فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

امروز آغاز بزرگترین فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی | شرایط ویژه و فوق العاده فروش فوری ایران خودرو + جزئیات

بر این اساس ثبت‌نام محصول ون وانا از دوشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح و ثبت‌نام محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح، به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت.

کدخبر : 1085
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

گروه خودروسازی ایران خودرو دیزل به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیش فروش دو محصول ون وانا و پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک را در این هفته آغاز خواهد کرد.

بر این اساس ثبت‌نام محصول ون وانا از دوشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح و ثبت‌نام محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح، به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت

دور دوم فروش محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک به عنوان پرقدرت‌ترین پیکاپ بازار ایران با تحویل اولین سری این محصول به مشتریان هم زمان شده است که این مراسم تحویل رسمی، شنبه بیستم اسفندماه انجام شد.

پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک دارای پیشرانه‌ای با فناوری بورگوارد، مجهز به توربو شارژر است که می‌تواند ۲۴۰ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که این مشخصات باعث شده تا این محصول ایران خودرو دیزل به عنوان قدرتمندترین پیکاپ دو کابین بنزینی در بازار ایران شناخته شود.

این خودرو علاوه بر مجهز بودن به سیستم‌های ایمنی رفاهی و هوشمند پیشرفته، مجهز به گیربکس معروف ZF اتوماتیک هشت دنده است و با طراحی داخلی بسیار زیبای خود مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. قابلیت دو دیفرانسیل ۴WD و زنجیر موتور از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول است.

به نقل از تسنیم، امید قالیباف با اعلام این خبر افزود: پس از اعلام لیست، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir نسبت به رتبه و زمان تخصیص خودرو خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: قرعه کشی از ثبت‌نام کنندگان خودرو‌های وارداتی پس از استعلام شرایط عمومی (نداشتن پلاک انتظامی فعال، دارا بودن سن ۱۸ سال و گواهینامه معتبر، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته و...) و شرط ویژه این طرح یعنی ذخیره ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی به‌نام شخص متقاضی، صرفاً جهت تعیین نوبت تخصیص خودرو انجام می‌شود.

قالیباف گفت: پس از انتشار لیست نوبت خودرو‌های وارداتی، مرحله دوم انتشار آگهی عرضه خودرو‌های وارداتی و اقدام به خرید توسط متقاضیان حائز شرایط طبق نوبت و مرحله سوم تحویل خودرو‌های وارداتی به خریداران به نوبت تعیین شده، انجام خواهد شد.

براساس این گزارش؛ در مدت ثبت‌نام این طرح (از ششم اسفند ماه تا پایان ۱۳ اسفند ماه)، حدود ۱۲۰ هزار نفر برای خودرو‌های خارجی وارداتی ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: تسنیم

­سخنگوی وزارت صمت گفت نصف خودروهای عرضه شده در طرح فروش یکپارچه، به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص دارد و سهمیه ای برای خودروهای فرسوده در این طرح در نظر گرفته نشده است.

امید قالیباف افزود: طبق قانون، وزارت صمت ۵۰ درصد از خودروهای عرضه شده در طرح فروش یکپارچه را به مادران مشمول و ۵۰ درصد را به متقاضیان عادی اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان در این طرح به دو صورت (مادران مشمول و افراد عادی) می‌توانند ثبت نام کنند، افزود: در این طرح، نوبت دهی هم به دو شکل است یعنی گروه مادرانی که مشمول طرح جوانی جمعیت هستند جدا نوبت دهی می‌شوند و متقاضیان عادی هم جداگانه نوبت دهی خواهند شد.

قالیباف بیان کرد: به طور مثال، اگر ایران خودرو در فروردین سال آینده ۶۰ هزار دستگاه تولید کند, ۳۰ هزار دستگاه در قالب طرح جوانی جمعیت برای مادران مشمول، نوبت دهی می‌شود بنابراین مادران مشمول، سریعتر به خودرو دست پیدا می کنند و ۳۰ هزار خودروی دیگر هم برای افراد عادی نوبت دهی خواهد شد به این ترتیب طرح جوانی جمعیت کاملا در عرضه‌های طرح یکپارچه خودرو رعایت می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت اضافه کرد: طبق قانون، خودروهای فرسوده در طرح یکپارچه عرضه خودرو سهمیه‌ای ندارند بنابراین در این طرح، برای جایگزینی خودروی فرسوده، سهمیه‌ای وجود ندارد.

 در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی ایجاد نگرانی ایجاد شده میان متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، با توجه به هم‌زمانی ثبت‌نام با تعطیلات ایام مبارک نیمه شعبان، این شرکت در تلاش است در صورت همکاری بانک‌های عامل افتتاح حساب وکالتی، طی امروز جمعه نیز تاییدیه افتتاح و تکمیل موجودی حساب‌های وکالتی را از سوی بانک‌های عامل دریافت کند تا شرایط ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی محصولات این شرکت در زمان کوتاه‌تری فراهم شود.

در این اطلاعیه تاکید شده، با توجه به ثبت‌نام نزدیک به یک میلیون نفر از زمان آغاز طرح در روز چهارشنبه، هیچ‌گونه مشکلی در سایت فروش وجود نداشته و افراد دارای حساب وکالتی با موجودی مورد نظر طبق بخش‌نامه، در حال ثبت‌نام اولیه در طرح فروش فوق‌العاده هستند.

این اطلاعیه ضمن دادن اطمینان خاطر به تمام مشتریان بابت ایجاد شرایط ثبت‌نام تا موعد تعیین شده می‌افزاید، در صورت نیاز نسبت به تمدید زمان ثبت‌نام نیز اقدام خواهد شد، لذا متقاضیان عجله‌ و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

در اطلاعیه ایران‌خودرو تصریح شده است، تقدم و تاخر در ثبت‌نام تاثیری در شانس برنده شدن ندارد.

گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را به اجرا می‌گذارد.

بخش نامه فروش فوق العاده ایران خودرو تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، خودرو‌های فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود.

دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس ایران خودرو بانک‌های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. متقاضیان طرح فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند. 

موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری ۱۳۰ میلیون تومان و برای خانواده هایما ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. 

اطلاعات تکمیلی و بخش نامه فروش محصولات به زودی منتشر خواهد شد.

بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌های جداگانه از پذیرش ۴ خودرو جدید متعلق به ۴ شرکت در این بورس خبر داد.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران اعلام کرد: پذیرش این خودرو‌ها در بازار اصلی پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و پنجاه و سومین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ ۱۴ اسفند تصویب شد.

به این ترتیب خودرو سواری تیارا متعلق به شرکت مکث موتور راهی بورس کالا می‌شود.

همچنین شرکت رخش خودرو دیزل کامیون کشنده KAMAZ را در بورس کالا پذیرش کرده است.

علاوه بر این شرکت ایران خودرو دیزل موفق به پذیرش کامیون کشنده فوتون و شرکت دیما دیزل موفق به پذیرش کامیون کشنده دیما در بازار اصلی بورس کالا شده اند./باشگاه خبرنگاران

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: