با این روش بدون رژیم سخت و ورزش سخت و سنگین 20 کیلو تو کمترین زمان کم کن

می خواهیم وزن کم کنیم آن هم نه یکی دو کیلو بلکه 20 کیلو. پس حتما نیاز به یک برنامه و رژیم غذایی مناسب ، راهنمای حرکات ورزشی کاهش وزن و اصلاح اشتباهات در سوزاندن چربی داریم.

کدخبر : 10089
سایت سرگرمی روز :

مهم ترین نکات برای موفقیت در کاهش وزن 20 کیلویی

1. قوی باشید

اگر می خواهید در این کار موفق شوید، قدرت نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. بگذارید بسیار صادق باشم فکر می کردم در طول ماه اول چندین بار تسلیم می شوم. آمار نشان می دهد که 98 % مردم برنامه کاهش وزن را فقط در عرض یک هفته از دست می دهند. ترک غذای مورد علاقه آسان نیست.

2. برنامه ریزی درست داشته باشید

برنامه ریزی عقب افتاده بهانه ای دیگر است، اگر می خواهید تغییر را به جای اجرای همان لحظه خاص اجرا کنید. هرگونه برنامه ریزی معوق در کاهش وزن مانند بعد از 2 هفته و بعد از 1 ماه یا بعد از تولد شروع می کنم هرگز عملی نخواهد شد. اگر می خواهید هله وهوله بخورید، تصمیم خود را بگیرید و فورا آن را قطع کنید. دومین فرصت را برای تجدید نظر در ذهن قرار ندهید.

3. حمایت خانواده باید باشد

کاهش وزن یک کار تیمی است، برای رسیدن به هدف (اعضای خانواده)به تیم نیاز دارید. گاهی اوقات انگیزش منفی نیز کمک می کند. تصور کنید که هر روز به شما گفته می شود که "بسیار دشوار" است و هیچ یک از دوستان قادر به انجام این کار نبودند.

4. بدون انحراف لطفا

در ابتدا همسرم به من غذای ناخواسته را پیشنهاد داد و گفت:"به هر حال رژیم سختی را دنبال می کنید، کمی ... هیچ اتفاقی نمی افتد یا "فقط یک گاز "داشته باشید. نه به معنای نه. فقط تعداد عددی که در جلو چشمانم نگه داشته شد، 8 و 1 بود یعنی 81 (هشتاد و یک).

5. نتایج یک شبه را انتظار نداشته باشید

بعضی از مردم عادت به بررسی وزن هر 3 ساعت دارند. به من اعتماد کن هیچ چیز یک شبه عوض نمی شود نشانه های اول موفقیت در 5-6 هفته اول قابل مشاهده است. بهترین نتیجه بین 2 تا 4 ماه خواهد بود. بعد از ماه چهارم، وزن به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، زیرا بدن نیاز به زمان با تغییرات ناگهانی دارد. فقط وزن خود را هر 10 روز بررسی کنید.

6.بیش از توانایی تلاش نکنید

نتیجه ازکاهش وزن ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، اما زیاده روی نکنید زیرا ممکن است باعث بیماری های دیگر شود. اگر رژیم سالم را به شدت دنبال کنید، لازم نیست نگران باشید

7. آزمایش نکنید

اگر 1 الگو رژیم غذایی دارید به آن ایمان داشته باشید. برخی افراد شروع به مصرف 5 لیتر آب گرم روزانه، 5 ساعت تمرین یوگا، 3 لیتر آب آشامیدنی و لیمو ، راه رفتن سریع 2 ساعت در روز، 5 ساعت در ورزشگاه یا 5 کیلو چای سبز در خانه و غیره می کنند .کاهش وزن چرخه طبیعی است که نیاز به تحمل بسیاری دارد.

آب آشامیدنی ارتباطی با کاهش وزن ندارد. در حقیقت آب گرم باعث جدی شدن خشکی می شود. یوگا باید فقط تحت نظارت متخصص انجام شود، در غیر این صورت می تواند باعث آسیب به کلیه یا کبد شود.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: