تست شخصیت شناسی | تست خود شناسی

تست شخصیت شناسی | یکی از این مثلث ها برجسته ترین ویژگی فردی شما رو آشکار میکنه

تست شخصیت شناسی مثلث روش جالبی برای شناخت خصوصیات شخصی و چیزی که در زندگی ، روی آن متمرکز بوده و ارزش قائل اید، است.

کدخبر : 1061
سایت سرگرمی روز :

مثلث شماره ۱: شما برای دوستی ارزش قائل هستید.

اگر انتخاب شما اولین مثلث است، پس دوستی برایتان ارزش خاصی در زندگی دارد. بنابراین همیشه، آماده اید تا به دوستانتان کمک کنید و هر زمان به کمکتان نیاز داشتند در کنارشان باشید. شما هرگز به، آنها آسیب نمی زنید بلکه همیشه باعث می شوید روحیه بهتری بگیرند.

شما با انتخاب این مثلث یعنی آماده اید تا مشکلات دوستانتان را حل کنید بدون اینکه آنها را از بابت، ناتوانی ها و کمبودهایشان مورد سرزنش قرار دهید. دوستانتان به خاطر ذات مهربان و قوی که دارید، برایتان احترام قائل هستند.

تست شخصیت شناسی خصوصیات فردی

مثلث شماره ۲: شما جاه طلب هستید.

در تست شخصیت شناسی مثلث ، انتخاب مثلث دوم نشانه این است که نه تنها بسیار جاه طلب هستید، بلکه شجاعت آن را دارید تا به دنبال رسیدن به آرزوهایتان بروید.

ریسک کردن برای رسیدن به اهدافتان برایتان کاری طبیعی محسوب می شود. برای شما هیچگونه محدودیت، ممنوعیت و تجدید نظری وجود ندارد. با خودتان صادق بوده و از کسی که هستید راضی هستید و همین ویژگی موجب، جذب دیگران به سمت شما می شود.

مثلث شماره ۳: شما از خویشتن داری بالایی برخوردار هستید.

با انتخاب مثلث سوم در این تست شخصیت شناسی مثلث یعنی کسی هستید که می توانید احساسات، عواطف و رفتار خود را تحت کنترل خود داشته باشید و همین ویژگی به شما در رسیدن به اهداف تان کمک، می کند و علاوه براین به همین دلیل احترام دیگران را نیز برمی انگیزید.

شما علاوه بر اینکه خویشتن دار بوده و کنترل خوبی روی خود دارید، به گزارش پرشین وی بلکه ، می توانید فاصله مطمئن خود با دیگران را نیز حفظ کنید. شما تنها پس از آزمودن دیگران و جلب ، اعتمادتان به آنها، در دوستی پیش قدم می شوید. قبلا آسیب دیده اید و نمی خواهید دوباره همان تجربه ، برایتان تکرار شود و از نظر شما وقت صرف کردن برای افراد غیرقابل اعتماد کاری عبث و بی فایده است.

مثلث شماره ۴: شما به کمال گرایی گرایش دارید.

در تست شخصیت شناسی مثلث اگر جذب مثلث چهارم شده اید پس یعنی استانداردهای بسیار بالایی، برای خود وضع می کنید و همیشه به دنبال بی نقص بودن همه چیز هستید. چه مسائل کاری باشد ، و چه هرچیزی مربوط به زندگی و روابط، شما چیزهایی را می خواهید که از مشکلات به دور باشند.

شما به دلیل آنکه به دنبال موفقیت هستید، کمال گرایی را پیشه خود کرده اید و در تصمیم گیری هایتان، دقت می کنید. از آنجا که فردی به شدت مستقل و خودکفا هستید برای حل نیازهای خود به دنبال کمک، گرفتن از بقیه نیستید. بدون شک برخی از مردم فکر می کنند شما دچار وسواس فکری-عملی هستید.

مثلث شماره ۵:  شما برای شفافیت و صداقت ارزش قائل هستید.

طبق این تست شخصیت شناسی مثلث شما فردی دلسوز، شفاف و صادق هستید و همین خصلت ها را ، از دیگران نیز انتظار دارید. با داشتن چنین خصلت هایی شما به آسانی مسائل مربوط به کار، زندگی و روابط، را حل می کنید.

دوستان و اطرافیانتان به دلیل همین ویژگی ها به سمت شما جذب می شوند. آنها به شما اعتماد، کرده و از شما انگیزه می گیرند. حتی آشنایانی که ارتباط چندانی با شما ندارند نیز شما را به عنوان، یکی از افراد مثبت اندیش و خوش بین می شناسند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: