تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بگو شست دستتات چه جوری روی هم میفته تا بگم چقدر عاقلانه فکر میکنی

تست شخصیت شناسی: روشی که شست خود را روی هم می گذارید ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند.

کدخبر : 11131
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی: تا به حال فکر کرده اید که انگشت شست شما در مورد شما چه می گوید؟ دستان خود را به هم قلاب کنید - کدام انگشت شست در بالا قرار دارد؟ به گفته متخصصان رفتار، این حرکت ساده، نگاهی اجمالی به ویژگی های شخصیتی پنهان شما می دهد.

 تا به حال به این فکر کرده اید که نحوه قلاب کردن دستانتان چه چیزی را در مورد شخصیت شما نشان می دهد؟ یک تست انگشت شست محبوب، بر اساس اینکه آیا انگشت شست چپ یا راست خود را در بالا قرار می دهید، می تواند بینش هایی را در مورد ویژگی های پنهان شما ارائه دهد. اما آیا حقیقت دارد؟

این کاوش سبک دل به معانی بالقوه پشت ترجیحات تقاطع انگشت شست می پردازد. ما بررسی خواهیم کرد که آیا شما تمایل دارید که یک حلال منطقی مشکل با ذهنی عملی باشید یا فردی بصری و خلاق که توسط احساسات هدایت می شود. آیا اعتماد به نفس و هوش دارید یا به خاطر همدلی و درک خود معروف هستید؟

این تست شخصیتی جذاب با عبور از شست را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند ویژگی های شخصیتی خود را بر اساس انگشت شست خود کشف کنند.

شماره 1 در مورد ویژگی های شخصیتی برتر

اگر هنگامی که دستان خود را به هم می بندید، شست راست شما بالای انگشت شست چپ شما قرار دارد، احتمالاً در گروه هم سطح هستید. منطق ابرقدرت شماست و شما مانند یک شطرنج باز باتجربه تصمیم می گیرید – با سنجش حقایق و کشف بهترین حرکت. اما صبر کنید، باهوش بودن به این معنی نیست که شما سرد هستید! شما بیشتر سرد هستید تا تکانشی، وقت خود را صرف کرده و قبل از اینکه وارد شوید همه زوایای آن را در نظر بگیرید.

دوستان و خانواده روحیه آرام و صبور شما را دوست دارند. شما سنگی هستید که آنها همیشه می توانند به آن تکیه کنند، کسی که همیشه آنجاست تا به شما کمک کند، مشکلی را حل کند یا فقط گوش شنوایی ارائه دهد. و هی، شما همه مغز نیستید و سرگرم کننده نیستید! شوخی‌های تیز و تیز شما می‌تواند حتی کسل‌کننده‌ترین روزها را هم روشن کند.

بعلاوه، شما یک روح کنجکاو هستید که همیشه به دنبال چیزهای جدید برای یادگیری و کشف هستید. شما دانش را مانند یک اسفنج جذب می کنید و ذهن شما گنجینه ای از حقایق و ایده های جالب است. این شما را به یک مکالمه‌گر عالی تبدیل می‌کند، کسی که می‌تواند درباره همه چیز و همه چیز صحبت کند (و آن را سرگرم‌کننده کند!). در روابط، با شریکی که می تواند با سرعت های ذهنی شما هماهنگ باشد، به خوبی عمل می کنید، کسی که می تواند مغز شما را به چالش بکشد و کنجکاوی شما را برانگیزد.

شما یک دارایی ارزشمند برای هر تیمی هستید و طبیعت آرام و قابل اعتماد شما از شما یک دوست راک استار می سازد. فقط به یاد داشته باشید، حتی باهوش ترین ذهن ها هم نیاز به کمی بازی دارند. فراموش نکنید که اجازه دهید جرقه درونی شما بدرخشد و شریکی پیدا کنید که بتواند هم از مغز و هم از قلب شما قدردانی کند.

شماره 2

اگر وقتی دست هایتان را به هم می بندید، انگشت شست چپ بالای انگشت شست راست باشد، قلب خود را روی آستین می پوشانید، چیزها را عمیقاً حس می کنید و ارتعاشاتی مانند رادار انسان را حس می کنید. مردم فقط به سمت شما جذب می شوند - شما مانند یک هوای تازه هستید که باعث می شود بلافاصله احساس راحتی و درک کنند.

شما استاد توجه به چیزهای کوچک، ناگفته ها، تغییرات ظریف در انرژی اتاق هستید. مثل این است که شما یک ابرقدرت برای برداشتن چیزهایی که دیگران از دست می دهند دارید. این شما را به یک ناظر طبیعی تبدیل می کند که همیشه از اطراف خود و افراد موجود در آن آگاه است. شما فرصتی را برای ارتباط یا کمک کردن از دست نخواهید داد.

مطمئنا، شما ممکن است جبهه سختی را در مقابل دنیا قرار دهید، اما در هسته خود، شما یک نرم‌افزار هستید! دلسوز و شهود، شما فردی هستید که عزیزانتان برای شنیدن و در آغوش گرفتن گرم به او مراجعه می کنند. شما در درک احساسات آنها و برآوردن نیازهای آنها مهارت دارید و شما را به گنجی در هر رابطه تبدیل می کند.

به طور خلاصه، شما یک شخصیت مغناطیسی هستید! مهربان، دلسوز و همیشه آماده کمک کردن، شما با اصالت و همدلی خود مردم را به سمت خود جذب می کنید. فقط به یاد داشته باشید، حتی ابرقهرمانان احساسی نیز برای شارژ مجدد به زمان استراحت نیاز دارند. مواظب خودت باش، روحیه منحصربفردت را جشن بگیر و به تابش آن مهربانی عفونی ادامه بده!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: