فال روز | فال روزانه

فال روزانه 22 دیماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

فال و طالع بینی فردای خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 10993
سایت سرگرمی روز :

فال روزانه فردا (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این مقاله مشاهده کنید:

 

فال 22 دی متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... امروز سعی کند کار و شغل را کنار بگذارید و به ورزش و خانواده برسید. اگر امروز کسی از شما خواست تا در موضوع خاصی مداخله کنید، سعی کنید وارد آن نشوید زیرا ممکن است نتایج بسیار بدی برای شما داشته باشد. اگر کسی را دوست دارید، خجالت را کنار بگذارید و راه دلتان را بروید. شک نکنید دل او هم با شماست پس این شانس بزرگ را از دست ندهید.

فال 22 دی متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... مبارزه کردن با احساسات نتیجه‌ای در پی ندارد و بهتر است به جای آن احساسات خود را بپذیرید. تظاهر کردن یا پنهان کردن احساسات تنها باعث می‌شوند، انرژی روانی شما هدر رفته و در خیلی از مواقع نهایتا احساس شما فاش خواهد شد، پس بهتر است تلاش کنید خودتان باشید. امروز اگر در شرایطی قرار گرفتید که باید قضاوت کنید، تمام سعی خود را بکنید تا عادل بوده و بی جهت طرف کسی را نگیرید.

فال 22 دی متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... از آنجا که شما فردی کنجکاو هستید که از کشف و اکتشاف لذت می برد و مدام ایده های نو به ذهن تان می‌رسد، به زودی فرصتی برایتان فراهم می‌شود که پله های موفقیت را طی خواهید کرد. اگر می‌خواهید کمی به زندگی خود هیجان دهید، شریک زندگی تان را با یک بلیط کنسرت غافلگیر کنید. امروز تا می‌توانید به ظاهر خود اهمیت دهید زیرا ارتباطات و روحیه اجتماعی شما در این هفته به اوج خود می‌رسد بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. زمان خود را بیرون از منزل بگذرانید و توانایی هایتان را به دیگران نیز نشان دهید. خوشبختی در چند قدمی شما است.

فال 22 دی متولدین تیر

تیرماهی عزیز... امروز مشخصا چالش بزرگی پیش رو دارید و نظراتی که دیگران در مورد حساسیت بیش از حد و رفتار تند شما دارند خیلی هم بی اساس نیستند. نگران این مسئله نباشید، آنها به زودی شما را خواهند بخشید؛ اما باید سعی کنید رفتار خودتان را کنترل کنید. این وضعیت از ترس ها و نگرانی های دیگری که شما در حال حاضر دارید ریشه می‌گیرد و با برطرف شدن دیگر دغدغه های ذهنیتان روبراه خواهد شد. همچنین می‌توانید به فعالیت های اجتماعی که فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیارتان می گذارند بپردازید. این کار به شما انرژی لازم را برای فردایی بهتر و موفقیت بیشتر خواهد بخشید و می‌تواند زمینه ساز فرصت‌های جدیدی برای شما باشد.

فال 22 دی متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... امروز اختلاف عقیده هایی جزئی می‌توانند تبدیل به دعواهایی بزرگ شده و باعث شوند حتی در دوستانه ترین شرایط نیز نتوانید به راحتی با دیگران همکاری کنید. اما ادامه دادن روش های قبلیتان می‌تواند نتیجه بخش باشد؛ تغییر دادن نظرات و کارهایتان در میانه راه هیچ نتیجه‌ای برای شما نخواهد داشت و حتی می‌تواند باعث شود جهت اشتباهی را در پیش بگیرید. اگر مشکلاتتان را به صورت حساب شده و یکی یکی حل کنید احتمال موفقیتتان خیلی بیشتر از این است که یک بحران کوچک را به یک جر و بحث بی پایان بدل کنید. قبل از داشتن اطلاعات کافی نظریه پردازی نکنید، این کار باعث خواهد شد حقیقت را تغییر دهید تا به آن چیزی که نظر خودتان است نزدیک شود.

فال 22 دی متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... عجله را کنار بگذارید و کمی آرام بگیرید. امروز روزی است که باید به صندلی خود تکیه دهید و تنها نگاه کنید. ذهن شما دچار تردید شده است، دو راهی های زیادی مقابل تان وجود دارد که قادر به تصمیم گیری نیستید. به نشانه‌های اطرافتان توجه کنید و از آنها کمک بگیرید. از بحث در مورد موضوعات بی‌اهمیت و غیبت کردن درباره دیگران خودداری کنید. گرمای عشق در هوا پراکنده شده است، بنابراین در هر نوع ارتباطی که با دیگران دارید، به خصوص ارتباط عاشقانه، موفق خواهید بود. اگر به فرد خاصی علاقه دارید، ارتباط خود را با او بیشتر و عمیق‌تر کنید. اگر امروز قدم اول را برندارید، پشیمان خواهید شد.

فال 22 دی متولدین مهر

مهرماهی عزیز... بالاخره دارید به موضوعی که برای مدتی طولانی ذهن شما را به خود مشغول کرده و در مورد آن به تحقیق و بررسی پرداخته بودید پی می برید و می‌توانید نهایتان آن را در جهت رسیدن به اهداف خود به کار بگیرید. ذهن شما کاملا باز و آزاد است و تمرکز بالایی دارید و خیلی منطقی و موثر فکر می‌کنید، تمام این چیزها دست به دست هم داده و باعث می شوند هر کاری را که امروز آغاز کنید با موفقیت همراه باشد. اجازه ندهید تردیدهای گاه و بیگاهتان مانع پیشرفت شما بشوند. امروز همه چیز خیلی ساده و راحت پیش خواهد رفت، به شرط آن که اجازه ندهید حساب و کتاب‌های منطقی و واقعیات های ناخوشایند مزاحم لذت بردن شما از روز تعطیلتان بشوند.

فال 22 دی متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... امروز تند حرف زدن می‌تواند تبدیل به بحث و اختلاف نظر شود، به ویژه اگر با شخص جاه طلبی روبرو باشید که دارد جلوی پیشرفت شما را می‌گیرد. در هر صورت وقتی با کسی روبرو هستید که می‌خواهد به شما مسلط شود و زور بگوید باید سر حرف خودتان بمانید و از موضعتان کوتاه نیایید. شجاعت خیلی هیجان انگیزتر از ترس است و در دراز مدت راحت تر نیز هست. حال امروزتان خیلی خوب است، اما شایداین طور به نظر بیاید که همکارانتان در محل کار می خواهند با کارهایشان این انرژی مثبت شما را از بین ببرند. اجازه ندهید چنین اتفاقی بیفتد و به جای این که منفعل باشید سعی کنید اثر گذار بوده و شما آنها را تحت تأثیر قرار دهید.

فال 22 دی متولدین آذر

آذرماهی عزیز... شاید در ذهن‌تان برای یک مسافرت رویایی برنامه ریزی کنید، اما در حال حاضر دورترین جایی که می‌توانید بروید یک پیک نیک آخر هفته ای در اطراف شهر است. از این که به یک پیشنهاد کاری که به نظر خوب می‌آید جواب منفی بدهید نترسید، هر چقدر بیشتر ذهن‌تان را روی کاری که در حال حاضر دارید انجام می‌دهید متمرکز کنید شانس موفقیتتان بیشتر است. حواس خودتان را با چیزهایی که از نتیجه آنها زیاد هم مطمئن نیستید پرت نکنید. خاطرات عشقی قدیمی به سراغ شما آمده اند و ذهن‌تان را به خود مشغول کرده‌اند، شاید وقت آن رسیده که پرونده این عشق نافرجام را برای همیشه ببندید.

فال 22 دی متولدین دی

دی ماهی عزیز... چیزی که مدت‌هاست به آن فکر می‌کنید را در روزهای اخیر بدست خواهید آورد. پس در این روزهای آخر دست از تلاش برندارید و برای بدست آوردن آن بجنگید. با وجود این که شما همین حالا هم در تلاش هستید که کارهایتان را اولویت بندی کنید، باید در نظر داشته باشید که در شرایط فعلی باید اهداف حرفه ای برای شما پیش از هر چیز دیگری قرار بگیرند. به زودی ارتقا شغلی یا افزایش حقوقی را دریافت خواهید کرد ولی این آن چیزی نبود که شما فکر می‌کردید. نا شکری نکنید و از همین پیشرفت‌های کوچک لذت ببرید.

فال 22 دی متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... همواره به دنبال یک زندگی منظم و بی دردسر هستید. شاید در ایجاد تعادل بین خانواده و کار به مشکل بر بخورید و این مسئله باعث رنجش شما گردد. ممکن است به دلایل کاری اطرافیانتان را نادیده گرفته باشید و آن‌ها از دستتان دلخور شده باشند. سعی کنید با آن‌ها حرف زده و ناراحتی را از دلشان در بیاورید. اگر بین شما و عشق‌تان بحثی پیش آمده است بهتر است از در مهربانی وارد شوید و دست از دعوا کردن بردارید. این هفته بچه ها را به خانه مادرتان ببرید و همراه با عشق‌تان کمی خلوت کنید و به رابطه عاطفیتان رسیدگی کنید.

فال 22 دی متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... امروز شما می‌خواهید که خودتان کنترل زندگیتان را در دست گرفته و برایش تصمیم گیری کنید ولی چالش‌هایی که در خانه و خانواده تان به وجود می‌آیند توانایی و صلاحیت شما برای این کار را زیر سوال خواهند برد. اگر اجازه دهید ذره‌ای از غرورتان بر عملکردتان تاثیر گذارد شانس نشان دادن توانمدی‌های خود را به دیگران از دست داده‌اید. اگر تکبر را کنار بگذارید می‌توانید بدون تسلیم شدن در مورد چیزهایی که از اهمیت برخوردار هستند در به دست گرفتن قدرت شریک باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: