قیمت گوشت | قیمت روز گوشت

کاهش شوکه کننده قیمت گوشت در بازار امروز | قیمت روز گوشت 21 اسفندماه

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با اشاره به کاهش نرخ مصوب گوشت قرمز با واردات گوشت گرم افزود: قیمت هر شقه گوسفندی ۲۸۲ هزار تومان تعیین شده است.

کدخبر : 1057
سایت سرگرمی روز :

قیمت گوشت در بازار و میادین هر روزه شاهد نوسان قیمت میباشد. اخبار جدیدی مبنی بر کاهش قیمت گوشت به گوش میرسد ولی هنوز تغییری در قیمت گوشت ایجاد نشده است. ما در سایت سرگرمی روز بروزترین قیمت گوشت و اخبار مرتیط را برای شما قرار داده ایم. در ادامه جدیدترین قیمت گوشت را مشاهده میکنید.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار با اشاره به کاهش نرخ مصوب گوشت قرمز با واردات گوشت گرم افزود: قیمت هر شقه گوسفندی ۲۸۲ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار از کاهش نرخ مصوب گوشت قرمز با واردات گوشت گرم گوسفندی و گوساله تا چند روز آینده به کشور خبر داد.

خبرآنلاین نوشت: ایوب فصاحت در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به واردات گوشت گرم گوسفندی و گوساله گفت: تا چند روز آینده گوشت گرم گوسفندی و گوساله وارد کشور شده و برای عرضه به میادین میوه و تره‌بار تحویل داده می‌شود.

وی با اشاره به کاهش نرخ مصوب گوشت قرمز با واردات گوشت گرم افزود: قیمت هر شقه گوسفندی ۲۸۲ هزار تومان تعیین شده است.

گوشت گوساله وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۱۸۵ هزار تومان به میادین میوه و تره بار تحویل داده می‌شود که با قیمت حداکثر ۲۵۰ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

نرخ هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد حدود ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است. این قیمت ها درحالی اعلام می شود که قیمت گوشت در پروتیینی های سطح شهر با قیمت میادین تره بار بیش از 100 هزار تومان در هر کیلوگرم اختلاف دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: