تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط درصد کمی میتونن بگن کدوم از این خانما مایه داره

آیا شما هم بر این باورید که سلبریتی ها پولدارند؟ بله سلبریتی ها یا بلاگرها درآمد خوبی دارند. حالا با توجه به واقعیت، باید در آزمون تشخیص بلاگر پولدار، سلبریتی که درآمد و پول بیشتری دارد را شناسایی کنید.

کدخبر : 10079
سایت سرگرمی روز :

در دنیای امروز انواع تست ها وجود دارند که به شما کمک می‌کنند قدرت و توانایی ذهن و مهارت‌های تان را محک بزنید. مثلا آزمون تشخیص بلاگر پولدار یک تست هوش است که شما باید با تکیه بر ذهن‌تان به جواب درست دست پیدا کنید. از طرفی در این تست شما باید به قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری‌تان هم توجه کنید. زیرا با توجه به دیده ها می‌توانید اطلاعات درون ذهن‌تان را تجزیه و تحلیل کنید تا به نزدیک ترین جواب و حتی درست ترین آن برسید.

خوب حالا وقت پیدا کردن جواب است. کمی تمرکز کنید و با دقت به تصویر نگاه کنید، سپس بگویید کدام بلاگر پولدارتر است؟!

چطور هیجان حل این آزمون را بیشتر کنیم و برای حل آن زمان تعیین کنیم؟ بله! حالا باید بلاگر پولدار تشخیص دهید آن هم در 5 ثانیه! آیا ممکن خواهد بود؟

بیایید شروع کنیم! 5 ثانیه را روی زمان سنج تنظیم کنید و به حل آزمون بپردازید!

5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

 

عجله کنید، زمان زیادی ندارید!

.

.

.

جواب تست هوش امروز

آیا توانستید سلبریتی پولدار را تشخیص دهید؟ اگر بله به شما تبریک می‌گوییم. اما اگر هنوز به دنبال بلاگری می‌گردید که ثروت زیادی دارد، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

Capture

بله همانطور که می‌بینید بلاگر سمت راست پولدار است زیرا تعداد لایک های آن خیلی بالا است. پس مسلما پول بیشتری هم در می‌آورد.

منبع: خبرنامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    1

    سمت چپی))@

  • MANlYA
    0

    اونی که بیشتر لایک داشته