تست شخصیت شناسی | خودشناسی

شخصیت شناسی | یک فنجون انتخاب کن و سرنوشت این هفته خودتو بخون

ناخودآگاه ما مکانی بسیار تاریک است و برای درک آن سال ها روانکاوی نیاز است.

کدخبر : 1196
سایت سرگرمی روز :

فنجان شماره 1

این فنجان کمی به شکل مربع است که نشان می دهد کسانی که آن را انتخاب می کنند شخصیتی دلسوز دارند. شما مدام درحال تلاش برای کمک به دیگران هستید و دیگران شما را عاقل و قابل اعتماد برای دریافت مشاوره می دانند.

فنجان شماره 2

فردی که این فنجان را انتخاب می کند فردی با آرزوها و انرژی فراوان است. شما تا زمانی که به هدف خود نرسیده اید متوقف نخواهید شد و قدرت ذهنی بالایی دارید، حتی از کسانی که شما را محدود می کنند بسیار قوی تر هستید.

فنجان شماره 3

این فنجان با داشتن تصویری از یک الگو که به نظر دست ساز می رسد، نشان می دهد کسانیکه این فنجان را انتخاب می کنند خاطرات خود را معمولاً بسیار دوست دارند. آنها معمولاً بسیار نوستالژیک هستند که گاهی اوقات می تواند آنها را از ادامه زندگی باز دارد.

فنجان شماره 4

این فنجان طراحی بسیار ساده ای را نشان می دهد که کسی که آن را انتخاب کرده است می داند چگونه استراحت کند، دوست دارد و می داند چگونه در هنگام استرس آرام بماند؛ اما، این افراد اغلب از بیان آنچه واقعا احساس می کنند خودداری می کنند.

فنجان شماره 5

شما فردی بسیار صمیمی و همدل هستید و با احساسات خود هماهنگی دارید؛ اگرچه گاهی اوقات شما می توانید بسیار شکننده باشید زیرا احترام زیادی برای خود قائل نیستید. شما گارد بسته ای دارید زیرا به دیگران اجازه نمی دهید احساس شما را بدانند.

فنجان شماره 6

کسی که این فنجان را انتخاب می کند خوشبین است، می داند چگونه هر روز را زندگی کند و از هر ثانیه ای که دارد لذت می برد؛ به همین دلیل، آنها دوست دارند با افرادی که سلیقه های مشابهی دارند رفت و آمد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: