تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط یک نابغه با ضریب هوشی بالا با استدلال منطقی میتونه بگه پدر دختربچه کدوم از این مرداس

آزمون شناسایی پدر واقعی دختر: شما می توانید با کمک ازمون شناسایی پدر دختر دربخش سرگرمی گفتنی، مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. سوالات و معماهای تصویر از جمله آزمون هایی هستند که بیشتر میزان تیزبینی و نکته سنجی شما را مورد آزمایش قرار می دهند. در این ازمون ها یک نشانه کوچک می تواند به شما در رسیدن به پاسخ کمک کند. اما دیدن این نشانه ها در زمان محدود برای هر کسی امکان پذیر نیست.

کدخبر : 10537
سایت سرگرمی روز :

تست هوش پدر واقعی دختر

همانطور که اشاره شد شما می توانید بهترین مهارت های شناختی و منطقی خود را با تکمیل کردن آزمون شناسایی پدر دختر گفتنی در 5 ثانیه اثبات کنید. آیا می توانید در اولین تلاش ادعای پیروزی کنید؟

اگر به دنبال داشتن اوقاتی بسیار سرگرم کننده هستید، پس باید این تست هوش تصویری را حل کنید. آزمون شناسایی پدر دختر و ازمون های مشابه به شما کمک می کند استدلال منطقی و قیاسی خود را بهبود بخشید.

در تصویر آزمون شناسایی پدر واقعی دختر شما به دو مرد و یک دختر بچه روبرو هستید. هر کدام از مزدان مدعی است که این دختربچه، فرزند اوست. اما واقعا کدامیک راست می گوید؟ واقعاً پدر دختر کیست؟

حالت کارآگاهی خود را فعال کنید و تمام جزئیات تصویر را تجزیه و تحلیل کنید، زیرا تنها از این طریق می توانید پاسخ صحیح را بدهید. به یاد داشته باشید که شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

پاسخ تست هوش شناسایی پدر  واقعی دختر

.

.

.

.

.

اگر به این قسمت از متن آزمون شناسایی پدر دختر رسیدید و پاسخ را هنوز پیا نکردید، اشکالی ندارد. این آزمون یک تمرین ذهنی برای شماست که بتوانید به مرور زمان مهارت های شناختی خود را توسعه دهید و در عین به صورت روزانه مغز خود را ورزش و تمرین دهید. می توانید به بالا برگشته و به مدت 5 ثانیه دیگر به تصویر نگاه کنید.

  •     اگر به تصویر خوب دقت کنید، شما هیچ نشانه و وجه اشتراکی میان دختر و دو مرد پیدا نخواهید کرد. هیچ یک از این دو مرد پدر دختر نیستند، چرا که ما نتوانستیم در هر دو مرد، ویژگی های ظاهری شبیه دختر بچه پیدا کنیم.
منبع: گفتنی
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: