دیگه پول به بوتاکس و تزریق فیلر نده | داشتن لب های برجسته طبیعی در خانه بدون نیاز به تزریق

بوتاکس طبیعی لب در خانه با وجود بسیار کم ، ماندگاری ندارد و شما می توانید از این روش فقط برای رفتن به یک مهمانی استفاده کنید. با این حال این روش کم هزینه طرفداران زیادی دارد. شما هم امتحان کنید و از داشتن لب های برجسته حتی موقت لذت ببرید.

کدخبر : 11638
سایت سرگرمی روز :

برجسته کردن لب به روش طبیعی ، مسلماً در افراد، لب‌ها جذاب‌ترین بخش صورت محسوب می‌شود. در نگاه اول لب‌ها می‌توانند افراد را به‌صورت عمیق و سریع تحت تأثیر قرار دهند، به‌طورکلی لب‌ها در افزایش زیبایی افراد نقش کلیدی ایفا می‌کنند. با گذشت زمان، به‌طور طبیعی حجم لب‌ها و بافت‌های اطراف آن کاهش می‌یابد. این کاهش حجم در اثر کاهش حجم چربی و بافت‌ها ایجاد می‌شود که در پی آن ظاهر لب‌ها خشک، چروک‌خورده و چرخیده به سمت داخل به نظر می‌رسد. حجمی که به ‌مرورزمان ازدست‌رفته و باعث ایجاد عدم تناسب در چهره گردیده است، می‌تواند بازسازی شود.

برجسته کردن لب می‌تواند به شما کمک کند تا فرم لب مورد نظر خود را برای مدت طولانی‌تری، داشته باشید.

ترفندهای بوتاکس طبیعی لب در خانه

لب‌هایتان را لایه‌برداری کنید

همان‌طوری که برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست، از اسکراب صورت استفاده می‌شود، برای لب‌ها نیز همین‌طور است! بنابراین اگر می‌خواهید لب‌هایی حجیم و بزرگتر داشته باشید با لایه‌برداری لب شروع کنید.

می‌توانید از یکی از اسکراب­های صورتتان استفاده کنید یا معجونی از روغن زیتون و شکر قهوه‌ای تهیه‌کرده و لب‌هایتان را به مدت ۱ تا ۲ دقیقه با آن ماساژ دهید تا پوسته‌های خشک روی لب‌ها از بین رفته و لب‌هایتان نرم و لطیف شود.

لب‌هایتان را آبرسانی کنید

لب‌هایی که به‌خوبی آبرسانی شده باشد به‌طور طبیعی حجیم و بزرگتر به نظر می‌رسد. هر زمانی از روز روی لب‌هایتان احساس خشکی کردید از بالم لب‌ های مغذی استفاده کنید. جدا از این نوشیدن آب به‌اندازه کافی، برای هیدراته نگه‌داشتن بدن فراموش نشود. زمانی که بدن کم آب باشد لب‌ها خشک می‌شوند.

خط لب بکشید برای برجسته کردن لب در خانه

برای اینکه لب‌هایتان بزرگتر دیده شوند باید کمی بالاتر از خط طبیعی لب خود، خط لب بکشید. برای شروع یک کانسیلر بردارید و روی لب‌هایتان بمالید. سپس یک خط لب خارج از خط طبیعی لب خود بکشید و درنهایت رژ لب بزنید.

رنگ رژلبتان نیز تأثیر زیادی در بزرگتر دیده شدن لب‌هایتان دارد، رنگ‌های تیره مثل بنفش یا قهوه‌ای لب‌هایتان را نازک‌تر می‌کنند در عوض رژهایی با رنگ‌های روشن لب‌ها را بزرگتر نشان می‌دهند.

برای برجسته کردن لب در خانه برق لب بزنید

این مرحله کوچک دوثانیه‌ای برای برجسته کردن لب ضروری است بنابراین آن را از دست ندهید. یک برق لب شفاف یا برق لبی همرنگ رژتان بردارید آن را به مرکز، بالا و پایین لب‌هایتان بمالید. این محصول سبب انعکاس نور روی لب‌ها شده و کمک می‌کند تا لب‌ها برجسته به نظر برسند.

مقداری هایلایتر بزنید

یک ترفند دیگر برای برجسته کردن لب، استفاده از هایلایتر روی خمیدگی‌ لب‌هاست. همچنین می‌توانید کمی برنزر مات را زیر لب پایین، دقیقاً بالای چانه بزنید تا لب‌ها بزرگتر به نظر برسند.

از رژهای حجیم­ کننده لب استفاده کنید

برخی از خانم‌ها روی این محصولات برای برجسته کردن لب قسم می‌خورند! این محصولات دارای موادی هستند که باعث می‌شوند لب‌هایتان برای مدتی متورم شوند و این کار را با افزایش گردش خون در لب‌ها انجام می‌دهند.

به لب‌هایتان بُعد بدهید!

این ترفند، آخرین اما کوتاهترین ترفند آرایشی برای برجسته کردن لب‌هاست. تمام کاری که باید انجام دهید این است که سایه‌ای روشن‌تر از تناژ رنگی رژتان انتخاب کنید و آن را به وسط لب‌ها بزنید. این کار باعث می‌شود تا در عرض چند ثانیه لب‌هایتان حجیم و برجسته شود.

آرایش لب‌ها را یاد بگیرید برای برجسته کردن لب در خانه

برای برجسته تر نشون دادن لبهاتون بهتره که از رژ لبهای تیره و پر رنگ تر استفاده کنید . زدن بالم لب مخصوص لبهای خودتون قبل آرایش روی بهتر نشستن رژلب روی لبتون خیلی تاثیر داره .

پس قبل از زدن هرچیزی به لبتون ، از بالم لب استفاده کنید . در ابتدا خط لبی رو انتخاب کنید که تقریبا بتونه همرنگ رژ لبتون باشه و با دقت روی لبتون اون رو بکشید و حواستون باشه که از خط لب خودتون بیرون نکشید که زاویه بدی رو برای بیننده ایجاد میکنه !

بعد از کشیدن خط لب بصورت خیلی عادی رژلبتون رو روی لبهاتون بکشید. بعد از اون با یک خط لب و یا مداد لب تیره تر و یا مشکی از خود رژ ، گوشه های لبتون رو تیره و مشکی بکنید .

و سعی کنید خط لب مشکی رو با رژ لبتون تطبیق بدید و تفاوت رنگهارو بین رژ لب و خط لب مشکی محو کنید. روش دوم برای حجیم تر نشون دادن لبها کشیدن سایه سفید و کمرنگ پشت خط لبتون هست. که باید اینکار رو قبل از کشیدن خط لب انجام بدید .

رژ لب روشن برای برجستگی لب‌ها

به‌طور کلی برای برجسته کردن لب به روش طبیعی رنگ‌های تیره لب‌ها را جمع و کوچک‌تر نشان می‌دهند. بنابراین سعی کنید از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید.

البته زیاده‌روی در این زمینه نیز توصیه نمی‌شود؛ رنگ‌های خیلی روشن باعث ایجاد حالتی مصنوعی و برجستگی و بزرگی اغراق‌آمیز در لب‌های شما خواهند شد.

رنگ‌هایی مانند صورتی آبنباتی، قرمز، تمشکی، رزی و رژ لب‌هایی با رنگ مشابه پوست بدن از جمله مواردی هستند که برای برجسته و بزرگ نشان دادن لب‌ها توصیه می‌شوند.

در این بین رژ لب‌هایی با رنگ طبیعی پوست از سوی خانم‌ها به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند. احتمالا این موضوع به علت جذابیت‌ لب‌های کیم کارداشیان است که به بهترین شکل باعث تبلیغ این نوع از رژ لب‌ها شده است. بسته به نوع لب های شما، افزایش حجم لب و بزرگ کردن لب احتمالا محسوس خواهد بود.

برجسته کردن لب با مسواک

بعد از مسواک زدن دندان هایتان لب هایتان را هم به صورت کامل مسواک بزنید. با مالیدن مسواک خشک روی لب ها می توانید ظاهر و فرم لب هایتان را بهبود دهید. مسواک زدن روی لب ها علاوه بر اینکه باعث برجسته کردن لب ها بدون عمل جراحی می شود باعث می شود تا شما لب های نرم و صافی داشته باشد.

استفاده از مواد طبیعی برای برجسته کردن لب در خانه

اگر لب‌هایتان به‌طور طبیعی بزرگ و برجسته نیست ناراحت نباشید حجیم کردن لب آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. با یکی از دستورالعمل‌های ساده زیر می‌توانید به‌طور طبیعی و بدون عمل جراحی و تزریق، لب‌هایتان را در خانه برجسته کنید:

روغن نعنا

این روغن نه‌تنها اثر تسکین‌دهندگی روی پوست دارد بلکه به‌عنوان یک حجم­دهنده طبیعی برای لب عمل می‌کند زیرا به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند. زمانی که روغن نعنا را به لب‌ها می‌مالید گردش خون در لب افزایش یافته و کمی تورم را مشاهده می‌کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: