روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

روانشناسی شخصیت | مراقب زنان متولد این ماه ها باشید چون اونا خیلی حیله گر هستند

فکر میکنید شما توسط متولدین کدام ماه سال گول میخورید؟ اگر میگویید هیچ کدام، سخت در اشتباهید چرا که متولدین هر ماه کارشان را خیلی خوب بلدند.

کدخبر : 10394
سایت سرگرمی روز :

از تیتر این مطلب مشخص است که مثل تمام مطالب متولدین هر ماه و طالع بینی سرگرمی روز، تنها جنبه سرگرمی دارد و تنها چیزی که ما را مجاب کرده تا پاسخ درخواست برخی از شما کاربران عزیز در رابطه با اینکه شانس ازدواج متولدین هر ماه برای کدامیک از دختران، بیشتر است و خواستگار برای دختران متولد چه ماهی بیشتر می آید، سری بزنیم به منابع طالع بینی چینی و هندی. در ادامه این مطلب از سایت سرگرمی روز با میزان حیله گری و فریب متولدین هر ماه همراه ما باشید.

افراد حیله گر اغلب در خواندن احساسات، انگیزه ها و نقاط ضعف افراد عالی هستند و به آنها اجازه می دهند رویکرد خود را برای رسیدن به اهداف خود تنظیم کنند. آنها به قدری باهوش هستند که اگر به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کند، ممکن است مایل به خم شدن یا شکستن قوانین باشند.

حتما مشتاق شدید تا بدانید متولدین کدام ماه است که چنین توانایی هایی دارد، با ما در این بخش از روانشناسی شخصیت سرگرمی روز همراه شوید تا با حفظ جنبه سرگرمی مطالب، فکت هایی را در این مورد برایتان بگوییم.

آبان

متولدین آبان حیله گرترین علامت زودیاک در طالع بینی هستند که به طبیعت مرموز و مخفیانه خود شهرت دارند. از این رو، اغلب منجر به سوء تفاهم بین مردم می شوند. آنها همچنین در پنهان کردن اهداف و احساسات واقعی خود عالی هستند در نقطه مقابل می‌توانند به راحتی افکار و احساسات افراد را بخوانند. از آنجا که آبان ماهی ها برای رسیدن به اهداف خود تمام تلاش خود را می کنند، اغلب به تاکتیک های فریبکارانه متوسل می شوند.

خرداد

شما ممکن است خرداد ماهی ها را به دلیل دوگانگی شخصیتی آنها بشناسید که اغلب آنها را غیرقابل پیش بینی و حیله گر می کند. آنها به گونه ای حرفه ای ارتباط برقرار می کنند و می توانند به راحتی دیگران را متقاعد کنند تا آنچه را که می خواهند انجام دهند. بسیار باهوش هستند و می توانند در لحظه روی حیله ای که در سر دارند فکر کنند، و این امر باعث می شود دیگران نتوانند آنها را در یک دروغگو یا حیله گر تصور کنند.

اسفند

ماهی ها به دلیل هوش هیجانی و توانایی خواندن احساسات مردم شناخته می شوند. آنها بسیار شهودی هستند و به راحتی می توانند نشانه های ظریفی را که دیگران ممکن است از دست بدهند، دریافت کنند و همین دلیلی است که بتوانند به سادگی دیگران را فریب داده و گول بزنن.

مهر

مهر ماهی های جذاب و دیپلماتیک در ایجاد احساس اعتماد در افراد بسیار عالی هستند و به راحتی می توانند با کاریزمای خود افراد را جذب کنند. آنها در خواندن ذهن افراد بسیار باهوش هستند و می توانند به سرعت نیازها و خواسته های آنها را برآورده کنند. آنها همچنین در ایجاد تعادل بین دیدگاه‌های مختلف بسیار خوب عمل می‌کنند، که آنها را به مذاکره‌کنندگانی عالی تبدیل می‌کند و هر وقت نیاز را حس کنند، به راحتی دیگران را فریب داده و گول میزنند.

دی

دی ماهی ها با طبیعتی بلندپرواز متولد می شوند و میل به انجام هر کاری برای رسیدن به اهداف خود دارند. آنها بسیار استراتژیک هستند و می توانند برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کنند. متولدین دی نیز بسیار صبور هستند و می توانند منتظر لحظه مناسب برای ضربه زدن باشند. آنها در فریب دادن دیگران عالی هستند و اغلب از چاپلوسی یا ارعاب برای رسیدن به آنچه می خواهند استفاده می کنند

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • رامین
    0

    😂😂

  • منصور زاده ابهری
    1

    مهارت های فنی بهترین راه برای کسب درآمد و سود آور است حیف عمر که در دانشگاه تلف شود

  • ناشناس
    2

    درسته

  • ناشناس
    3

    عالی و دقیق بود

  • ناشناس
    1

    😍😍

  • N.N.A
    0

    درود:
    خسته نباشید.لطفا یک مقاله هم در مورد زنان بددهان و فحاش،زنانی که اصلا عابروی طرف مقابل که با او بحث و دعوا می‌کنند برایشان مهم نیست و از هر کلمه و واژه ی ناپسند و ناجور حتی دشنام و فحش های ناموسی و رکیک هم استفاده می‌کنند مقاله ای در صفحه خود بگذارید.با سپاس.
    بدرود.

  • ناشناس
    3

    همش درست بود

  • ناشناس
    1

    به نظر من نمیشه دقیق گفت چونکه من خودم سه نفر تیرماهی رو میشناسم که اخلاقشون کاملا باهم فرق داره. یکی بسیار ساده دل یکی بسیار بدجنس و اذیت کن و یکی موزی و بی سرو صدا . در مورد ماه آبان هم که گفته خیلی حیله گر هستن. هستن توی فامیل که آبان ماهی هستن ولی خیلی ساده لوح و بی آزار که حتی از اخلاقشون سواستفاده هم میشه بنده خدا ها. ولی خرداد ماهی ها هر چی دیدم همین بوده. ،،

  • صغرا جعفری
    2

    هیچ کدوم درست نبود
    من دخترم آبانی هست و نه حیله گر هست نه دروغ گو
    یک خیلی راستگو هست
    دو اینکه احساسلتش رو خوب و واضح و درست بیان می کنه

  • غریبه
    2

    مرداد ماهی ها را فراموش کردید
    در عمرم هیچ گروهی را مکارتر و حیله گرتر از متولدین مرداد ندیدم

    • ناشناس
      0

      گل گفتی مردادیاواقعاقابل درک نیستن

  • ناشناس
    1

    اینا فقط جنبه سرگرمی داره وگرنه هر انسانی متولد هر ماهی میتونه ساده و خوش قلب باشه میتونه حیله گر مکار باشه

  • ایمان
    0

    دختر آذر ماهی رو چرا نگفتین دهن منو سرویس کرد خیانت 😂