قیمت مرغ | قیمت روز مرغ

قیمت مرغ سقوط کرد | قیمت روز مرغ 22 اسفندماه 1401

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی 2 کیلویی با قیمت 247 هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود و این گوشت‌ها تازه هستند.

کدخبر : 1112
سایت سرگرمی روز :

قیمت مرغ در میادین و بازار های آزاد تفاوت قیمت چشمگیری دارد.  قیمت مرغ در سال های اخیر دچار نوسان های زیادی بوده است و افزایش زیادی را تجربه کرده است. ما در سایت سرگرمی روز بروزترین قیمت مرغ و اخبار مربوط به کاهش و افزایش قیمت مرغ را برای شما قرار میدهیم . در ادامه به جدیدترین اخبار از قیمت مرغ پرداخته ایم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی 2 کیلویی با قیمت 247 هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود و این گوشت‌ها تازه هستند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اظهار کرد: گوشت 500 هزار تومانی مورد تایید نیست و کالای لاکچری محسوب می‌شود.

وی افزود: طی هفته‌های گذشته میانگین تولید و کشتار دام سبک روزانه حدود 7300 راس دام بوده که به روزانه 11 هزار رأس دام رسیده‌ایم.

قیمت گوشت به زیر ۳۰۰ هزار تومان می رسد

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: قیمت لاشه دام سبک حدود 375 هزار تومان بود که در حال حاضر بین 330 تا 335 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: ملاک ما عمده‌فروشی میدان بهمن است که کالا از آنجا به بازار عرضه می‌شود.

امرالهی تصریح کرد: گوشت گوسفند در میدان بهمن تهران 335 تا 345 هزار تومان است که در قصابی 8 درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

وی افزود: کشتار گوساله به 1120 راس رسیده است و قیمت لاشه آن به 205 هزار تومان کاهش یافته است و گوشت چرخ کرده با قیمت 175 هزار تومان عرضه می‌شود، همچنین گوشت مخلوط گوساله 192 هزار تومان و گوشت ران بسته‌بندی با قیمت 220 هزار تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: گوشت گوسفندی 2 کیلویی با قیمت 247 هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود و این گوشت‌ها تازه هستند.

امرالهی عنوان کرد: حدود 700 هزار راس دام سبک و 72 هزار راس دام سنگین در تهران توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور تا آذر ماه خرید حمایتی شده است و در حال حاضر در قالب گوشت منجمد و با قیمت حدود 150 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: این دام‌ها در زمان خشکسالی از دامدارانی که توان نگهداری از دام را نداشتند خرید حمایتی شده و در حال حاضر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی با بیان این که وزارت جهاد کشاورزی تنظیم بازار گوشت و میوه را به بخش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها واگذار کرده است، گفت: پیش از این دولت از 4 ماه مانده به عید به خرید میوه ورود می‌کرد اما امسال با همکاری بخش خصوصی میوه شب عید تهیه و توزیع خواهد شد که این امر از ضرر و زیان دولت جلوگیری کرده است.

وی در رابطه با قیمت مرغ افزود: قیمت مرغ در حال حاضر 63 هزار تومان است و در ورودی میدان بهمن در حال حاضر با قیمت 58 تا 59 هزار تومان خرید و فروش می‌شود و بیش از قیمت 63 هزار تومان تخلف محسوب می‌شود.

تنظیم بازار میوه شب عید توسط بخش خصوصی

معاون فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نیز در این برنامه در رابطه با ورود این سازمان به خرید میوه شب عید گفت: تعاون روستایی امسال به خرید میوه شب عید ورود نخواهد کرد.

مرتضی معتمد افزود: امسال تنظیم بازار از طریق بخش خصوصی انجام می‌شود و دولت تنها ناظر بر امور خواهد بود.

وی تصریح کرد: میوه با کیفیت مطابق با استانداردهای تنظیم بازار و با قیمت مصوب به بازار عرضه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ما که با گوشت و مرغ خدا حافظی کردیم جهنم همین نون و ماست می خوریم با حقوق ۲۰۰ هزار در ماه کمیته چی بخریم 😔😭🙏