید فروش فوری خودرو با شرایط اقساط بلند مدت و با پیش پرداخت ارزان در ماه مهر آغاز شد.

آغاز فروش فوری خودرو از دم قسط برای همه مردم | بشتابید و فرصت را از دست ندهید | خرید خودروی پرطرفدار؛ تحویل آنی و فقط با 300 میلیون تومان

فروش فوری خودرو برای متقاضیان آغاز شد. فروش فوری خودرو در ماه مهر نسبت به ماه های دیگه بیشتر است. فروش فوری خودرو را میتوانید در این سایت دنبال کنید. فروش فوری خودرو برای افرادی که خودرو ندارند بسیار مهم است. در ادامه اخبار فروش فوری خودرو را میخوانیم.

طرح فروش فوری خودرو فیدلیتی قسطی با تحویل ۲۴ ساعته

فیدلیتی پرایم یکی از خودروهای شاسی‌بلند نسبتاً جدید چینی است که پس‌از عرضه در بازار کشور ما، با استقبال زیادی روبرو شد. این خودرو که در مدل‌های ۵ نفره و ۷ نفره تولید شده، برای ایرانی‌ها چندان اقتصادی و به‌صرفه نیست و قیمت فعلی آن باعث شده که بیشتر برای خانواده‌های مرفه پرجمعیت مناسب باشد.

همراه مکانیک با آگاهی از این مسئله و برای این‌که افراد بیشتری بتوانند این خودرو را خریداری کنند، در طرح فروش اقساطی خود سعی کرده تا شرایط خرید فیدلیتی را آسان‌تر کند، به‌نحوی‌که برای دریافت تسهیلات خرید اقساطی تا یک سقف مشخص، حتی نیازی به معرفی ضامن هم نداشته باشید.

در ادامه ابتدا با شرایط دریافت وام خرید فیدلیتی بدون ضامن و با ضامن آشنا می‌شوید و پس‌از آن به مدارک موردنیاز و مزایای خرید قسطی فیدلیتی از همراه مکانیک می‌پردازیم.

فروش فوری خودرو / چگونه بدون معرفی ضامن از همراه مکانیک فیدلیتی قسطی بخرید؟

سقف وام همراه مکانیک برای خرید فیدلیتی پرایم 5 و 7 نفره بدون معرفی ضامن، 350 میلیون تومان است. به‌جز این مورد، سایر شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات عبارت‌اند از:

توانایی مالی کافی برای واریز پیش‌پرداخت و اقساط تعیین شده

دوره بازپرداخت 6 تا 36 ماهه

موجود بودن خودروی موردنظر در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک یا سازگار بودن آن با استانداردهای فنی و بدنه مدنظر کارشناسان همراه مکانیک

برای این‌که بدانید بازپرداخت وام بدون ضامن همراه مکانیک برای خرید فیدلیتی چگونه قسط‌بندی می‌شود و مبلغ پیش‌پرداخت لازم برای دوره‌های 6 تا 36 ماهه چقدر است، نگاهی به جدول زیر بیندازید:

نوع خودرو

قیمت فعلی (تومان)

دوره بازپرداخت

پیش‌پرداخت (تومان)

مبلغ هر قسط (تومان)

فیدلیتی 5 نفره صفر مدل 1402

1.460.000.000

۶ ماهه

1.096.000.000

79.387.000

۱۲ ماهه

1.115.000.000

42.607.000

۱۸ ماهه

1.129.000.000

30.155.000

۲۴ ماهه

1.144.000.000

23.962.000

۳۶ ماهه

1.163.000.000

17.892.000

فیدلیتی 7 نفره صفر مدل 1402

1.535.000.000

۶ ماهه

1.153.000.000

83.383.000

۱۲ ماهه

1.173.000.000

44.747.000

۱۸ ماهه

1.188.000.000

31.671.000

۲۴ ماهه

1.203.000.000

25.161.000

۳۶ ماهه

1.223.000.000

18.791.000

فروش فوری خودرو / معرفی ضامن، مبلغ وام خرید قسطی فیدلیتی را چقدر افزایش می‌دهد؟

درصورتی‌که نقدینگی لازم برای واریز پیش‌پرداخت‌های تعیین شده در جدول بالا را نداشته باشید، با معرفی ضامن می‌توانید مبلغ وام را تا سقف 550 میلیون تومان افزایش دهید. در این حالت، سایر شرایط دریافت وام تغییری نمی‌کند؛ اما مسلماً میزان پیش‌پرداخت و مبلغ قسط‌ها برای دوره‌های بازپرداخت متفاوت، تغییر می‌کند.

فروش فوری خودرو / برای خرید اقساطی فیدلیتی از همراه‌مکانیک چه مدارکی لازم است؟

فارغ از این که کدام‌یک از روش‌های بالا را برای دریافت وام خرید فیدلیتی انتخاب کنید، باید مدارک زیر را حتماً داشته باشید:

شناسنامه

کارت ملی

جواز کسب یا فیش حقوقی

سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

دسته‌چک صیادی

گردش حساب 6 ماهه

نکته: گردش حساب 6 ماهه برای اطلاع از توانایی مالی شما برای پرداخت اقساط در بازه تعیین شده دریافت می‌شود.

فروش فوری خودرو / دریافت وام خرید فیدلیتی از همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای دریافت وام برای خرید قسطی فیدلیتی از همراه مکانیک این است که شما را زودتر از وام‌های بانکی صاحب خودرو می‌کند و شرایط آسان‌تری هم دارد. برگ برنده این طرح در برابر سایر طرح‌های لیزینگی هم ثبت سند شش‌دانگ خودرو به نام خودتان از همان ابتدای کار است؛ چون در طرح‌های دیگر سند به‌صورت 3 دانگ-3 دانگ یا 4 دانگ- 2 دانگ به نام می‌خورد و تا پایان دوره بازپرداخت، شما صاحب تمامی خودرو نیستید.

لیست کامل مزایای وام خودروی همراه مکانیک را در ادامه می‌خوانید:

تحویل 24 ساعته

پرداخت وام در کمتر از یک هفته

اعتبارسنجی کوتاه‌مدت و بدون درگیر کردن شما در فرایندهای اداری

ثبت سند شش‌دانگ از ابتدای کار

امکان خرید خودروهای صفر و کارکرده

کارشناسی فنی و بدنه تمامی خودروها و ضمانت 7 روزه کارشناسی

امکان حذف شرط معرفی ضامن با کاهش مبلغ وام

تنفس 2 تا 3 ماهه بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط

به‌صرفه تمام شدن مبلغ نهایی خودرو در مقایسه با طرح‌های دیگر

همراهی کارشناسان همراه مکانیک در تمامی مراحل خرید خودرو تا تعویض پلاک

اگر شما هم مایل به خرید قسطی خودرو (داخلی و خارجی، صفر و کارکرده) هستید، می‌توانید همین الان از طریق سایت همراه مکانیک و نشانی اینترنتی www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?credit=true اقدام کرده و با مشاهده شرایط هر خودرو، مناسب‌ترین ماشین را طبق نیاز خود انتخاب کنید

 آنطور که شنیده می‌شود، سایپا و ایران خودرو قرار نیست در دور جدید فروش سامانه یکپارچه شرکت کنند و مرحله سوم فقط به خودروهای مونتاژی اختصاص دارد.

اگر مشتاقانه پیگیر اخبار خودرو و منتظر آغاز مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه هستید، خبر بدی برای شما داریم. ظاهرا سایپا و ایران خودرو قرار نیست در دور جدید فروش سامانه یکپارچه شرکت کنند. رئیس روابط عمومی مرکز ملی رقابت در صحبت‌های جدید خودش مدعی شده که این سامانه قرار بود یکشنبه هفته گذشته فعال شده و میزبان ثبت‌نام‌کنندگان باشد؛ اما این اتفاق بنا به دلایلی عقب افتاده است و احتمالا طی روزهای آتی این سامانه باز می‌شود.

فروش فوری خودرو از امشب آغاز شد

سپهر دادجوی توکلی اما در مورد اینکه چه اتومبیل‌هایی قرار است در این دور جدید عرضه شوند می‌گوید:

این کاملا به خودروسازان بستگی خواهد داشت که چه مقدار ظرفیت خالی برای عرضه محصول دارند. این یعنی به انصراف ثبت‌نام‌کنندگان قدیمی یا افزایش تولید بستگی دارد.

بنابراین از آنجا که دو خودروساز دولتی یعنی سایپا و ایران خودرو هیچ ظرفیت خالی ندارند، در نتیجه نباید منتظر محصولات آن‌ها در دور سوم فروش باشیم و این مرحله فقط به خودروهای مونتاژی چینی محدود خواهد شد.

سود مشارکت در طرح های پیش فروش ۲۳ درصد و سود انصراف ۲۰ درصد به صورت سالیانه تعیین شده است./ منبع: بازار

کرمان موتور اطلاعیه فروش اقساطی شاسی بلند چینی KMC K۷ به قیمت نمایندگی را صادر کرد. برای ثبت نام در جدیدترین طرح فروش فوری خودروی چینی لازم نیست که از قبل در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده باشید.

طرح فروش اقساطی شاسی بلند چینی KMC K۷  برای عموم آزاد است. متقاضیان می‌توانند در اقساط ۱۸،۲۴ و ۳۰ ماهه نسبت به پرداخت کل مبلغ خودرو اقدام کنند. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه است.

نحوه واریز وجه کرمان موتور آنلاین است و صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به آدرس https://customer.kermanmotor.ir/ امکان پذیر است.

فروش فوری خودرو در ماه مهر

متقاضیان ثبت نام ماشین شاسی بلند چینی KMC K۷ می توانند از روز شنبه ۱۴ مرداد با مراجعه به سایت کرمان موتور یا نمایندگی های کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این بخشنامه تا ۳۱ مرداد ماه و تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

به گزارش ایدرو، مهران سالاریه با اشاره به این که در مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه خودرو ۱۹ هزار متقاضی تایید صلاحیت شده‌اند، افزود: برای این متقاضیان که محصولاتشان را از شرکت‌های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کرده‌اند، از سامانه نوسازی ناوگان پیامک ارسال شده است.

وی افزود: بر این اساس متقاضیان می‌توانند از یکماه قبل از فصل تحویل خودروشان با مراجعه به سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی به عنوان متقاضی اقدام و پس از انتخاب مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودرو‌های فرسوده با بیان این که زمان ثبت‌نام از سوی سامانه ستاد نوسازی برای متقاضیان پیامک می‌شود خاطرنشان کرد: تا پیش از ارسال پیامک امکان ثبت‌نام در سامانه ستاد برای این دسته از متقاضیان فراهم نیست.

فروش فوری خودرو

وی یادآور شد: در حال حاضر امکان ثبت‌نام متقاضیانی که خودرو جایگزین خود را در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند در سایت ستاد فراهم است.

فروش فوری خودرووی افزود: بنابراین اکثر سرمایه گذاران در بازار خودرو که در سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل فاصله قیمتی کارخانه و بازار خودروها ثبت نام کرده بودند وقتی می‌بینند فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار تنها یک تا دو درصد است و حتی در مواردی کمتر از قیمت کارخانه هم شده است، دیگر تمایلی به خرید از سامانه ندارند. از سویی دیگر می‌ترسند که قیمت در بازار کمتر هم شود.

موتمنی گفت: در حال حاضر در بازار هم معاملات به دلیل بحث واردات خودرو در نقطه صفر است و مردم منتظر آئین نامه و جزئیات واردات خودرو هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خریدار و فروشنده بلاتکلیف هستند و با شروع واردات نه تنها بازار خودرو رونق می‌گیرد بلکه خریدار و فروشنده هم تکلیف خود را می‌دانند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران در مورد اینکه با توجه به کاهش استقبال مردم از خرید خودرو، شرکت‌ها از چه طریقی می‌توانند خودروی خود را بفروشند، گفت: زمانی که مشتری کم می‌شود شرکت برای فروش محصولات خود فروش قسطی می‌گذارد و پیش بینی می‌شود که این اتفاق در بازار ایران هم رخ دهد؛ به عنوان نمونه یکی از خودروهای شرکت کرمان موتور در بازار ۲۰۰ میلیون تومان کمتر از کارخانه است بنابراین به صورت لیزینگی می‌فروشند.

فروش فوری خودرو را از دست ندهید

موتمنی تاکید کرد: در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد و خودروهای خارجی به صورت واقعی وارد بازار شوند و به نوعی عرضه خودرو افزایش یابد قطعاً قیمت‌ها در بازار روند نزولی را ادامه خواهند داد.

 رضا فاطمی امین وزیر سابق صمت نیز سال گذشته وعده داده بود که با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود قیمت کارخانه و بازار خودروها به هم نزدیک شود از پاییز ۱۴۰۲ فروش اقساطی خودروها کلید خواهد خورد.

«نیما مؤمنی»، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن در جریان رویداد رونمایی از فیدلیتی پرستیژ در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز، در مورد این که چه میزان با کمبود و عدم تخصیص ارز، در ایجاد مشکل در تولید گروه بهمن در نیمه دوم سال تأثیر گذاشته؟ عنوان کرد: «گروه بهمن در هر صورت تلاش می‌کند تمام تعهدات خود را ایفا و مطابق با برنامه تولید پیش برود.»

فروش فوری خودرووی در ادامه افزود: «چرخه تولید تا زمانی که موجودی قطعه در انبارها به پایان برسد ادامه دارد، اما عدم تخصیص ارز می تواند تداوم تولید را با مشکل مواجه کند.»

همچنین مؤمنی در مورد گسترش شبکه خدمات پس از فروش بیان داشت: «گروه بهمن در تمامی استان‌ها و کلان شهرها و همچنین مرکز شهرها نمایندگی دارد و همواره تلاش کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات پس از فروش را ارائه کنیم.»

وی در ادامه گفت: «با این حال، ظرفیت و موجودی خودروسازان متفاوت‌ است، اما اگر وضعیت فعلی بهبود پیدا نکند و مشکل ارز همچنان وجود داشته باشد، گروه بهمن هم با چالش مواجه می‌شود.»

در ادامه این رویداد، مدیر بازاریابی و فروش گروه بهمن همچنین در خصوص علت عدم حضور دیگنیتی پرستیژ در آخرین عرضه سامانه یکپارچه فروش اظهار کرد: «تمام ظرفیت تولید یک‌ساله این محصول در اولین مرحله فروش در سامانه تکمیل شده است. این عدم حضور در مرحله دوم به دلیل جلوگیری از معوقات است که در مقابل مردم شرمنده نشویم.»

مؤمنی همچنین ضمن اشاره به اینکه، از دیدگاه گروه بهمن یکی از شیوه‌های فروش که منجر به تعدیل قیمت در بازار خواهد شد بورس‌ کالا بوده، افزود: «قصد داریم محصولات خود را در این پلتفرم به فروش برسانیم، اما با این حال، بهترین روش، فروش در بازار آزاد است که با توجه وضعیت و قوانین در حال حاضر امکان پذیر نیست.»

همچنین مؤمنی ضمن اشاره به زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ و پیکاپ G9 اضافه کرد: «اما با توجه به برخی پارامترها از جمله قیمت ارز و نامشخص بودن قیمت گذاری، هنوز بازه قیمتی این خودرو مشخص نشده است و تا به ثبات نرسیدن پارامترهای قیمت نمی‌توان قیمت قطعی یا حدودی را اعلام کرد.»

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی