وام کارگشایی برای مددجویان کمیته امداد | شرایط دریافت وام فوری کارگشایی برای مددجویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه در حال حاضر ۸۰۰ نفر پشت نوبت وام کارگشایی هستند، اظهار کرد: در ۹ماهه سال جاری ۵۱۴۵ فقره وام اشتغال، کارگشایی و فرهنگی با اعتبار ۹۰میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

وام فوری

وام فوری : مهرافروز، ۱۳ دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: در استان بیش از ۸۸هزار خانوار با جمعیت ۱۶۹هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۵۰هزار زن ، سرپرست خانوار هستند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کمک های کمیته امداد در بخش تامین معیشت است، تصریح کرد: در ۹ماهه سال جاری ۷۸۰ میلیارد تومان کمک معیشت در اختیار خانواده ها قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کمک های معیشتی بصورت موردی و تهیه لوازم خانگی است، اظهار کرد: در ۹ماهه سال جاری برای ۳۳هزار خانواده کمک موردی با اعتباری به مبلغ ۴۰میلیارد تومان پرداخت شد.

مهرافروز خاطر نشان کرد: برای ۳۵هزار نفر فرانشیز درمان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان پرداخت شد و برای بیش از ۳هزار نفر بیمار صعب العلاج مبلغی با اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون تومان کمک درمان پرداخت شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی یاد آور شد: در سال جاری در بخش ازدواج ۱۲۰۶ سری جهیزیه با اعتبار ۳۵میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان دربحث اجاره به افراد تحت پوشش کمک شده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت برای ۱۶۰۰نفر مبلغی با اعتبار ۶۳میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۷هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد مستاجر هستند، ادامه داد: در حال حاضر ۸۸۳ مسکن در استان برای مددجویان کمیته امداد در حال احداث است.

مهر افروز افزود: در سال جاری ۱۰میلیارد تومان صدقه از ۱۳۰هزار صندوق مشترک که بین خانواده ها توزیع شده جمع آوری شده است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید