عصاره هسته این میوه را هر روز باید بخورید / قاتل فشار خون

مطالعات نشان می‌دهند که مصرف منظم عصاره هسته انگور اثرات ضد سرطانی و رشد سلول‌های سرطانی را متوقف می‌کند. این گیاه مزایای سلامتی قوی بسیاری دارد که کاهش کلسترول LDL (بد) و کاهش علائم گردش خون ضعیف در وریدهای پا از جمله آنها است. این گیاه در بهبود فشار خون نیز موثر واقع می‌شود، اما ممکن است جذب آهن را کاهش دهد.

کدخبر : 11908
سایت سرگرمی روز :

خواص انگور هسته دار برای درمان بیماری ها

مطالعات نشان می‌دهند که مصرف منظم عصاره هسته انگور اثرات ضد سرطانی و رشد سلول‌های سرطانی را متوقف می‌کند.

این گیاه مزایای سلامتی قوی بسیاری دارد که کاهش کلسترول LDL (بد) و کاهش علائم گردش خون ضعیف در وریدهای پا از جمله آنها است. این گیاه در بهبود فشار خون نیز موثر واقع می‌شود، اما ممکن است جذب آهن را کاهش دهد.

هسته انگور سرشار از مواد مغذی می باشد که خواص بسیار زیادی برای سلامت بدن دارد و آن را می توان به صورت روغن دانه انگور یا عصاره دانه انگور مصرف کرد.

هسته های انگور برای بهبود سلامت پوست بسیار مهم هستند.خواص آنتی اکسیدانی دانه های انگور برای مبارزه با بیماری های مختلف پوست ،از جمله ؛آکنه التهابی، چین و چروک زودرس پوست، پسوریازیس و غیره مفید است.

هسته های انگور در مبارزه با سرطان های خاص مفید هستند

در یک مطالعه حیوانی، یافته شد که عصاره های انگور سبب محافظت در برابر سرطان زایی عکس های ناشی از یو وی با کاهش میزان تومور، اندازه تومور، چندتایی تومور و غیره و نیز جلوگیری از انتقال سلول های ناشی از uvb به کارسینوم بدخیم می شود.

یکی دیگر از مطالعات انجام شده روی موش ها نشان داد که پروانتوسایانیدین های دانه انگور در کاهش آلودگی به آپوپتوز، باعث کاهش سرطان زایی ناشی از آسکیزیتین می شوند.

خواص ضد عفونتی مفید هسته انگور

هسته های انگور شامل فلاونوئیدها هستند، که شامل اسید گالیک، کاتچین اپیکاتچین، گالاکاوتچین، اپیکالاکاتچین، اپیکاتچین 3-دولتی و در درجه اول پروانتوسیانیدین های الیگومری است.در تحقیقاتی یافت می شود که خواص ضد اکسیدان پروانتوسیانیدین 20 برابر بیشتر از ویتامین E و 50 برابر بیشتر از ویتامین C است.

این ویژگی قوی آنتی اکسیدانی دانه انگور تولید کنندگان مکمل را برای پردازش دانه های انگور به قرص ها و کپسول ها جذب کرده است ، در حال حاضر این ویژگی ضد اکسید کننده هسته انگور ،آن را یک مکمل سلامت مفید می داند زیرا آنتی اکسیدان ها در محافظت از بدن شما از علائم پیری زودرس، سلامت قلب و عروق، بیماری ضعیف، بیماری های پوستی، آسم و غیره کمک می کند.

هسته های انگور در کاهش چربی موثرند و لاغر کننده هستند

آنها می توانند در درمان یا کاهش جذب چربی در رژیم غذایی و تجمع چربی درون بدن استفاده شوند.

مزایای هسته انگور در درمان افسردگی

در سال 2010 یک تیم از دانشمندان بین المللی چین و ایالات متحد آمریکا اعلام کردند که پروانتوسیانیدین ها در هسته های انگور در بهبود شرایط بهداشت روانی کمک می کنند. مطالعات بر روی موش نشان داد که پروانتوکوکینیدین ها اثرات ضد افسردگی در موش دارند بنابراین، می توان آن را به عنوان مکمل سلامت مفید برای درمان افسردگی مصرف کرد.

منبع: صد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: