کارمندان این ماه یک حقوق اضافه دریافت می کنند | خبر خوش امروز برای حقوق کارمندان

ماه بهمن هر ساله برای کارمندان ماهی پر از اخبار خوش است. مجلس شورای اسلامی هر سال در این ماه حقوق سال آینده کارمندان را مشخص می‌کند و از سویی عیدی کارمندان هم همراه با حقوق بهمن‌ماه به حساب کارمندان واریز می‎‌شود. همچنین احتمال واریز عیدی ویژه ۲۲ بهمن به حساب کارمندان دولت به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم وجود دارد.

کدخبر : 12053
سایت سرگرمی روز :

اخیراً مجلس مصوبه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آتی را تصویب کرد. همچنین محمد حسینی مشاور کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از افزایش ۱.۲ میلیونی حقوق کارمندان مازاد بر رشد ۲۰ درصدی خبر داده است.

مشاور کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفته است: حکمی را مجلس براساس نظر دولت اصلاح کرد. فوق‌العاده‌های ویژه‌ای برای برخی کارکنان دولت از جمله کارکنان وزارت بهداشت در نظر گرفته شد که سبب ناترازی‌هایی شد. تدبیری که اتفاق افتاد این بود که این عدد معادل سه‌هزار امتیاز برای کلیه کارکنان دولت در نظر گرفته شود، این امتیاز عددی حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حقوق کارکنان دولت اضافه کرد.

در کنار خبر افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان، انتشار اخباری در خصوص واریز عیدی کارمندان همراه با حقوق بهمن‌ماه می‌تواند خبر خوش دیگری برای کارمندان باشد. هنوز زمان دقیق واریز عیدی کارمندان اعلام نشده اما اگر طبق روال سال‌های قبل عمل شود به احتمال زیاد در انتهای بهمن‌ماه عیدی کارمندان واریز خواهد شد.

رقم دقیق عیدی کارمندان هنوز مشخص نیست اما گفته شده عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در بهمن یا اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند، با توجه به مصوبه امسال شورای عالی کار، حداقل ۱۰۶.۱۶۵.۶۸۰ ریال و حداکثر ۱۵۹.۲۴۸.۵۲۰ ریال است.

اما یک واریزی دیگر که می‌تواند کام کارمندان دولت را در هفته‌های آتی شاد کند، هدیه احتمالی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است. هنوز صحبت رسمی در خصوص اینکه آیا دولت قصد واریز چنین هدیه‌ای را دارد یا خیر، منتشر نشده است و از یارانه ۱۰۰ هزار تومانی ویژه اقشار کم درآمد جامعه هم خبری نیست، اما امکان دارد دولت کارمندان و سایر افشار جامعه را در ۲۲ بهمن امسال سورپرایز کند.

منبع: بانک اول
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    بجز پرسنل ناجا که اضافه نمیشه

  • ناشناس
    0

    درست فرمایش می کنید
    هدیه به مناسبت 22 بهمن همیشه پرداخت میشده امسال هم واریز خواهد شد البته به استثنای آموزش و پرورش
    فرهنگیان باید برن راهپیمایی

  • ستیا
    0

    پرسنل نا جا هم که طبق روال آدم نیستن که براشون اجراش کنین .

  • ناشناس
    0

    به کارمندان دادگستری هم نمی دن. قشر کارمند. قشر کارمندان دریافتی ندارند....
    اینا اضافه واریزی حقوق رو برای مسئولین و مدیران ارشد خودشون می دن. نه فشر کارمند بدبخت

  • ناشناس
    0

    پس کارگرا چی