وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه فوری

وام قرض الحسنه خرید خودرو با سود 4 درصد | کدام بانک ها وام خرید خودرو میدهند؟ + شرایط دریافت

در حال حاضر بانک‌های مختلفی نظیر بانک صادرات، بانک سامان، بانک ملت، بانک ملی و بانک رفاه وام خرید خودرو اعطا می‌کنند.

کدخبر : 10212
سایت سرگرمی روز :

 کدام بانک‌ها وام قرض الحسنه خودرو می‌دهند؟ + مبلغ و سود وام

وام قرض الحسنه  خودرو به وامی گفته می‌شود که برخی بانک‌ها برای خرید خودرو به مشتریان خود اعطا می‌کنند. از آنجایی که قیمت خودرو در سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی همراه شده و بسیاری از مردم توان خرید نقدی خودرو را ندارند، دریافت وام خودرو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای آنها باشد. اما کدام بانک‌ها وام خودرو اعطا می‌کنند و شرایط دریافت این وام چیست؟

وام قرض الحسنه خودرو بانک صادرات

بانک صادرات در قالب وام کارت اعتباری، وام خرید خودرو تا سقف ۲۰۰ میلیون اعطا می‌کند که به نسبت سایر بانکها مبلغ وام بیشتر است و این بانک برای وام خودرو سود ۱۸ درصد دریافت می‌کند. در صورت استفاده از حداکثر سقف و اقساط، مبلغ هر قسط به حدود ۵.۱۰۰.۰۰۰ تومان می‌رسد.

وام خودرو بانک سامان

یکی دیگر از بانک‌هایی که وامی دقیقا با عنوان وام خودرو اعطا می‌کند، بانک سامان است که مبلغ این وام ۱۰۰ میلیون تومان بوده و به افرادی که حساب سپرده کوتاه‌مدت به همراه سه تا ۶ ماه گردش حساب دارند، اعطا می‌شود. مهلت بازپرداخت وام خودرو بانک سامان، ۳۶ ماه بوده و سود آن ۱۸ درصد است.

وام خودرو بانک ملت

بانک ملت وام خودرو با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه اعطا می‌کند. برای دریافت این وام به دو ضامن نیاز دارید اما اگر مبلغ وام کمتر از ۵۰ میلیون باشد تنها یک ضامن کافی است.

وام خودرو بانک ملی

بانک ملی وام خرید خودرو تا سقف ۵۰ میلیون اعطا می‌کند که به نسبت سایر بانک‌ها مبلغ کمتری است و این بانک برای اعطای  وام خودرو وجود دو ضامن معتبر را شرط کرده است. سود این وام هم ۱۸ درصد و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است.

وام خودرو بانک رفاه

بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمیر بگیران با شرکت در طرح کرامت بانک رفاه می‌توانند وام خرید خودرو تا سقف ۱۰۰ میلیون دریافت کنند. سود این وام ۱۸ درصد و بازپرداخت آن ۴۸ ماهه است.

وام خودرو کدام بانک‌ها غیر فعال شده است؟

بانک تجارت پیشتر طرحی تحت عنوان طرح پیشرو بانک برای خرید خودرو داشت که وام ۱۴۰ میلیونی اعطا می‌کرد اما در حال حاضر این طرح فعال نیست. همچنین وام خرید خودرو بانک پارسیان تا سال ۱۴۰۰ با سقف ۳۰ میلیون تومان و با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شد که از سال گذشته پرداخت آن متوقف شده است

البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که شما برای خرید خودرو می‌توانید از تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها هم استفاده کرده و با دریافت وام‌های نقدی برای خرید خودرو اقدام کنید.

وام خودرو با سود ۴ درصد به چه کسانی اهدا می‌شود؟

اکثر بانک‌ها برای اعطای وام خودرو سود تقریباً ۱۸ درصدی اعطا می‌کنند و تنها وامی که با سود ۴ درصد اعطا می‌شود وام خرید خودرو توسط جانبازان است. در مورد این وام گفته شده که هر یک از مشمولین دریافت خودروی داخلی می توانند تا سقف دو میلیارد و پانصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵۰۰ر۲) ریال معادل ۲۵۰میلیون تومان  به صورت فردی و فارغ از قیمت خودرو دریافت کنند و  پرداخت باقی‌مانده بهای خودرو، مازاد بر تسهیلات پرداختی به عهده مشمول است. جانبازان بیست و پنج (۲۵%) تا چهل و نه درصد (%۴۹) که از نظر جسمی محدودیت حرکتی دارند، مشمولین دریافت این وام هستند.

شرایط دریافت وام خودرو

شرایط اعطای وام خودرو و مبلغ آن در هر کدام از این بانک‌ها متفاوت است. اصل و کپی کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه متقاضی، عکس سه در چهار، پیش فاکتور و اسناد خرید خودرو و گواهی اشتغال به کار و فیش حقوقی و کپی حقوق ضامن برخی از مدارک لازم برای دریافت وام خودرو است. همچنین عدم سابقه چک برگشتی و تسهیلات معوق از دیگر شروط عنوان شده است. ضمن آنکه متقاضی حتما باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد.

اما نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که خودروی انتخابی شما باید تولید داخل باشد، بنابراین شما با وام خرید خودرو نمی‌توانید اقدام به خرید خودروی خارجی کنید.

منبع: بانک اول
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • سیاوش
    0

    همین بانکهایی که وام خریدخودروبا۱۸درصدسودمیدهندباید به انواع سپرده هاهم ۱۸درصدسودبدهد.

  • مجتبی
    0

    با 50 میلیون وام کسی میتونه خودرو خارجی بخره ، آی کیو

  • فرحناز
    0

    خودشون رامسخره کردن فکر کردن مردم مسخره هستن با۱۸درصد سود سودی که بقول خودشون تواسلام حرام هست

  • اسی
    0

    پس کو ۴ درصد اصلا کدوم ۴ درصد برو خدا پدرتو بیامرز

  • لطفعلی محمدی افشارجیقی
    0

    خرید ماشین۰۷

  • حسن
    0

    بانک صادرات وام فرزند آوری بده وام خرید خودرو پیشکش😡

  • ناشناس
    0

    وام 4 درصد بود که اینا همشون دروغ میگن و دزدن خاک بر سر این مملکت یه حرف راست توش زده نمیشه

  • محمد پیروزمه.
    0

    با سلام ببخشید برای گرفتن وام حتما از طریق امتیاز سپرده انجام میشه یا بدون سپرده گذاری هم امکانش هست

  • ناشناس
    0

    ۸۸۷