تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دیدی تا بهت بگم راست مغزی یا چپ مغز

مشاور خوبی برای اطرافیان هستید یا نه؟ با این تست متوجه میشی

کدخبر : 11848
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی: اول مرد یا زن؟ آیا مشاور خوبی هستید یا خیر؟

تست شخصیت شناسی یک راه شناخت بهتر رفتارهای خود و دیگران است. تست شخصیت شناسی هایی که در سایت  میخوانید بروزترین های دنیا هستند. در ادامه شمارا برای خواندن یک تست شخصیت شناسی جذاب دعوت میکنیم.

معنی آن چه را که در تست شخصیت مشاوره دادن دیدید اینجا بررسی کنید:

صورت یک زن :

اگر ابتدا صورت زنی را دیدید که مستقیماً به شما خیره شده است، شما یک فرد راست مغز هستید. این بدان معناست که شما در خلاقیت عالی هستید و هوش هیجانی بالایی دارید.

شما همچنین فردی بسیار شهودی هستید. بنابراین، بر اساس احساس درونی خود توصیه های خوبی می کنید که می تواند بارها به پیش بینی آینده کمک کند.

ماهیت تخیلی شما می تواند به شما کمک کند فراتر از صحبت های بسیاری از مردم را ببینید و همچنین بدانید چه چیزی برای آینده شما در انتظار است. شما همیشه آماده کمک به دیگران هستید، به همین دلیل است که مردم به دنبال مرواریدهای خرد شما هستند.

اکنون می دانید چه نوع توصیه ای بهترین کمک شما به دیگران خواهد بود. با این حال، طبق این نظریه، افراد می توانند از هر دو طرف مغز خود استفاده کنند. شخصیت شما با رشد شما بسته به موقعیت هایی که شاهد آن هستید رشد می کند. بنابراین، شما ممکن است به مردم توصیه های خوبی می کنید و تجربه بسیار بیشتری نسبت به آن ها دارید.

مردی در حال نواختن ساکسیفون:

اگر مردی را می بینید که ساکسیفون می نوازد، شما فردی چپ مغز هستید. این بدان معناست که شما کیفیت تحلیلی بودن را در بیشتر مواقع زندگی خود دارید. شما یک متفکر روش هستید، به همین دلیل است که می توانید به مردم توصیه های منطقی بدهید. شما همه چشم اندازها را تجزیه و تحلیل می کنید و سپس نظر خود را بیان می کنید.

به همین دلیل است که افرادی که برای مشاوره به شما مراجعه می کنند، در آینده سود زیادی کسب می کنند. شما در اعداد و ارقام نیز خوب هستید، بنابراین دوستانتان برای مشاوره نزد شما می آیند. بنابراین شما نه تنها یک مشاور خوب بلکه یک مشاور عالی هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مهناز
    0

    عالی
    دمتون گرم
    👍👍👍

  • کتایون
    0

    عالی و دقیق 🙏🏽🙏🏽

  • مجتبی
    0

    عالی بود .... دقیق نکته هایی که گفته شده .. در وجود من نهفته هست ...
    .
    دم و باز دمتون گوم و داغ 😘😘😘😘

  • ناشناس
    0

    عالی بود۰۰۰

  • علی
    0

    عالی بود۰۰۰ این چیزایی که گفته شده بود در وجود من بود
    یعنی سپاس فراوان