فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 22 اسفندماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1063
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

جمله تاکیدی:

من این بار را به الوهیت باطنم می سپرم و خود بی خیال پرسه می زنم.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

در چه نوع خانه ای می خواهی زندگی کنی؟ دوست داری میلیاردر شوی؟ طالب چه نوع شغلی هستی؟ موفقیت بیشتر می خواهی؟ به راستی چه می خواهی؟ هر آنچه ما انتخاب کنیم، می توانیم داشته باشیم. از نظر من مهم نیست به چه عظمتی باشد.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

زمانی که از مسائلی در زندگیتان شکایت می کنید روی فرکانس شکایت کردن قرار گرفته اید و نمی توانید چیزهایی را که می خواهید جذب کنید، فرکانس افکار خود را تغییر دهید و آن را روی فرکانس شادی وشکرگزاری قرار دهید، اولا باعث می شود حال وهوای خوبی پیدا کنید و ثانیا آنچه را که می خواهید می توانید جذب کنید .

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

زندگی تان در دستان تان است، فقط باید یاد بگیرید چگونه مهار افکارتان را به دست بگیرید. مشکلات ترس، شکست، و تردید همگی ناشی از حکم رانی ذهن بر شما است. ذهن بر شما غالب شده و شما را برده و قربانی افکار منفی مهار نشده خود کرده است. به همین سادگی! مهار ذهن و فکر خود را به دست بگیرید. هر روز، لحظه به لحظه، مراقب تک تک افکار خود باشید.

وقتی یک فکر منفی سر رسید، سرکوبش کنید و در عوض، به یک چیز مثبت بیندیشید، بدین ترتیب، اجازه نداده اید فکری منفی در شما ریشه بدواند. هرچه بیشتر و بیشتر به افکار مثبت بیندیشید، خیلی زود، افکار مثبت خود به خود ذهن تان را تسخیر می کنند.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر می خواهید بابت کاری که می کنید، تحسین جذب کنید، پس، در زندگی به تحسین و تمجید دیگران بپردازید.

اگر عیب دیگری را بگیرید، خود باعث شده اید که دیگران عیب شما را بگیرند. اگر درباره دیگری قضاوت کنید، خود باعث شده اید که درباره تان قضاوت کنند. و اگر دیگران را تحسین کنید، باعث تحسین خود شده اید. نخست باید آن خصلت را در خود بروز دهید، پیش از آن که بتوانید آن را از دنیای بیرون جذب کنید

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

انسان آگاه از قانون معنویت، از ظاهر امور آزرده نمی شود. و زمانی که «همچنان در اسارت است» شادی می کند. یعنی از رویای خود چشم بر نمی دارد، و شکر به جای می آورد که به مراد خود رسیده است، و حاجت خود را پیشاپیش ستانده است.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

هر کار و هر توفیق بزرگ، با چشم بر نداشتن از آن تصویر، به وقوع می پیوندد. و معمولا درست پیش از کامیابی عظیم، دلسردی و شکست ظاهری از راه می رسد.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

تو می توانی قانون جذب را در همه جا ببینی. تو همه چیز را به سوی خودت جذب می کنی: افراد، موقعیت ها، سلامتی، پول، بدهکاری، لذت، اتومبیلی را که می رانی، جامعه ای را که در آن زندگی می کنی. تو همه و همه را عین مغناطیس به سوی خود می کشانی. هرآنچه را درباره اش فکر کنی، نزد خود می آوری. کل حیات تو تجلی افکار موجود در سرت است.

لیزا نیکولز

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

دنیای بیرون و تک تک رویدادهای روزانه شما، نشان دهنده فرکانس درونی شما هستند. فرکانس درونی شما از طریق افراد، موقعیت ها و رخدادهایی که هر لحظه وارد زندگی تان می شوند، به هیئتی مادی درآمده و با شما حرف می زند.

زندگی هرآنچه را در درون دارید، آینه وار به خودتان باز می گرداند.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

عیسی مسیح گفت: «داوری مکنید تا بر شما داوری نشود. حکم مکنید تا بر شما حکم نشود.»

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

جمله تاکیدی :

تن من تن نور است... زیبا، بی نقص، و خستگی ناپذیر.

فال قانون جذب ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

اگر کسی پول را حقیر بشمارد هرگز نمی تواند آن را به سوی خود جذب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: