بازیگر سریال آجوشی من و انگل درگذشت | لی سون کیون 48 ساله خودکشی کرد

«لی سون-کیون» بازیگر اهل کشور کره جنوبی که برای بازی در فیلم برنده اسکار «اَنگل» شناخته می‌شد، ظاهرا به دلیل خودکشی جان خود را از دست داد.

کدخبر : 10307
سایت سرگرمی روز :

لی سون-کیون بازیگر سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار لی سون-کیون می‌توان به بازیگری در فیلم R-Point، فیلم یک روز سخت اشاره کرد.

لی سون-کیون در سال 1383 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم لی سون-کیون در این سال، بازیگری در فیلم R-Point به کارگردانی Su-chang Kong محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی لی سون-کیون بازی در فیلم R-Point بوده است. لی سون-کیون سال 1383 فیلم R-Point نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Su-chang Kong همکاری داشته است. لی سون-کیون توانست با بازی در فیلم R-Point تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Woo-seong Kam، Byung-ho Son، Won-sang Park و Tae-kyung Oh بر تجارب او افزود.

لی سون-کیون علاوه‌بر فیلم R-Point، سال 1393 در فیلم یک روز سخت نیز بازی کرده است. لی سون-کیون این‌بار با Seong-hun Kim یعنی کارگردان فیلم یک روز سخت و هنرمندانی چون Jang In-sub، Man-sik Jeong، Jin-woong Jo و Dong-Young Kim همکاری داشت.

در بیوگرافی لی سون-کیون آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی لی سون-کیون و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار لی سون-کیون در منظوم سر بزنید. همه 2 اثر مهم لی سون-کیون در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار لی سون-کیون در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر لی سون-کیون در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی لی سون-کیون درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی لی سون-کیون بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم R-Point محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی لی سون-کیون کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم یک روز سخت محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی لی سون-کیون نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران لی سون-کیون کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی لی سون-کیون، آثار لی سون-کیون، جوایز لی سون-کیون، همکاران لی سون-کیون، گالری عکس لی سون-کیون، قد لی سون-کیون، وزن لی سون-کیون، رنگ چشم لی سون-کیون، وضعیت تأهل و همسر لی سون-کیون، فرزندان لی سون-کیون، حواشی لی سون-کیون و کودکی لی سون-کیون می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: